شرکت ریلمی به تازگی ساعت هوشمند واچ 3 پرو را در کنار دستگاه هایی مانند گوشی ریلمی C33 و ایربادز Buds Air 3S در کشور هند رونمایی کرده است. این شرکت که چند ماه گذشته از ساعت هوشمند REALME TECHLIFE WATCH R100 رونمایی کرده بود اکنون اقدام به معرفی یک ساعت هوشمند جدید دیگر کرده است. بر همین اساس مشخصات فنی این ساعت هوشمند بر روی وب سایت Flipkart قرار گرفته است و ما قصد داریم تا در این مقاله نگاهی به آنها بیندازیم. از جمله مهم ترین این مشخصات می توان به صفحه نمایش بزرگ امولد، قابلیت مکالمه بلوتوثی و GPS داخلی اشاره کرد. با ما همراه باشید.

ساعت هوشمند جدید ریلمی واچ 3 پرو به نمایشگر امولد، GPS و قابلیت مکالمه بلوتوثی مجهز است

قیمت ساعت هوشمند ریلمی واچ 3 پرو در فروشگاه های خرده فروشی حدود 69 دلار اعلام شده است. این ساعت هوشمند در دو رنگ خاکستری و مشکی عرضه شده و صفحه نمایش آن به شکل مربعی طراحی شده است. در ادامه بیشتر با مشخصات ساعت هوشمند جدید ریلمی آشنا می شویم.

مشخصات فنی ساعت هوشمند ریلمی واچ 3 پرو

مطابق با لیست منتشر شده بر روی وب سایت Flipkart، ریلمی واچ 3 پرو به صفحه نمایش بزرگ 1.78 اینچی از نوع AMOLED مجهز است که رزولوشن 368x448 پیکسل را به ارمغان می آورد. این ساعت هوشمند از ویژگی همیشه روشن (Always-On) نیز پشتیبانی می کند که باعث می شود تا اطلاعات موجود بر روی صفحه نمایش در تمام لحظاتی که ساعت را به مچ خود بسته اید برایتان قابل مشاهده باشد.

طراحی ظاهری ریلمی واچ 3 پرو کاملاً ساده است و از یک بدنه مربعی به همراه بند سیلیکونی تشکیل شده است. لازم به ذکر است که هم آقایان و هم خانم ها می توانند از این ساعت هوشمند استفاده کنند و محدودیتی از لحاظ طراحی در این زمینه وجود ندارد.

مشخصات فنی ساعت هوشمند ریلمی واچ 3 پرو

ساعت هوشمند ریلمی واچ 3 پرو به سنسورهای شتاب سنج، سنجش ضربان قلب و شمارنده تعداد گام های برداشته شده توسط کاربر مجهز است. همچنین این ساعت هوشمند دارای قابلیت مکالمه بلوتوثی بهره می برد. به این ترتیب در زمانی که ساعت از طریق بلوتوث به گوشی شما متصل است، می توانید تماس های دریافتی گوشی را از طریق ساعت پاسخ دهید. توجه داشته باشید که این ساعت هوشمند فقط نوتیفیکیشن دریافت تماس را نمایش نمی دهد و شما می توانید با بهره بردن از اسپیکر و میکروفون داخلی آن به طور مستقیم به مکالمه بپردازید. این ویژگی به خصوص در هنگام انجام تمرین های ورزشی یا حضور در مکان های شلوغ و پر ازدحام مانند مترو و اتوبوس کارایی بالایی دارد و نیاز شما به در دست گرفتن گوشی برای جواب دادن به تماس های دریافتی را به طور کامل از بین می برد.

ساعت هوشمند جدید ریلمی واچ 3 پرو به نمایشگر امولد، GPS و قابلیت مکالمه بلوتوثی مجهز است

این طور که اعلام شده، باتری به کار رفته در ساعت هوشمند ریلمی واچ 3 پرو از نوع لیتیوم یونی است. شارژ کامل این باتری تا 10 روز نیز دوام می آورد. البته اشاره نشده که طول عمر باتری این ساعت هوشمند در صورت فعال بودن مدام GPS به چه میزان خواهد بود. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که باتری ساعت ریلمی واچ 3 پرو در عرض حدود 150 دقیقه به طور کامل شارژ می شود.

منبع: gizmochina