در هنگام انتخاب محافظ صفحه نمایش برای ساعت هوشمند، اگر بدانید باید به چه معیارهایی توجه کنید کار چندان سختی پیش رو نخواهید داشت. به عنوان مثال ابتدا باید به سایز ساعت (40 یا 44 میلی متر) توجه داشته باشید. سپس باید انتخاب کنید که محافظ صفحه نمایش ساعت هوشمند شما از چه جنسی باشد. به طور معمول محافظ های از جنس تمپرد گلس محبوبیت بیشتری در میان کاربران ساعت های هوشمند دارند. اگر از ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 4 که از بهترین ساعت هوشمند مناسب اندازه گیری ضربان قلب است استفاده می کنید، در زیر لیستی از مناسب ترین محافظ های صفحه نمایش را برای آن به شما معرفی می کنیم. مشخصات سایر مدل های این محافظ ها را در مقاله بهترین محافظ های صفحه نمایش برای ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 4 بخش اول بخوانید.

گلس Orzero Tempered Glass – عملاً نامرئی!

گلس Orzero Tempered Glass – عملاً نامرئی!

اگر مچ دست کوچکی دارید، بهتر است تا نسبت به خرید سامسونگ گلکسی واچ 4 با سایز 40 میلی متر اقدام کنید. در این صورت، محافظ صفحه نمایش Orzero بهترین انتخاب برای جلوگیری از آسیب دیدن نمایشگر آن برای شما خواهد بود. این محافظ از جنس تمپرد گلس است و ضخامت آن به اندازه ای کم است که هنگام لمس کردن صفحه نمایش ساعت، اصلاً متوجه حضور آن نخواهید شد! محافظ صفحه نمایش Orzero از نمایشگر ساعت هوشمند شما در برابر خراشیدگی، ضربه و خط و خش مراقبت می کند و فوق العاده دوام بالایی دارد. به طوری که شرکت سازنده این محصول برای آن ضمانت نامه تمام عمر محصول (lifetime) را در نظر گرفته است!

محافظ صفحه نمایش araree NUKIN Full Protective Case – کاملاً شفاف و سبک

محافظ صفحه نمایش araree NUKIN Full Protective Case – کاملاً شفاف و سبک

اگر می خواهید تا علاوه بر صفحه نمایش، بدنه گلکسی واچ 4 شما هم از آسیب ها در امان بماند، این محافظ صفحه نمایش از برند araree NUKIN را مد نظر داشته باشید. این محافظ صفحه نمایش طراحی فوق باریکی دارد و به دلیل ساخته شدن از متریال پلی کربنات، وزن آن نسبت به مدل های دیگر کاهش پیدا کرده است. لازم به ذکر است که این محافظ صفحه نمایش و کناره های ساعت هوشمند را از خط و خش و دیگر آسیب ها در امان نگه می دارد. ضمن اینکه نصب این محافظ به سادگی انجام می گیرد و چسب پشت آن بر روی صفحه نمایش ساعت به هیچ عنوان باقی نمی ماند.

گلس Panawabi Tempered Glass – همیشه تمیز

گلس Panawabi Tempered Glass – همیشه تمیز

این محافظ صفحه نمایش تمپرد گلس از برند Panawabi از ضخامت فوق العاده باریک 0.2 میلی متر برخوردار است. به این ترتیب در هنگام لمس کردن آن، حس لمس کردن صفحه نمایش اورجینال گلکسی واچ 4 به شما دست خواهد داد! همچنین شفافیت بالای این محافظ صفحه نمایش باعث می شود تا هیچ گونه اختلالی در هنگام کار با اپلیکیشن ها ایجاد نشود. لازم به ذکر است که محافظ Panawabi تمام سطح صفحه نمایش گلکسی واچ 4 را پوشش می دهد و هیچ منفذی را باقی نمی گذارد. در نتیجه میتوان گفت این محافظ صفحه نمایش از با کیفیت ترین لوازم جانبی های سازگار با ساعت های هوشمند سامسونگ است.

محافظ صفحه نمایش RinoGear – فوق العاده انعطاف پذیر

محافظ صفحه نمایش RinoGear – فوق العاده انعطاف پذیر

یکی دیگر از محافظ های مناسب برای صفحه نمایش گلکسی واچ 4، این مدل از RinoGear است که حتی بر روی سطوح مرطوب هم به خوبی نصب می شود. این مدل، یک گزینه ایده آل برای افراد پر تحرک است. شرکت RinoGear در ساخت این محافظ از متریال منعطف «پوسته هوشمند (smart skin)» استفاده کرده که باعث می شود تا محافظ تمام سطح نمایشگر و کناره های آن را به خوبی بپوشاند. از دیگر مزایای این محافظ صفحه نمایش می توان به شفافیت فوق العاده بالا و ارائه عملکرد لمسی 100 درصدی نمایشگر ساعت اشاره کرد.

محافظ صفحه نمایش LK Flexible Film – دارای خاصیت خود ترمیمی

محافظ صفحه نمایش LK Flexible Film – دارای خاصیت خود ترمیمی

محافظ صفحه نمایش LK Flexible را می توان بهترین گزینه موجود در میان مدل های مجهز به قابلیت خود ترمیمی دانست! این محافظ خط و خش های ایجاد شده بر روی سطح خود را از بین می برد و همیشه صاف و یکدست باقی می ماند! همچنین این محافظ تمام سطح و کناره های نمایشگر گلکسی واچ 4 را می پوشاند و شفافیت فوق العاده بالایی دارد. به طوری که با هیچ گونه افت کیفیت تصاویر ساعت هوشمند خود مواجه نمی شوید.

منبع: androidcentral