ریزر از جمله برندهای معروف و محبوب گیمرهای سراسر دنیا نیز بوده و با توجه به تولید محصولاتی باکیفیت و مدرن روز به روز نیز به طرفداران و کاربران این برند اضافه می شود. این شرکت یکی از تولید کنندگان انواع مختلف ماوس در اندازه و قابلیت های متنوع و متعدد محسوب شده و توانسته با توجه به تولید محصولاتی استاندارد و حرفه ای کاربران مختلفی را به دست آورد! ماوس گیمینگ Viper Mini یکی از نمونه ماوس های باکیفیت و حرفه ای بوده که با توجه به ابعاد جمع و جور و ویژگی های گیمینگ که در اختیار دارد می تواند نیاز اکثر گیمرها را بی نیاز کند! نرخ پاسخگویی 0.2 میلی ثانیه ای، نورپردازی و قابلیت شخصی سازی آن، کابل باکیفیت و انعطاف پذیر، قابلیت استفاده در انواع مختلف سطوح و ... از ویژگی ها و امکاناتی است که شرکت ریزر در طراحی و ساخت ماوس گیمینگ Viper Mini استفاده کرده است. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی این مدل از ماوس شرکت ریزر خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

Viper Mini از جمع و جورترین ماوس های گیمینگ ریزر!

طراحی و ساخت ماوس های گیمینگ ریزر Viper Mini!

شرکت ریزر در ساخت ماوس گیمینگ Viper Mini از فرم جمع و جور، وزن پایین و طراحی ارگونومیک استفاده کرده است. ساختار جمع و جوری که این مدل از ماوس Razer در اختیار دارد این امکان را به شما می دهد تا بتوانید از این ماوس برای انجام بازی های ویدئویی خود استفاده کرده و به نبرد دشمنان خود بپردازید! طراحی ارگونومیک این مدل از ماوس نیز باعث می شود تا کاربر هنگام استفاده از راحتی و تسلط بیشتری برخوردار باشد! سنسور حساس از نوع اپتیکال از ویژگی های مثبت و مهم این مدل ماوس محسوب شده که در قسمت زیرین آن تعبیه شده است. در ضمن این مدل ماوس از 6 کلید قابل برنامه ریزی برخوردار است. کلیدهای تعبیه شده با توجه به کیفیت ساخت بالایی که در اختیار دارند می توانند کارکرد 50 میلیون بار کلیک را برای شما به ارمغان بیاورد! در ضمن به منظور برقراری ارتباط نیز از یک کابل رابط USB استفاده شده است. کابل موجود با توجه به قابلیت انعطاف پذیری بالایی که در اختیار دارد می تواند روان شدن حرکت را برای کاربر به ارمغان بیاورد. وزن 61 گرمی نیز یکی دیگر از ویژگی هایی است که ریزر در ساخت این ماوس بهره برده است.

طراحی و ساخت ماوس های گیمینگ ریزر Viper Mini!

مجهز به 6 کلید قابل برنامه ریزی و سوئیچ اپتیکال!

Razer جهت دست یابی به زمان پاسخ دهی بی نظیر 0.2 میلی ثانیه از پرتو نور فروسرخ و سوئیچ هایی از نوع Optical استفاده کرده است. این سوئیچ به دلیل حذف کردن تماس فیزیکی توانسته به این قابلیت فوق العاده دست یابد! از دیگر ویژگی هایی که این نوع سوئیچ در اختیار کاربران ماوس قرار می دهد می توان به جلوگیری از کلیک های اضافی و ناخواسته اشاره کرد که موجب عملکردی بی نقص در بازی شده و همچنین باعث می شود تا طول عمر کلیک های ماوس نیز به 50 میلیون کلیک برسد! شرکت ریزر در طراحی و ساخت این مدل ماوس از 6 کلید باکیفیت و کم صدا نیز استفاده کرده است. کلیدهای تعبیه شده در ماوس گیمینگ مدل Viper Mini ریزر از قابلیت برنامه ریزی برخوردار بوده تا به شما این امکان را بدهد که بتوانید سرعت عمل و کارایی خود را در حین بازی افزایش دهید! Razer جهت دستیابی به تنظیمات شخصی سازی کلیدها از نرم افزار انحصاری (Razer Synapse 3) استفاده کرده است. استفاده از این نرم افزار خیلی پیچیده نبوده و تنها با چند کلیک ساده می توانید عملکرد و نوع کارکرد هر یک از کلیک ها را مشخص کنید.

