به طور کلی همیشه در نمایشگاه های CES بیشتر به لپ تاپ ها، کامپیوترهای دسکتاپ، تکنولوژی های خانه هوشمند و ماشین های بدون سرنشین توجه می شود؛ در حالی که هر ساله محصولات فوق العاده ای در زمینه سخت افزار و لوازم جانبی گیمینگ در این نمایشگاه معرفی می شود. در همین راستا در رویداد CES 2023، برند هایپر ایکس یک کنترلر جدید برای ایکس باکس و 2 ماوس گیمینگ برای دستگاه های ویندوزی معرفی کرده است که در ادامه با مشخصات آنها بیشتر آشنا می شوید.

هایپر ایکس در نمایشگاه CES 2023 از یک کنترلر با سیم ایکس باکس و دو ماوس گیمینگ PC رونمایی کرده است

کنترلر جدید هایپر ایکس با نام Clutch Gladiate معرفی شده و به طور اختصاصی برای کنسول بازی مایکروسافت ایکس باکس کاربرد دارد. مطابق با اعلام شرکت سازنده، این کنترلر ایکس باکس برای گیمرهای حرفه ای طراحی شده و کیفیت ساخت عالی همراه با یک قیمت منطقی را ارائه می دهد. همچنین هایپر ایکس در جریان CES 2023 ماوس گیمینگ جانشین مدل محبوب Pulsefire Haste را نیز معرفی کرده که از لحاظ طراحی نسبت به مدل قبلی ارتقا پیدا کرده است. این ماوس در دو نسخه وایرلس و با سیم عرضه خواهد شد.

کنترلر ایکس باکس هایپر ایکس Clutch Gladiate

هایپر ایکس امسال به طرفداران کنسول بازی مایکروسافت توجه ویژه ای داشته است و کنترلر با سیم Clutch Gladiate را برای آنها عرضه خواهد کرد. به طور کلی این بازار تحت سلطه کنترلرهای بی سیم خود مایکروسافت است و حالا هایپر ایکس قصد دارد تا با یک کنترلر با سیم در آن قدرت نمایی کند! این کنترلر به ویژگی هایی مانند قفل تریگر دوگانه و موتورهای رامبل مجهز است و امکان تغییر عملکرد دکمه های پشتی آن وجود دارد. همچنین بدنه این کنترلر دارای تکسچر است و وزن کمتری از کنترلر وایرلس ایکس باکس دارد.

کنترلر ایکس باکس هایپر ایکس Clutch Gladiate

کنترلر ایکس باکس HyperX Clutch Gladiate دارای کابل 3 متری USB-C به USB-A است و بر روی آن یک جک 3.5 میلی متری برای اتصال به هدفون یا هدست تعبیه شده است. قیمت این کنترلر برای عرضه در بازارهای خرده فروشی 34.99 دلار اعلام شده که در مقایسه با کنترلرهای بی سیم فعلی منطقی تر به نظر می رسد!

ماوس گیمینگ هایپر ایکس Pulsefire Haste 2

هایپر ایکس Pulsefire Haste یکی از بهترین ماوس های گیمینگ در بازار است و به خصوص برای کسانی که به دنبال لوازم جانبی رده بالای سبک وزن هستند، انتخاب ایده آلی است. در جریان رویداد CES 2023، هایپر ایکس نسل جدید این ماوس را معرفی کرده است که از لحاظ طراحی ظاهری تغییراتی داشته است. این ماوس وزن کمتری نسبت به مدل قبلی دارد و دیگر در آن خبری از طراحی به شکل لانه زنبور نیست. مشخصات ماوس هایپر ایکس Pulsefire Haste 2 شامل دقت 26000DPI، نورپردازی قابل سفارشی سازی RGB و نرخ نمونه برداری 8000 هرتز می شود.

ماوس گیمینگ هایپر ایکس Pulsefire Haste 2

این ماوس در دو نسخه وایرلس و با سیم معرفی شده و در رنگ های مشکی و سفید عرضه خواهد شد. مدل با سیم این ماوس بدون احتساب کابل فقط 53 گرم وزن دارد، در حالیکه مدل وایرلس آن با قابلیت پشتیبانی هم زمان از بلوتوث و شبکه بی سیم 2.4 گیگاهرتز فقط 62 گرم وزن دارد. هایپر ایکس اعلام کرده که نسخه با سیم ماوس Pulsefire Haste 2 با قیمت 59.99 دلار و نسخه وایرلس آن با قیمت 79.99 دلار در ماه آوریل 2023 به بازار خواهند آمد.

منبع: windowscentral