به نظر می رسد کم کم به زمان عرضه تبلت سامسونگ Galaxy Tab A7 (2022) نزدیک می شویم! به تازگی مطلبی بر روی وب سایت Snoopy Tech منتشر شده و در آن مشخصات کلیدی و قیمت این دستگاه فاش شده است. به علاوه اینکه این افشاگر عکسی از این تبلت سامسونگ را نیز در دسترس قرار داده است. بیایید به اطلاعات لو رفته از این تبلت نگاهی بیندازیم!

مشخصات و عکس تبلت سامسونگ Galaxy Tab A7 (2022) پیش از رونمایی از آن فاش شد

چیزی که در عکس منتشر شده از تبلت Galaxy Tab A7 (2022) جلب توجه می کند، حاشیه های نسبتاً ضخیم اطراف صفحه نمایش آن است! همچنین بر روی پنل پشتی این تبلت یک دوربین قرار دارد و اثری از فلش در اطراف آن دیده نمی شود! در واقع طراحی ظاهری این تبلت را می توان به مدل Galaxy Tab A7 10.4 که در سال 2020 به بازار عرضه شده بود، شبیه دانست.

مشخصات فنی و قیمت تبلت سامسونگ Galaxy Tab A7 (2022) (بر اساس اخبار غیر رسمی)

تبلت گلکسی تب A7 نسخه 2022 به یک صفحه نمایش TFT مجهز است که رزولوشن 1200x2000 پیکسل را ارائه می دهد. این دستگاه از تراشه Unisoc T618 قدرت می گیرد و در آن از حافظه رم با ظرفیت 3 گیگابایت استفاده شده است.

حافظه ذخیره سازی داخلی تبلت Galaxy Tab A7 (2022) برابر با 32 گیگابایت است. این تبلت به درگاه کارت حافظه microSD هم مجهز است و امکان ارتقای حافظه ذخیره سازی آن وجود دارد. لازم به ذکر است که این تبلت دارای باتری حجیم با ظرفیت 7040 میلی آمپر ساعت است که شارژدهی قابل توجهی دارد.

مشخصات فنی و قیمت تبلت سامسونگ Galaxy Tab A7 (2022) (بر اساس اخبار غیر رسمی)

دوربین جلوی تبلت جدید سامسونگ از رزولوشن 5 مگاپیکسل برخوردار است و برای ثبت سلفی های روزمره می توان بر روی آن حساب باز کرد. همچنین دوربین پشت این تبلت 8 مگاپیکسلی است.

به جز تراشه، تمام مشخصات این تبلت به مدل Galaxy Tab A7 10.4 (2020) شباهت دارد. در نسخه قدیمی تر از تراشه اسنپ دراگون 662 استفاده شده بود.

طبق اطلاعات ارائه شده به صورت غیر رسمی، قیمت تبلت سامسونگ Galaxy Tab A7 (2022) در بازارهای جهانی 199 یورو خواهد بود. تا به این لحظه زمان دقیق عرضه این تبلت به بازار اعلام نشده است. بد نیست به این نکته اشاره کنیم که رویداد گلکسی آنپکد 2022 سامسونگ در ماه آگوست برگزار می شود. در این رویداد قرار است تا از گوشی های تاشوی Galaxy Z Flip 4 و Galaxy Z Fold 4 رونمایی شود. همچنین سامسونگ قصد دارد تا ساعت های هوشمند گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو را در این مراسم معرفی کند. با اینکه معمولاً سامسونگ محصولات در مراسم آنپکد از دستگاه های پرچم دار خود رونمایی می کند، اما این احتمال وجود دارد تا در حاشیه آن به تبلت Galaxy Tab A7 (2022) هم اشاره شود. هنوز چیزی در این زمینه قطعی نیست و باید منتظر بمانیم و ببینیم که سامسونگ برای رونمایی از این تبلت جدید خود چه برنامه ای دارد و چه زمانی این کار را انجام می دهد.

مشخصات و عکس تبلت سامسونگ Galaxy Tab A7 (2022) پیش از رونمایی از آن فاش شد

شما میتوانید برای آشنایی بیشتر با تبلت های سامسونگ به بخش مقالات وب سایت ایده برتر مراجعه کرده و مقالاتی مانند مقاله آشنایی با قدرتمند ترین و بزرگ ترین تبلت سامسونگ (Galaxy Tab S8 Ultra) بخش دوم! را مشاهده کنید.

منبع: gizmochina