نورپردازی حرفه ای از ویژگی ها و قابلیت های مهم دیگر استفاده شده در این مدل ماوس محسوب شده که به منظور زیباسازی سیستم گیمینگ کاربر اضافه شده است. این ویژگی باعث زیبایی دوچندان ماوس شده و می تواند هیجان انجام بازی را برای گیمر بیشتر کند. نورپردازی موجود در این مدل ماوس از نوع RGB بوده و از ویژگی هایی همچون قابلیت به نمایش درآوردن 16.8 میلیون رنگ و جلوه های نورپردازی متعدد برخوردار است.

طراحی و ساخت ماوس های گیمینگ ریزر Viper Mini!

کابل انعطاف پذیر از نوع Speedflex

کابل USB رابط اتصالی است که شرکت ریزر در این مدل ماوس گیمینگ حرفه ای با قابلیت نورپردازی RGB استفاده کرده است. با استفاده از این کابل قادر خواهید برای برقراری ارتباط با دستگاه مد نظر خود اقدام کنید. در ضمن کابل تعبیه شده قادر است عملکرد ایده آلی را برای کاربر به ارمغان بیاورد. انعطاف پذیری بالایی که این کابل در اختیار دارد این امکان را به کاربر می دهد تا هنگام استفاده از ماوس با هیچ چالشی روبرو نشده و از حرکاتی کاملا روان بهره مند شوند! لازم به ذکر است که این کابل از نوع Speedflex بوده و امکان رسیدن به بالاترین سرعت و کنترل را با کم ترین میزان کشیده شدن را برای کاربر فراهم خواهد ساخت! از دیگر ویژگی های موجود در ماوس گیمینگ مدل Viper Mini ریزر می توان به سنسور نوری، حافظه آنبرد و پایه ماوس PTFE 100% اشاره کرد.

  • سنسور نوری!

شرکت ریزر به منظور بالا بردن دقت ماوس و عملکرد بازیکن هنگام انجام بازی از حسگر نوری استفاده کرده است. حسگر استفاده شده در ماوس گیمینگ مدل Viper Mini ریزر از دقتی بالا و حساسیتی برابر با 8500 DPI بوده تا به بازیکن این امکان را بدهد که بتواند بهترین و لذت بخش ترین لحظات خود را در هنگام انجام بازی های ویدئویی را به دست آورد! از ویژگی های سنسور استفاده شده در این مدل ماوس گیمینگ سریع و با دقت می توان به عملکرد هوشمند آن اشاره کرد. این ویژگی باعث می شود تا دقت موجود در این ماوس بیش از پیش افزایش یابد!

  • حافظه آنبرد!

Razer به منظور ذخیره تنظیمات انجام شده از حافظه آنبرد بهره برده است. ماوس گیمینگ مدل Viper Mini ریزر با بهره مندی از این قابلیت به کاربر این امکان را خواهد داد تا بتواند پس از انجام تنظیمات شخصی اقدام به ذخیره تنظیمات کند! در ضمن این قابلیت به کاربر این امکان را خواهد داد تا مجبور به تنظیم دوباره کلیدهای ماوس نشود.

  • پایه های PTFE (پلی تترا فلورو اتیلن)!

پایه های استفاده شده در ساخت این ماوس با توجه به نوع جنسی که دارند می توانند حرکات دقیق، نرم و آسان تر را هنگام انجام انواع بازی های ویدئویی برای کاربر فراهم کند! از دیگر ویژگی پایه های تعبیه شده می توان به قابلیت استفاده در هر سطح اشاره کرد!

منبع: razer