زمان زیادی از عرضه گوشی ریلمی 9i 5G به بازار کشورهای آسیای شرقی نمی گذرد و این گوشی در وب سایت های فروش آنلاین در برخی کشورها مانند هند در دسترس قرار گرفته است. اما تا به این لحظه اطلاعات چندانی به صورت رسمی در رابطه با این گوشی منتشر نشده است و مشخصات آن در منابع غیر رسمی مانند وب سایت Appuals قرار گرفته است. در این وب سایت مشخصات فنی، عکس ها و قیمت گوشی ریلمی 9i 5G در دسترس قرار گرفته که در ادامه به آنها اشاره می کنیم. با ما همراه باشید.

با مشخصات فنی و رندرهای تازه منتشر شده از گوشی Realme 9i 5G آشنا شوید

رندرهای منتشر شده از گوشی ریلمی 9i 5G

رندرهای منتشر شده از گوشی ریلمی 9i 5G نشان می دهند که یک بریدگی U شکل (با طرای شبیه به قطره اشک) در بالای صفحه نمایش آن تعبیه شده که محل قرارگیری دوربین سلفی است. بر روی پنل پشتی این گوشی نیز شاهد قرارگیری سه دوبین به همراه یک فلش LED هستیم. پس زمینه این دوربین ها هیچ قابی وجود دارد و لنزهای آنها تشکیل یک مثلث را داده اند.

حسگر اثر انگشت گوشی Realme 9i 5G بر روی دکمه پاور آن قرار گرفته است که در کناره سمت راست بدنه گوشی واقع است. آن طور که در تصاویر دیده می شود، رنگ بندی این گوشی جدید ریلمی شامل رنگ های مشکی و طلایی خواهد بود.

رندرهای منتشر شده از گوشی ریلمی 9i 5G

مشخصات فنی گوشی ریلمی 9i 5G (بر اساس منابع غیر رسمی)

صفحه نمایش گوشی ریلمی 9i 5G از نوع IPS LCD است و 6.6 اینچ سایز دارد. این صفحه نمایش قابلیت ارائه رزولوشن فول اچ دی پلاس را دارد. همچنین این گوشی 5G ریلمی دارای نرخ نوسازی تصویر 90 هرتز است. ضمن اینکه نرخ نمونه برداری لمسی آن 180 هرتز اعلام شده است. این گوشی به صورت پیش فرض به سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری Realme UI 3.0 مجهز خواهد بود.

اما قلب تپنده گوشی ریلمی 9i 5G را تراشه دایمنسیتی 810 تشکیل می دهد. پیش بینی می شود که پیکربندی حافظه این گوشی شامل 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی باشد. همچنین این گوشی از 5 گیگابایت حافظه رم مجازی (که ریلمی به آن رم داینامیک می گوید) پشتیبانی می کند و به یک اسلات کارت حافظه جانبی هم مجهز است. پس کاربران می توانند با این گوشی اقتصادی مجهز به اسلات کارت حافظه جانبی microSD، ظرفیت ذخیره سازی گوشی خود را ارتقا دهند. حداکثر ظرفیت کارت حافظه جانبی که توسط این گوشی پشتیبانی می شود هنوز اعلام نشده است.

مشخصات فنی گوشی ریلمی 9i 5G (بر اساس منابع غیر رسمی)

در پنل جلویی گوشی ریلمی 9i 5G شاهد قرارگیری دوربین سلفی آن هستیم که از رزولوشن 8 مگاپیکسل بهره می برد. دوربین های پشت این گوشی را نیز دوربین اصلی 50 مگاپیکسل، یک لنز پرتره 2 مگاپیکسل و یک لنز ماکروی 2 مگاپیکسل با فاصله کانونی 4 سانتی متر تشکیل می دهند.

قیمت گوشی ریلمی 9i 5G

به احتمال بسیار زیاد گوشی ریلمی 9i 5G در نسخه های 4GB/64GB و 6GB/128GB در دسترس قرار خواهند گرفت. قیمت اولیه این گوشی ها حدود 188 دلار تخمین زده می شود.

منبع: gizmochina