در هنگام انتخاب محافظ صفحه نمایش برای ساعت هوشمند، اگر بدانید باید به چه معیارهایی توجه کنید کار چندان سختی پیش رو نخواهید داشت. به عنوان مثال ابتدا باید به سایز ساعت (40 یا 44 میلی متر) توجه داشته باشید. سپس باید انتخاب کنید که محافظ صفحه نمایش ساعت شما از چه جنسی باشد. به طور معمول محافظ های از جنس تمپرد گلس محبوبیت بیشتری در میان کاربران ساعت های هوشمند دارند. اگر از ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 4 استفاده می کنید، در زیر لیستی از مناسب ترین محافظ های صفحه نمایش را برای آن به شما معرفی می کنیم. مشخصات سایر مدل های محافظ های صفحه نمایش برای ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 4 این محافظ ها را در بخش دوم این مقاله بخوانید.

محافظ صفحه نمایش Supershieldz Tempered Glass  - بالاترین حد محافظت

محافظ صفحه نمایش Supershieldz Tempered Glass  - بالاترین حد محافظت

اگر می خواهید تا تمام نقاط صفحه نمایش گلکسی واچ 4 شما از آسیب ها در امان بماند، می توانید تمپرد گلس Supershiledz را انتخاب کنید. این محافظ صفحه نمایش تمام چیزی که برای حفاظت از ساعت شما نیاز است را در اختیارتان قرار می دهد. از جمله ویژگی های این محافظ صفحه نمایش می توان مقاومت فوق العاده در برابر خط و خش، شفافیت عالی و مجهز بودن به روکش آب گریز اشاره کرد. این محافظ در برابر تعریق و به جا ماندن اثر انگشت نیز مقاوم است.

محافظ صفحه نمایش SPGUARD Tempered Glass – نهایت ظرافت

محافظ صفحه نمایش SPGUARD Tempered Glass – نهایت ظرافت

یکی از نگرانی های رایجی که در هنگام استفاده از محافظ صفحه نمایش وجود دارد این است که محافظ به طور دقیق بر روی نمایشگر ساعت نصب نشود. تمپرد گلس SPGUARD این نگرانی را برای شما برطرف می کند و به شکلی کاملاً ظریف و دقیق بر روی ساعت نصب می شود. همچنین این محافظ های صفحه نمایش شفافیت بالایی دارد و ضد بازتاب است. همچنین همراه با آن یک ابزار ترازبندی ارائه می شود که نصب آن را آسان تر می کند.

محافظ صفحه نمایش Suoman Tempered Glass – بدون هیچ گونه حباب و برآمدگی

محافظ صفحه نمایش Suoman Tempered Glass – بدون هیچ گونه حباب و برآمدگی

هیچ کس دوست ندارد که بر روی صفحه نمایش ساعت هوشمندش حباب و برآمدگی ایجاد شده باشد! اگر جزء این دسته از افراد هستید، تمپرد گلس Suoman برایتان مناسب خواهد بود. علاوه بر نصب به صورت بدون حباب، شما با استفاده از این محافظ صفحه نمایش به بالاترین میزان شفافیت و بهترین زاویه دید نسبت به نمایشگر ساعت هوشمند خود دست پیدا خواهید کرد. جالب اینجا است که این محافظ تنها 0.25 میلی متر ضخامت دارد و اصلاً انگار بر روی نمایشگر ساعت هوشمند شما وجود ندارد!

محافظ صفحه نمایش Spigen Ultra Hybrid – پوشش دهی بی نظیر!

محافظ صفحه نمایش Spigen Ultra Hybrid – پوشش دهی بی نظیر!

اگر به دنبال محافظ صفحه نمایشی هستید که تمام قسمت های پنل جلویی ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 شما را پوشش دهد، این مدلی هیبریدی از برند Spigen برایتان مناسب خواهد بود. این محافظ صفحه نمایش دارای کیس ضربه گیر و ضد شوک نیز هست و یک به طور کامل با دکمه های سنسور ساعت سازگاری دارد و اختلالی در عملکرد آنها ایجاد می کند. و میتوان گفت این محافظ صفحه نمایش از.

محافظ صفحه نمایش Spectre Shield – بهترین انتخاب برای ماجراجویی های شما

محافظ صفحه نمایش Spectre Shield – بهترین انتخاب برای ماجراجویی های شما

در بسته بندی محافظ صفحه نمایش Spectre Shield هشت محافظ 44 میلی متری قرار دارد که حتی بر روی صفحه نمایش های خیس و مرطوب هم به خوبی نصب می شود. به این ترتیب با خرید این محصول تا مدتی طولانی نیازتان به محافظ صفحه نمایش برای ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 برطرف خواهد شد. طراحی ظریف و لیزر خورده با برش این محافظ صفحه نمایش باعث فیت شدن کامل آن با نمایشگر ساعت هوشمند شما می شود. همچنین شفافیت بالای این محافظ باعث نمایش شارپ و واضح اطلاعات می شود.

همچنین لازم به ذکر است که شما میتوانید بهترین محافظ های صفحه نمایش گلکسی واچ 4 سامسونگ کلاسیک را در بخش مقالات وب سایت ایده برتر پارسیان مشاهده کنید.

منبع: androidcentral