همه ما دوران مدرسه و دانشگاه خود را به یاد داریم! برای قدیمی ترها تخته و گچ و برای نسل بعد از آنها وایت برد یادآور خاطرات خوشی از آن دوران است! چه بسیار معلمان و دانش آموزانی که روزهای خود را در مقابل این تجهیزات سپری کردند و بعضاً سختی های زیادی را هم متحمل شدند!

اما پیشرفت همه جانبه تکنولوژی، حوزه مربوط به تجهیزات آموزشی را نیز بی نصیب نگذاشت و به مرور تخته و گچ و وایت برد، با برد هوشمند و ویدئو پروژکتور جایگزین شدند. برد هوشمند امکانات متعددی را نسبت به قبل فراهم می آورد و هم معلمان و هم دانش آموزان از کار با آن راضی تر بودند. اما در این میان چند مشکل وجود داشت. اول اینکه استفاده از برد هوشمند به تنهایی امکان پذیر نبود و باید در کنار آن حتماً از یک ویدئو پروژکتور هم استفاده می شد. و این یعنی افزایش چشمگیر هزینه ها! خرید برد هوشمند و سپس خرید ویدئو پروژکتور برای بسیاری از مراکز آموزشی، مدارس و دانشگاه ها به صرفه نبود و به همین دلیل استفاده از تجهیزات قدیمی را ترجیح می دادند! همچنین نصب و راه اندازی برد هوشمند + ویدئو پروژکتور کاری سخت، زمان بر و پر هزینه بود.

پنل هوشمند لمسی چگونه به ارتقای کیفیت برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزشی کمک می کند؟

این موارد در کنار هم باعث می شد تا تجهیزات آموزشی مدرن کمتر مورد استقبال گیرند. تا اینکه «مانیتور لمسی» به بازار آمد. این دستگاه که با نام های نمایشگر لمسی، پنل لمسی هوشمند، فریم لمسی و حتی تلویزیون لمسی شناخته می شود، تمامی مشکلات ذکر شده در بالا را حل کرده است! پنل هوشمند لمسی نیازی به ویدئو پروژکتور ندارد، نصب و راه اندازی آن فوق العاده راحت است، بعضاً به سیستم عامل داخلی (مانند اندروید) مجهز است، از پورت های ارتباطی به روز و مدرن برخوردار است و همان طور که از اسمش مشخص است می توان به صورت لمسی با آن کار کرد.

با خرید پنل هوشمند لمسی، معلمان و اساتید می توانند از محتوای ویدئویی، عکس و فایل های متنی برای آموزش مطالب در کلاس های خود استفاده کنند. همچنین بسیاری از پنل های هوشمند لمسی به وای فای مجهزند و امکان جستجو در اینترنت و نمایش مطالب آنلاین را فراهم می آورند. این دستگاه در سایزهای مختلف، از 40 اینچ گرفته تا 75، 86 و حتی 98 اینچ در بازار موجود است که متناسب با ابعاد کلاس آموزشی خود می توانید نسبت به خرید مدل مورد نظرتان از میان آنها اقدام کنید.

پنل هوشمند لمسی چگونه به ارتقای کیفیت برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزشی کمک می کند؟

یک پنل هوشمند لمسی با کیفیت، دارای شیشه ضد ضربه و نشکن است و امکان استفاده از آن در کلاس های آموزشی مقاطع مختلف (حتی کودکستان و پیش دبستانی) هم وجود دارد. از آنجا که این دستگاه از صفحه نمایش لمسی برخوردار است، حتی کودکان نیز برای رسم شکل و یادداشت مطالب بر روی آن مشکلی نخواهند داشت. به این ترتیب پنل هوشمند لمسی تعامل معلمان با دانش آموزان را بیشتر می کند و یادگیری مطالب را آسان تر از گذشته می کند. این یکی از بزرگترین مزیت های استفاده از پنل هوشمند لمسی در مدارس و دانشگاه ها است.

یکی دیگر از مواردی که پنل هوشمند لمسی به ارتقای سطح کلاس های آموزشی کمک می کند، پشتیبانی از برنامه ها و اپلیکیشن های مختلف است. به عنوان مثال شما می توانید انواع برنامه های آموزشی را بر روی آن نصب کنید و مطالب مورد نظرتان را با شیوه های نوین و امروزی به دانش آموزان بیاموزید! برخی از مدل های پنل هوشمند از اپلیکیشن های رأی گیری (Voting) هم پشتیبانی می کنند و دانش آموزان می توانند از طریق موبایل و تبلت خود در رأی گیری شرکت کرده و نتایج آن را به صورت زنده بر روی صفحه نمایش مشاهده کنند!

پنل هوشمند لمسی چگونه به ارتقای کیفیت برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزشی کمک می کند؟

مسلماً پنل هوشمند لمسی امکانات متعدد و فراوانی دارد که ذکر تمام آنها در قالب یک مقاله امکان پذیر نیست. چنانچه قصد خرید پنل هوشمند لمسی دارید، می توانید برای دریافت مشاوره در رابطه امکانات و مشخصات فنی مدل های مختلف موجود در بازار با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین شما می توانید نسبت به خرید پنل هوشمند لمسی با بهترین قیمت از شرکت ایده برتر پارسیان اقدام نمایید. برای این منظور با شماره ذکر شده تماس بگیرید و یا به وب سایت مجموعه ما مراجعه نمایید.