ریزر بار دیگر ثابت کرد که می تواند لذت و هیجان گیمرها و طرفداران بازی خاص را چندین برابر کند. شرکت Razer این بار با تولید ماوس بی سیم Viper Ultimate Cyberpunk 2077 Edition توانست توجه اکثر گیمرهای حرفه ای دنیا را به سمت خود جلب کند. طراحان ریزر این مدل ماوس را با هدف ایجاد هیجان بیشتر به طرفداران بازی Cyberpunk 2077 در هنگام انجام بازی طراحی کرده است. رنگ زرد به همراه فونت طراحی شده بر روی ماوس زیبایی چندین برابری را به وجود آورده است. ماوس بی سیم Razer Viper Ultimate Cyberpunk 2077 Edition مجهز به 8 کلید بوده و با توجه به کیفیت بالایی که در اختیار دارند از عمر بالایی نیز (تا 70 میلیون کلیک) بهره مند هستند. از ویژگی هایی که در ساخت این مدل ماوس استفاده شده می توان به قابلیت برنامه ریزی عملکرد کلیدها و فناوری وایرلس اشاره کرد که از سرعت فوق العاده ای برخوردار بوده و می تواند کاربران را تا حد زیادی راضی نگه دارد. شرکت ریزر ماوس بی سیم Razer Viper Ultimate Cyberpunk 2077 Edition را همراه با یک داکت جداگانه عرضه کرده تا با استفاده از آن بتواند اقدام به شارژ باتری ماوس کنید. در ضمن این ماوس از شارژ به صورت بی سیم نیز پشتیبانی کرده تا چالش خاصی را تجربه نکنید! در ادامه مطلب قصد بررسی بیشتر قابلیت ها و امکانات متعدد این ماوس بی سیم مخصوص بازی ریزر را داریم، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

ماوس گیمینگ Razer Viper Ultimate Cyberpunk 2077 Edition، غرق در هیجان بازی!

فناوری HyperSpeed و پایه شارژ مخصوص ماوس گیمینگ ریزر Razer Viper Ultimate Cyberpunk 2077 Edition!

از قابلیت ها و ویژگی های مثبت و منحصر به فرد ماوس بی سیم Razer Viper Ultimate Cyberpunk 2077 Edition می توان به فناوری HyperSpeed اشاره کرد. HyperSpeed پیشرفته ترین فناوری بی سیم در دنیا بوده که به شما این امکان را می دهد تا از سریع ترین اتصال همراه با پایین ترین نرخ تاخیر بهره مند شوید. این ویژگی مخصوص گیمرهای حرفه ای بوده تا با توجه به سرعت پاسخ گویی بالا از عملکرد سریع در هنگام بازی برخوردار شوند. در واقع فناوری HyperSpeed این قابلیت را مدیون فرکانس های رادیویی بسیار سریع، بهینه بودن پروتکل داده، ترافیک داده بالا و تغییر فرکانس با نویز شدید است. طبق آزمایشاتی که انجام شده مشخص شده است که این ماوس های گیمینگ دارای فناوری HyperSpeed هستند و می توانند تا 3 برابر سرعت بیشتری نسبت به سایر اتصالات بی سیم داشته باشند! از دیگر ویژگی های این فناوری نیز می توان به مصرف پایین انرژی اشاره کرد. شرکت ریزر به منظور شارژ باتری موجود در داخل ماوس بی سیم Razer Viper Ultimate Cyberpunk 2077 Edition از یک پایه شارژر مخصوص استفاده کرده است. این پایه علاوه بر فراهم کردن عمل شارژ باتری ماوس، قادر است با توجه به نورپردازی تعبیه شده در قسمت انتهایی زیبایی سیستم گیمینگ شما را تا چندین برابر بیشتر کند!

فناوری HyperSpeed و پایه شارژ مخصوص ماوس گیمینگ ریزر Razer Viper Ultimate Cyberpunk 2077 Edition!

حسگرOptical Focus+ و سوئیچ اپتیکال ماوس مخصوص بازی Razer Viper Ultimate Cyberpunk 2077 Edition!

