ردمی، شرکت زیر مجموعه شیائومی، اولین تبلت تاریخ خود را روانه بازار می کند! این دستگاه که Redmi Pad نامیده شده، ابتدا در کشور چین به بازار می آید و پس از آن بر مبنای گزارش منتشر شده در سایت Pricebaba، راهی بازارهای جهانی خواهد شد. در این گزارش به نسخه های مختلف و قیمت نسخه جهانی این تبلت اشاره شده که در ادامه آنها را بیشتر مورد بررسی قرار داده ایم. با ما همراه باشید.

مشخصات فنی تبلت شیائومی Redmi Pad برای عرضه به بازارهای جهانی فاش شد

این طور که در گزارش بالا به آن اشاره شده، تبلت ردمی پد در دو نسخه از لحاظ پیکربندی حافظه راهی بازارهای کشورهای اروپایی می شود: نسخه 3GB رم به همراه 64GB حافظه داخلی و نسخه 4GB رم به همراه 128GB حافظه داخلی. هر دوی این مدل ها قیمتی بین 250 تا 350 یورو دارند و فقط در یک رنگ خاکستری عرضه می شوند. این گزارش به این نکته هم اشاره می کند که تبلت ردمی پد در نسخه های 4G و 5G در دسترس قرار می گیرد.

در تصویر بالا عکس فاش شده از تبلت Redmi Pad را مشاهده می کنید که حدود ماه گذشته منتشر شده است. از این تصویر می توان این طور برداشت کرد که اولین تبلت برند ردمی از بدنه ای از جنس فلز بهره می برد. همچنین دکمه پاور و ولوم دستگاه بر روی لبه کناری بدنه آن دیده می شود. لازم به ذکر است که این دستگاه شیائومی با مدل نامبر 22081281AC در پایگاه داده 3C چین ثبت شده است.

مشخصات فنی تبلت شیائومی Redmi Pad برای عرضه به بازارهای جهانی فاش شد

مشخصات فنی تبلت ردمی پد

قلب تپنده تبلت ردمی پد را تراشه مدیاتک MT8781 تشکیل می دهد که گفته شده همان تراشه Helio G99 است. همچنین این تبلت به یک باتری 7800 میلی آمپر ساعتی مجهز است که امکان شارژ شدن آن با فست شارژ 22.5 وات وجود دارد.

صفحه نمایش تبلت ردمی پد نیز از نوع ال سی دی است و 11.2 اینچ سایز دارد. این صفحه نمایش قادر به ارائه تصاویر با رزولوشن 2K است و کیفیت تصویر ایده آل را به ارمغان می آورد. انتظار می رود که اولین تبلت ردمی با سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری MIUI Pad 13 عرضه شود. همچنین آن طور که در گزارش بالا به آن اشاره شده، یک لنز دوربین 8 مگاپیکسل بر روی پنل پشتی این دستگاه قرار دارد و خبری از فلش ال ای دی در آن نیست!

مشخصات فنی تبلت ردمی پد

ماژول دوربین پشت تبلت ردمی پد به شکل مستطیلی طراحی شده و ابعاد نسبتاً بزرگی دارد. طراحی این ماژول تا حد زیادی به گوشی شیائومی 12T پرو شباهت دارد. همچنین این ماژول اندکی نسبت به سطح پنل پشتی تبلت برآمده است. در مجموع تبلت ردمی پد طراحی ظاهری ساده اما شیک و جذابی دارد و بدنه فلزی آن حس کار کردن با یک تبلت رده بالا و پرچم دار را به شما می دهد. پیش بینی می شود که تبلت ردمی پد بتواند در کنار سایر تبلت های محبوب شیائومی مانند تبلت شیائومی Pad 5 به فروش قابل توجهی در بازار چین و کشورهای دیگر دست پیدا کند و حتی در لیست پر فروش ترین تبلت های سال هم جای داشته باشد.

منبع: gizmochina