لنوو در قالب برند شیائوشین، اقدام به عرضه یک سری از تبلت های رده بالا کرده است و قصد دارد تا به زودی خانواده این دستگاه های خود را گسترده تر کند. در همین راستا در آینده ای نزدیک شاهد عرضه یک تبلت جدید از این سری با نام تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro 2022 خواهیم بود. اخیراً اطلاعات کلیدی این تبلت پیش از زمان عرضه آن به صورت آنلاین فاش شده است. بیایید با هم نگاهی به آنها بیندازیم!

مشخصات کلیدی تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro 2022 پیش از عرضه لو رفت!

تبلت لنوو شیائوشین پد پرو 2022 با مدل نامبر TB138FC در پایگاه داده 3C ثبت شده و این نکته مؤید این است که زمان زیادی تا عرضه رسمی آن باقی نمانده است. مطابق با آخرین اطلاعاتی که توسط افشاگر معروف، Digital Chat Station، در دسترس قرار گرفته، تبلت جدید لنوو به یک صفحه نمایش رده بالای OLED مجهز خواهد بود. صفحه نمایش این تبلت از رزولوشن 2K برخوردار است و دارای نرخ نوسازی تصویر بالایی خواهد بود. به نرخ نوسازی دقیق صفحه نمایش این تبلت با صفحه نمایش 2k هنوز اشاره ای نشده و در حال حاضر فقط به «بالا بودن» آن بسنده شده است. با این حال شکی در رده بالا بودن صفحه نمایش تبلت لنوو شیائوشین پد پرو 2022 وجود ندارد و همه کارشناسان در این نکته با یکدیگر اتفاق نظر دارند.

مشخصات کلیدی تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro 2022 پیش از عرضه لو رفت!

در رابطه با سخت افزار داخلی تبلت لنوو شیائوشین پد پرو 2022 به این نکته اشاره شده که در آن از تراشه اسنپ دراگون 870 ساخت کوالکوم که در تبلت های حرفه ای زیادی همچون اولین تبلت اندرویدی شرکت OPPO به کار رفته، استفاده شده است. همچنین در گزارش منتشر شده عنوان شده است که این تبلت به باتری حجیم 8200 میلی آمپر ساعتی مجهز است. تبلت جدید لنوو از فناوری فست شارژ نیز پشتیبانی می کند و امکان شارژ کردن باتری آن با سرعت حداکثر 68 وات وجود دارد. به این ترتیب کاربران مدت زمان زیادی را برای تکمیل شدن شارژ تبلت لنوو شیائوشین پد پرو 2022 منتظر نخواهند بود.

این طور که به نظر می رسد لنوو قصد دارد تا یک تبلت دیگر را نیز به بازار چین عرضه کند. این تبلت با مدل نامبر TB132FU در پایگاه داده 3C ثبت شده و انتظار می رود که از تراشه Xunkun 1300T ساخت مدیاتک قدرت بگیرد. همچنین سرعت فست شارژ این تبلت 30 وات اعلام شده است. استفاده از تراشه Xunkun 1300T در این تبلت قابل توجه است؛ چرا که این تراشه کمتر در تبلت های رده بالا مورد استفاده قرار گرفته و عملکرد آن شاید برای همه آشنا نباشد. البته این احتمال وجود دارد که برنامه های لنوو برای ساخت این تبلت در آینده تغییر کند و این شرکت از تراشه دیگری در آن استفاده کند.

مشخصات کلیدی تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro 2022 پیش از عرضه لو رفت!

در حال حاضر تاریخ دقیقی به عنوان زمان عرضه تبلت شیائوشین پد پرو 2022 و دیگر تبلت جدید لنوو اعلام نشده است. اما افشاگران و کارشناسان حوزه تکنولوژی معتقدند که لنوو این تبلت ها را در ماه آگوست سال جاری به بازار عرضه خواهد کرد. باید منتظر بمانیم و ببینیم که لنوو برای رونمایی و عرضه این تبلت ها چه برنامه ای خواهد داشت.

منبع: gizmochina