محافظت از صفحه نمایش انحنادار گوشی سامسونگ گلکسی S9 چندان آسان نیست! اگر از گلس های معمولی استفاده کنید که کناره های خمیده صفحه نمایش را پوشش نمی دهند، هر لحظه ممکن است تا نمایشگر گوشی موبایل اندرویدی شما آسیب ببیند! درست است که گلس تمپرد مقاومت و استحکام بالایی دارد، اما یک فیلم PET با توجه به انعطاف پذیری بالا، می تواند کناره های بدنه صفحه نمایش را نیز به خوبی پوشش دهد. پس بهتر است تا به این نکته در هنگام خرید محافظ صفحه نمایش برای گوشی گلکسی S9 خود توجه داشته باشید. در این مقاله چند مدل از این محافظ ها را به شما معرفی کرده ایم. شما می توانید برای مشاهده سایر این مدل ها به بخش اول بهترین محافظ های صفحه نمایش گوشی سامسونگ گلکسی S9 بر روی وب سایت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید.

محافظ صفحه نمایش Coliary Tempered Glass – بالاترین میزان شفافیت

محافظ صفحه نمایش Coliary Tempered Glass – بالاترین میزان شفافیت

استفاده از گلس تمپردهای بی کیفیت باعث می شود تا میزان روشنایی صفحه نمایش گوشی افت کند و بر روی کیفیت تصویر آن تأثیر منفی بگذارد. با استفاده از محافظ صفحه نمایش Coliary خیالتان بابت این موضوع کاملاً راحت خواهد بود. این گلس تمپرد از میزان شفافیت (ترنسپرنسی) 99 درصدی برخوردار است و وضوحی عالی به همراه بهترین عملکرد لمسی صفحه نمایش را به ارمغان می آورد. ضمن اینکه گلس تمپرد Coliary از درجه استحکام 9H+ بهره می برد و به خوبی از نمایشگر گوشی S9 در برابر آسیب ها محافظت می کند.

محافظ صفحه نمایش IQ Shield – نازک ترین انتخاب

محافظ صفحه نمایش IQ Shield – نازک ترین انتخاب

شرکت IQ Shield نازک ترین محافظ های صفحه نمایش را برای گوشی گلکسی S9 تولید کرده و در ساخت آن از متریال انعطاف پذیر و مستحکم TPU بهره برده است. جالب اینجا است که این محافظ صفحه نمایش گوشی سامسونگ ساخت این شرکت از تلفیقی از به روز ترین تکنولوژی ها بهره می برد! این تکنولوژی ها شامل دقت پاسخ دهی بالا، افزایش طول عمر محافظ، خاصیت ضد زرد شدن و شفافیت عالی می شود.

محافظ صفحه نمایش LK Tempered Glass – نصب فوق العاده آسان

محافظ صفحه نمایش LK Tempered Glass – نصب فوق العاده آسان

شرکت LK یک راه حل کاربردی برای نصب آسان تر محافظ بر روی صفحه نمایش گوشی در نظر گرفته و همراه با گلس تمپرد خود، یک ابزار تراز هم ارائه می دهد. با استفاده از این تراز می توانید گلس را به سادگی بر روی صفحه نمایش گوشی فیت کنید و از به جا ماندن لکه و اثر انگشت بر روی آن جلوگیری کنید. بسته گلس تمپرد LK از دو محافظ صفحه نمایش TPU و سه محافظ لنز دوربین تشکیل می شود.

محافظ صفحه نمایش Caseology Tempered Glass – گزینه جایگزین

محافظ صفحه نمایش Caseology Tempered Glass – گزینه جایگزین

این محافظ صفحه نمایش Caseology فقط در کناره ها خاصیت چسبندگی دارد و از این قسمت ها به صفحه نمایش گوشی متصل می شود. پس در هنگام نصب آن باید دقت کافی را داشته باشید تا به خوبی با نمایشگر فیت شود. این گلس تمپرد در برابر شکنندگی و خم شدن مقاومت بالایی دارد و به صورت ضد خش طراحی شده است. به این ترتیب می توان آن را از بهترین انتخاب ها برای کار روزمره با گوشی دانست.

منبع: androidcentral