دوست دارید تا کسب و کار شما رونق پیدا کرده و فروش محصولاتتان بیشتر شود؟ شاید نتوان کسی را پیدا کرد که به این سؤال، جواب «خیر» بدهد! همه ما به دنبال راه هایی هستیم تا درآمد خود را افزایش دهیم. در این میان ابزارهایی وجود دارند که می توانند به ما در راستای دست یافتن به این هدف، کمک زیادی کنند. به عنوان مثال می توانید با استفاده از یک مانیتور صنعتی 55 اینچ محصولات خود را تبلیغ کرده و مشتریان را به سمت فروشگاه خود جذب کنید! اما مانیتور صنعتی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

مزایای استفاده از مانیتور صنعتی 55 اینچ چیست؟

مانیتور صنعتی دستگاهی است که می توانید آن را به صورت 24 ساعته روشن بگذارید و بر روی آن تصاویر تبلیغاتی نمایش دهید! این دستگاه نسبت به مانیتورهای معمولی خانگی و اداری استحکام و مقاومت فوق العاده بالاتری دارد و می توان از آن در مکان های عمومی مانند فروشگاه ها و رستوران ها استفاده کرد. همچنین این دستگاه در سایزهای مختلفی تولید می شود که از جمله پرکاربردترین آنها می توان به مانیتور صنعتی 55 اینچ اشاره کرد.

مانیتور صنعتی 55 اینچ با توجه به ابعاد متوسطی که دارد، انعطاف بالاتری برای نصب در مکان های مختلف دارد. به طوری که شما می توانید از این دستگاه در فروشگاه، رستوران، هتل و حتی لابی ادارات و شرکت ها استفاده کنید. به خصوص اگر مانیتور صنعتی شما از قابلیت نصب به صورت عمودی برخوردار باشد، می توانید آن را متناسب با دکوراسیون داخلی محل کار خود در مکان دلخواهتان نصب کنید.

معمولاً مانیتور صنعتی 55 اینچ به صورت دیواری مورد استفاده قرار می گیرد. اما برخی از مدل های این دستگاه هستند که امکان قرار دادن آنها بر روی پایه های ثابت یا چرخ دار هم وجود دارد. این حالت بیشتر در نمایشگاه ها کاربرد دارد و امکان جابجایی آسان تر مانیتور صنعتی را ایجاد می کند.

مزایای استفاده از مانیتور صنعتی 55 اینچ چیست؟

همان طور که اشاره شد، مانیتور صنعتی 55 اینچ در برابر آسیب های محیطی مقاومت بالایی دارد و می توان با خیال راحت آن را در مکان های عمومی مورد استفاده قرار داد. همچنین اغلب این دستگاه ها در برابر نفوذ گرد و غبار و آب مقاومند و نور خورشید بر روی کیفیت آنها تأثیر منفی نمی گذارد. از این جهت می توان از این دستگاه در فضاهای باز مانند ایستگاه های اتوبوس یا تبلیغات محیطی در خیابان ها هم استفاده کرد. پیشنهاد می کنیم پیش از خرید مانیتور صنعتی به درجه حفاظتی یا IP آن توجه داشته باشید. این معیار میزان مقاومت دستگاه در برابر آسیب های محیطی را مشخص می کند.

از مشخصات سخت افزاری که بگذریم، باید حتماً در هنگام خرید مانیتور صنعتی 55 اینچ به کیفیت تصویر و مشخصات نرم افزاری آن هم دقت کنید! در واقع هر چه ویدئوهای تبلیغاتی شما با کیفیت تر و پر زرق و برق تر باشند، مشتریان بیشتری را جذب خواهند کرد! اگر بتوانید یک مانیتور صنعتی 55 اینچ 4K خریداری کنید، به هدف خود در این زمینه دست پیدا کرده اید! البته مانیتورهای Full HD نیز در بازار موجود هستند که تصاویری با کیفیت مناسب را ارائه می دهند. اما با توجه به سایز 55 اینچ، رزولوشن 4K باعث می شود تا تصاویر از لحاظ تراکم پیکسلی ارتقا پیدا کنند و رنگ ها شاداب تر و زنده تر به نمایش درآیند.

مزایای استفاده از مانیتور صنعتی 55 اینچ چیست؟

نسبت کنتراست، میزان روشنایی و زمان پاسخ دهی از دیگر معیارهای تأثیرگذار بر روی قیمت مانیتور صنعتی 55 اینچ هستند. البته توجه داشته باشید که پورت های دستگاه هم مهم هستند. به خصوص اگر قصد دارید تا دستگاه خود را از طریق شبکه کنترل کنید، باید از مجهز بودن آن به پورت اترنت اطمینان حاصل کنید. ضمن اینکه مجهز بودن به پورت USB و توانایی پخش از روی فلش مموری یک امتیاز ویژه برای مانیتور صنعتی 55 اینچ به حساب می آید. چرا که در این حالت نیازی به اتصال آن به کامپیوتر و دستگاه های دیگر وجود ندارد و تنها کافی است تا فلش خود را به آن متصل کرده و محتوای مورد نظرتان را پخش کنید.

در کل شکی در این نیست که بازار مانیتورهای صنعتی آینده درخشانی دارد و ظرف چند سال آینده شاهد جایگزین شدن این دستگاه ها با بنرها و پوسترهای تبلیغاتی خواهیم بود. پس اگر شما هم می خواهید تا کسب و کار خود را با تبلیغات جذاب رونق دهید و مشتریان بیشتری را جذب کنید، از همین امروز به فکر خرید مانیتور صنعتی باشید! ما در شرکت ایده برتر پارسیان آماده کمک به شما در انتخاب مانیتور صنعتی 55 اینچ مورد نظرتان هستیم؛ پس با شماره 73027-021 تماس بگیرید!