از پرکاربردترین و پر استفاده ترین لوازم جانبی کامپیوتر می توان به ماوس اشاره کرد. کاربر با استفاده از ماوس می تواند راحتی استفاده از کامپیوتر را برای خود فراهم کند. استفاده از ماوس فقط مختص کامپیوترها نبوده و شما می توانید برای کنترل کردن راحت انواع پلتفورم ها از جمله اندروید باکس، تبلت، دستگاه های DVR و حتی تلویزیون های هوشمند استفاده کنید. تهیه بهترین و برترین ماوس به منظور انجام بازی های ویدئویی در میان انبوه ماوس های تولید شده در بازار می تواند تبدیل به چالش جدی برای هر کسی شود. در این مقاله قصد معرفی و بررسی یکی از ماوس های برتر گیمینگ شرکت ASUS که با عنوان TUF Gaming M3 تولید و روانه بازار شده است بپردازیم. شرکت نام آشنا و معتبر ایسوس یکی از نمونه تولید کنندگان انواع ماوس های بی سیم و باسیم در بازار محسوب می شود! ماوس های با سیم به دلیل قیمت مقرون به صرفه و سازگاری بهتر با انواع پلتفرم ها از محبوبیت های بیشتری نسبت به ماوس های بی سیم برخوردار هستند. لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید!

گیمینگ حرفه ای با ماوس TUF Gaming M3 ایسوس!

طراحی ماوس گیمینگ asus TUF Gaming M3!

شرکت ایسوس در ساخت ماوس گیمینگ TUF Gaming M3 خود از طراحی ارگونومیک بهره برده است. ساختار جمع و جوری که این مدل از ماوس ASUS در اختیار دارد این امکان را به شما می دهد تا بتوانید از این ماوس برای انجام بازی های ویدئویی خود استفاده کرده و به نبرد دشمنان خود بپردازید! سنسور حساس از نوع اپتیکال از ویژگی های مثبت و مهم این مدل ماوس محسوب شده که در زیر ماوس طراحی شده است. شرکت ایسوس از 7 عدد کلید در ساخت این مدل ماوس استفاده کرده است. کلیدهای تعبیه شده در ماوس گیمینگ TUF Gaming M3 ایسوس از کیفیت بالایی برخوردار بوده و قادر هستند از دوامی تا 20 میلیون کلیک برخوردار باشند. بدنه باکیفیت همراه با پوسته بیرونی مستحکم و کفی ساخته شده از جنس تقلون با عمری تا 250 کیلومتر از دیگر ویژگی هایی است که در ساخت این مدل ماوس از آن استفاده شده است. بدنه استفاده شده قادر است در برابر ضربات احتمالی و سقوط از ارتفاع مقاومت بالایی از خود نشان دهد! با این ویژگی می توان گفت این مدل ماوس برای استفاده طولانی مدت یکی از مناسب ترین گزینه ها می باشد. در ضمن شرکت ایسوس جهت زیبا سازی سیستم گیمینگ کاربر نیز از نورپردازی از نوع RGB بهره برده است.

طراحی ماوس گیمینگ asus TUF Gaming M3!

مجهز به سنسور اپتیکال گیمینگ و نرم افزار ASUS Armory

ASUS به منظور بالا بردن دقت و بهره مندی از عملکردی دقیق و بی نقص در ساخت ماوس گیمینگ TUF Gaming M3 از سنسور اپتیکال گیمینگ بهره برده است. سنسور استفاده شده موجب می شود تا این مدل از ماوس ایسوس دقتی از 200 تا 7000dpi را داشته باشد. از دیگر ویژگی های این نوع سنسور نیز می توان به افزایش سرعت عمل کاربر هنگام انجام بازی های ویدئویی و ارائه عملکردی بی نقص و دقیق اشاره کرد. در ضمن با استفاده از نرم افزار اختصاصی ایسوس ASUS Armory II می توانید اقدام به شخصی سازی میزان دقت ماوس در 4 سطح نیز کنید. از دیگر ویژگی هایی که در ساخت ماوس گیمینگ TUF Gaming M3 استفاده شده می توان به نورپردازی حرفه ای Aura Sync RGB اشاره کرد. این ویژگی باعث زیبایی دوچندان ماوس شده و می تواند هیجان انجام بازی را برای گیمر بیشتر کند. در ضمن نورپردازی استفاده شده در این ماوس از قابلیت تنظیم برخوردار بوده و به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید افکت های متعدد نورپردازی را به دلخواه انتخاب کنید. ایسوس جهت تنظیم نوع نورپردازی از نرم افزار Aura Sync استفاده کرده که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید برای شخصی سازی نورپردازی اقدام کنید.

گیمینگ حرفه ای با ماوس TUF Gaming M3 ایسوس!

برخورداری از 7 دکمه قابل برنامه ریزی و نرم افزار انحصاری Armoury Crate

بهره مندی از 7 عدد کلید لمسی باکیفیت و حساس از دیگر امکانات و قابلیت های مهم ماوس گیمینگ TUF Gaming M3 ایسوس محسوب می شود. کلیدهای لمسی تعبیه شده در این مدل ماوس از قابلیت برنامه ریزی برخوردار بوده که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید نوع کارکرد و عملکرد آن ها را بر حسب نوع بازی که انجام می دهید تغییر دهید! دکمه های موجود در ماوس گیمینگ TUF Gaming M3 ایسوس شامل 2 عدد سوئیچ DPI (به منظور تنظیم میزان حساسیت ماوس)، 2 عدد کلید استراتژیک تعبیه شده در سمت چپ ماوس، اسکرول قابل کلیک، و 2 عدد کلیک چپ و راست می شود. نرم افزار انحصاری Armoury Crate ابزار جدیدی است که شرکت ایسوس به همراه ماوس گیمینگ TUF Gaming M3 عرضه شده است. شرکت ایسوس این نرم افزار را به منظور کنترل سخت افزارهای گیمینگ برند خود عرضه کرده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید اقدام به کنترل و شخصی سازی نورپردازی قطعاتی که از ویژگی Aura Sync پشتیبانی می کنند بکنید! از دیگر قابلیت های این نرم افزار نیز می توان به امکان مورد بررسی قرار دادن اطلاعات ماوس اشاره کرد! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که ماوس گیمینگ TUF Gaming M3 ایسوس از ابعاد مناسبی برابر با 40x68x118.2 میلی متر و وزنی برابر با 84 گرم بهره مند بوده است و این ماوس گیمینگ باسیم با نور پردازی RGB کابلی به طول 1.8 متر برخوردار است.

منبع: asus