در چند سال اخیر، تولید لوازم جانبی کامپیوتر ها به سمت طراحی با نورپردازی های زیبا و پنل های شفاف سوق گرفته است و تعداد بیشماری از این محصولات مانند کیس، ماوس، کیبورد و ... با ظاهر زیبا و خیره کننده راهی بازار شده اند. در دو سال اخیر، این محصولات به طور ویژه ای مورد توجه گیمر های حرفه ای قرار گرفته و یکی از پایه های ثابت آن ها در زمینه گیمینگ شده است.

کیس کامپیوتر گرین مدل ARIA یکی از زیباترین و منحصر به فردترین کیس های جذاب موجود در بازار است که با طراحی زیبا و بی نظیری ساخته شده است. این کیس، شامل یک پنل شفاف برای نشان دادن قطعات داخلی دستگاه و نورپردازی ARGB است که بیش از پیش تجربه و لذت اجرای بازی ها را افزایش داده است. درواقع نورپردازی این کیس بر روی دو فن جلو و عقب و همچنین به صورت دو نوار LED بر روی بدنه لحاظ شده است که نحوه نورپردازی و افکت آن را می توانید کنترل کنید.

با کیس گرین ARIA در هیجان بازی ها غرق می شوید

دارای فضای کافی برای نصب تجهیزات مهم و ضروری

در ادامه باید بگوییم که فضای داخلی کیس کامپیوتر گرین ARIA به گونه ای طراحی شده است که به شما امکان می دهد مادربردهای Full ATX و خنک کننده های بادی تا حداکثر ارتفاع 160 میلی متر را به راحتی نصب کنید. البته در این مدل قابلیت نصب خنک کننده های آبی مجهز به رادیاتور، منبع تغذیه و درایو های 2.5 یا 3.5 اینچی نیز فراهم شده است.

ناگفته نماند که کیس کامپیوتر گرین ARIA هیچ محدودیتی در پشتیبانی از نصب فن ندارد. این کیس، قابلیت پشتیانی از 8 فن با اندازه های 120  و 140 میلی متر را دارد که می توانید آن ها را در قسمت های جلو، پشت، سقف و کف کیس نصب کنید.

دارای فضای کافی برای نصب تجهیزات مهم و ضروری

ارائه تجربه بی نظیر در اجرای بازی های هیجانی

در واقع می توان گفت که کیس کامپیوتر گرین ARIA یک کیس حرفه ای و از نوع Mid-Tower است که قابلیت پشتیبانی از ماردبردهایی مانند Mini-ITX، Micro-ATX و ATX را دارد. در این کیس، فضای 300 میلی متری مناسب برای نصب همزمان سه کارت گرافیک وجود دارد که در صورت نصب خنک کننده آبی یا واتر کولینگ، این مقدار به 250 میلی متر کاهش می یابد. با این حال در اجرای بازی ها، می توانید بهترین لذت را هنگام هیجان و اوج بازی تجربه کنید.

ارائه تجربه بی نظیر در اجرای بازی های هیجانی

لازم است به این نکته اشاره کنیم که برند گرین، کیس مدل ARIA خود را به مادربرد سایز حداکثر ATX، 7 اسلات توسعه و فناوری های SLI و Crossfire سازگار کرده است تا بهترین تجربه را در حین کار با سیستم داشته باشید. مجهز بودن به فیلتر سلولزی در قسمت ورودی هوای پاور و فیلتر مگنتی در سقف، از ورود گرد و غبار به فضای داخلی کیس گرین مدل ARIA خودداری می کند.

پورت های به کار رفته در این مانیتور، دو پورت USB2.0 و یک پورت USB 3.0 است تا بتوانید انواع لوازم جانبی کامپیوتر مانند مانیتور، ماوس، کیبورد، اسپیکر و ... را به آن متصل کنید. همچنین این کیس مجهز به ورودی و خروجی صدا است که کیفیت مناسبی را ارائه می دهد.

منبع: green