شرکت ریزر به منظور بالا بردن دقت ماوس و عملکرد بازیکن هنگام انجام بازی از حسگر Optical Focus+ استفاده کرده است. حسگر استفاده شده در ماوس بی سیم Razer Viper Ultimate Cyberpunk 2077 Edition ریزر دارای دقتی برابر با 99.6 درصد و حساسیتی برابر با 20000 DPI بوده تا به بازیکن این امکان را بدهد که بتواند بهترین و لذت بخش ترین لحظات خود را در هنگام انجام بازی های ویدئویی را به دست آورد! از ویژگی های سنسور استفاده شده در این مدل ماوس می توان به عملکرد هوشمند آن اشاره کرد. این ویژگی باعث می شود تا دقت موجود در این ماوس بیش از پیش افزایش یابد! در نتیجه می توان گفت که این حسگر باعث می شود تا شما هنگام انجام بازی Cyberpunk و یا سایر بازی ها همیشه یک قدم جلوتر از دشمنان خود بوده و اقدام به نابودسازی آن ها کنید! لازم به ذکر است که حسگر استفاده شده ماوس بی سیم Razer Viper Ultimate Cyberpunk 2077 Edition ریزر از Tracking یا همان سرعت ردگیری برابر با 650 IPS و ردگیری هوشمند برخوردار بوده و به قابلیت هماهنگی با حرکات (Motion Sync) مجهز شده است!
از دیگر ویژگی های مثبت و مهمی که شرکت Razer در طراحی و ساخت این مدل ماوس از آن استفاده کرده نیز می توان به سوئیچ اپتیکال اشاره کرد. سوئیچ اضافه شده قادر است با عملکردی سریع (زمان پاسخگویی بی نظیر 0.2 میلی ثانیه) به همراه پرتو نور فروسرخ که به منظور تشخیص کلیک ها و جلوگیری از کلیک های ناخواسته اضافه شده است! این قابلیت علاوه بر ایجاد عملکردی بی نقص در بازی باعث شده تا عمر کلیدها را نیز تا حد زیادی (70 میلیون کلیک) بالا ببرد!

حسگرOptical Focus+ و سوئیچ اپتیکال ماوس مخصوص بازی Razer Viper Ultimate Cyberpunk 2077 Edition!

باتری قدرتمند و کلیدهای قابل برنامه ریزی موس گیمینگ ریزر مدل Viper Ultimate Cyberpunk 2077 Edition!

Razer در ساخت این ماوس نسبت به ماوس های قبلی از باتری قدرتمندتری بهره برده تا کاربر هنگام انجام بازی های ویدئویی نگرانی بابت تمام شدن باتری و از کار افتادن آن نداشته باشد! باتری قدرتمند استفاده شده در ماوس بی سیم Razer Viper Ultimate Cyberpunk 2077 Edition ریزر به لطف فناوری وایرلس هوشمند قادر است شارژدهی برابر با 70 ساعت را برای کاربران فراهم سازد! با این تفاسیر می توان گفت که کاربر با هر بار شارژ کامل این ماوس می تواند به مدت 1 هفته تمام و روزانه 10 ساعت از این ماوس استفاده کند! کلیدهای تعبیه شده در ماوس بی سیم Razer Viper Ultimate Cyberpunk 2077 Edition ریزر از قابلیت برنامه ریزی برخوردار بوده تا به شما این امکان را بدهد که بتوانید سرعت عمل و کارایی خود را در حین بازی افزایش دهید! Razer جهت دستیابی به تنظیمات شخصی سازی 8 کلید تعبیه شده از نرم افزار انحصاری (Razer Synapse) استفاده کرده است. استفاده از این نرم افزار خیلی پیچیده نبوده و تنها با چند کلیک ساده می توانید عملکرد و نوع کارکرد هر یک از کلیک ها را مشخص کنید. لازم به ذکر است که شرکت ریزر به منظور ذخیره تنظیمات انجام شده از حافظه آنبرد بهره برده است.

باتری قدرتمند و کلیدهای قابل برنامه ریزی موس گیمینگ ریزر مدل Viper Ultimate Cyberpunk 2077 Edition!

ماوس بی سیم Razer Viper Ultimate Cyberpunk 2077 Edition ریزر با بهره مندی از این قابلیت به کاربر این امکان را خواهد داد تا بتواند پس از انجام تنظیمات شخصی اقدام به ذخیره تنظیمات در 5 پروفایل جداگانه کند! در ضمن این قابلیت به کاربر این امکان را خواهد داد تا مجبور به تنظیم دوباره کلیدهای ماوس نشود. نورپردازی حرفه ای از ویژگی ها و قابلیت های مهم دیگر استفاده شده در این مدل ماوس محسوب شده که به منظور زیباسازی سیستم گیمینگ کاربر اضافه شده است. این ویژگی باعث زیبایی دوچندان ماوس شده و می تواند هیجان انجام بازی را برای گیمر بیشتر کند. نورپردازی موجود در این مدل ماوس از نوع RGB بوده و از ویژگی هایی همچون قابلیت به نمایش درآوردن 16.8 میلیون رنگ و جلوه های نورپردازی متعدد برخوردار است. در ضمن نورپردازی این ماوس قابلیت سازگاری با دستگاه ها، قطعات و به نمایش درآوردن نئون های رنگارنگی که در دنیای بازی Cyberpunk 2077 وجود دارد را داشته و می تواند جلوه زیبایی به سیستم گیمینگ شما بدهد! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که با توجه به پوشش PTFE طراحی شده در قسمت زیرین ماوس بی سیم Razer Viper Ultimate Cyberpunk 2077 Edition قادر است حرکت کاملا روان و نرم را به وجود آورد!

منبع: razer