احتمال اینکه تبلت بزرگی مانند گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 4 با قابلیت های متعدد از دست شما رها شود زیاد است! در این حالت اگر آدم خوش شانسی نباشید، گوشی شما از طرف صفحه نمایش داخلی با زمین برخورد می کند و در عرض چند ثانیه هم نمایشگر گوشی و هم قلب شما می شکند! اولین کاری که برای جلوگیری از این اتفاق غم انگیز می توانید انجام دهید این است که یک محافظ صفحه نمایش برای گوشی تاشوی خود بخرید! اما کدام محافظ ها برای نصب بر روی صفحه نمایش تاشوی گوشی Galaxy Z Fold 4 مناسب ترند؟ در این مقاله و بخش اول مقاله بهترین محافظ صفحه نمایش و گلس برای گوشی گلکسی زد فولد 4 به این سؤال پاسخ داده ایم! پس با ما همراه باشید.

محافظ صفحه نمایش Ringke به همراه گلس برای نمایشگر خارجی – محافظت از همه چیز!

محافظ صفحه نمایش Ringke به همراه گلس برای نمایشگر خارجی – محافظت از همه چیز!

شرکت Ringke یک نام شناخته شده در زمینه تولید انواع محافظ صفحه نمایش است و یک پکیج کامل برای گوشی تاشوی گلکسی زد فولد 4 روانه بازار کرده است. این پکیج شامل یک فیلم محافظ برای نمایشگر داخلی و یک گلس برای نمایشگر خارجی این گوشی می شود. ضمن اینکه یک قاب شفاف نیز همراه این مجموعه عرضه شده که از جنس پلی کربنات است و به بدنه گوشی شما نیز مقاومت بالایی می بخشد.

محافظ صفحه نمایش مات Skinomi – یک محافظ ضد بازتاب

محافظ صفحه نمایش مات Skinomi – یک محافظ ضد بازتاب

شرکت Skinomi دو محافظ مات برای نمایشگرهای داخلی و خارجی گوشی گلکسی زد فولد 4 در اختیار شما قرار می دهد. این محافظ ها از نوع فیلم های TPU هستند و از بازتاب نور و تصاویر محیط بر روی نمایشگرهای گوشی تاشوی شما جلوگیری می کنند. لازم به ذکر است که در هنگام نصب این محافظ ها بر روی صفحه نمایش گوشی، به هیچ عنوان با مشکلاتی مانند تشکیل حباب هوا یا برآمدگی در زیر آنها مواجه نخواهید شد.

محافظ صفحه نمایش ZAGG InvisibleShield Fusion Eco – دوست محیط زیست!

محافظ صفحه نمایش ZAGG InvisibleShield Fusion Eco – دوست محیط زیست!

محافظ صفحه نمایش InvisibleShield Fusion Eco از برند ZAGG قیمت نسبتاً بالایی دارد و دلیل این امر، سازگاری آن با محیط زیست است. این محافظ انعطاف پذیر هیبریدی از متریال گیاهی ساخته شده و دارای روکش ضد میکروب است. به این ترتیب آلودگی های محیطی بر روی نمایشگر گوشی شما باقی نمی ماند. متأسفانه این محصول فقط برای نمایشگر خارجی گوشی گلکسی زد فولد 4 طراحی شده است.

محافظ صفحه نمایش AACL – محافظت از نمایشگر بدون ناچ بالای آن!

محافظ صفحه نمایش AACL – محافظت از نمایشگر بدون ناچ بالای آن!

بسته بندی محافظ صفحه نمایش AACL برای گوشی زد فولد 4 دارای چند چیز اضافی دیگر مانند پد تمیز کننده نیز هست. کالاهای اصلی موجود در این پکیج را سه گلس تمپرد برای نمایشگر خارجی و دو گلس محافظ برای لنز دوربین گوشی تاشوی سامسونگ تشکیل می دهند. چیزی که در رابطه با این محصول جلب توجه می کند، این است که محافظ های آن ناچ بالای نمایشگر را پوشش نمی دهند و از این طریق می توان آنها را هنگام نصب راحت تر با گوشی فیت کرد.

در آخر باید این نکته را یادآور شویم که ما در بخش مقالات سایت ایده برتر پارسیان به معرفی بهترین محافظ های صفحه نمایش گوشی سامسونگ گلکسی S22 Ultra نیز پرداخته ایم و شما میتوانید برای مشاهده آنها از سایت ما اقدام کنید.

منبع: androidcentral