در این مقاله قصد معرفی کامل و آشنایی با جدیدترین و مجهزترین مانیتورهای دنیا که توسط شرکت Cooler Master و با عنوان GM27-FQS ARGB عرضه شده را داریم. این مدل مانیتور از قابلیت ها و ویژگی های متعدد و متنوع زیادی بهره مند بوده و قادر است تصاویر دریافتی را به روان ترین و باکیفیت ترین شکل ممکن به نمایش دربیاورد! پنل استفاده شده در این مدل مانیتور با توجه دقتی برابر با 2K به همراه رفرش ریت 165 هرتزی که در اختیار دارد می تواند برای اجرای به روزترین بازی های ویدئویی بهترین گزینه باشد! فناوری های زیاد به همراه استاندارد HDR نیز در ساخت مانیتور گیمینگ GM27-FQS ARGB کولر مستر مورد استفاده قرار گرفته تا قادر باشد بدون چالش و مشکل خاصی به ارائه تصاویر باکیفیت بپردازد! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل از مانیتور شرکت کولر مستر خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

مانیتور گیمینگ Cooler Master GM27-FQS ARGB، مجهزترین و جدیدترین!New Blog Post

طراحی گیمر پسند مانیتور مخصوص بازی Cooler Master GM27-FQS ARGB!

شرکت کولر مستر در طراحی و ساخت مانیتور گیمینگ GM27-FQS ARGB از پنل مشکی رنگ و پایه ای به رنگ نوک مدادی استفاده کرده است. ترکیب رنگ های موجود هنگام خاموش بودن خودنمایی کرده و هنگام روشن بودن نورپردازی نیز می تواند جلوه زیبایی به سیستم گیمینگ کاربر بدهد! پایه های استاندارد از ویژگی های خوب این مدل مانیتور محسوب می شود که با توجه به طراحی که دارد قادر به تحمل وزن مانیتور بوده و در طراحی آن نیز از لوگوی Cooler Master الگو گرفته شده است! این شرکت به منظور زیباسازی هر چه بیشتر پایه از نورپردازی ARGB استفاده کرده است. سیستم نورپردازی در زیر پایه ها تعبیه شده و به وسیله رابط USB انرژی خود را تامین می کند. در ضمن نورپردازی موجود در هنگام تاریکی محیط جلوه زیباتری را ارئه می دهد! شرکت کولر مستر جهت متصل کردن بدنه به استند از یک قاب استاندارد استفاده کرده است. استند تعبیه شده از قابلبیت جداسازی برخوردار بوده و این امکان را به کاربر می دهد تا با استندهایی که از استاندارد VESA برخوردار هستند استفاده کنند! در قسمت پشتی مانیتور پورت های متعددی تعبیه شده تا کاربر برای برقراری ارتباط با هیچ مشکلی روبرو نشود! دکمه های کنترلی مانیتور نیز در قسمت پشتی مانیتور طراحی شده اند! از دیگر ویژگی هایی که در طراحی مانیتور گیمینگ GM27-FQS ARGB استفاده شده نیز می توان به سوراخ های متعدد اشاره کرد که در پشت مانیتور تعبیه شده اند. این سوارخ ها نیز به منظور ورود و خروج هوای داخلی مانیتور اضافه شده است!

طراحی گیمر پسند مانیتور مخصوص بازی Cooler Master GM27-FQS ARGB!

فناوری ها و پورت های متعدد و کاربردی مانیتور گیمینگ کولر مستر GM27-FQS ARGB!

شرکت Cooler Master به منظور بالا بردن کیفیت تصاویر از فناوری مدرن استفاده کرده تا کاربر بدون نگرانی از بابت پایین آمدن کیفیت تصاویر دریافتی و آسیب دیدن چشم قادر باشد مدت طولانی از این مانیتور استفاده کند. فناوری های استفاده شده در مانیتور GM27-FQS ARGB کولر مستر شامل Low Blue Light، AMD FreeSync و G-Sync شده و از استاندارد HDR10 نیز پشتیبانی می کند!

•    Low Blue Light: فناوری Low Blue Light نیز با حذف کردن نورهای آبی و جلوگیری از سوسو زدن تصاویر این امکان را به شما می دهد تا بتوانید ساعت های زیادی را بدون خستگی و آسیب به چشم، مشغول بازی کردن باشید!

•    FreeSync: فناوری FreeSync وظیفه کاهش لرزش تصاویر و جلوگیری از شکستگی فریم را بر عهده داشته که موجب می شود تا کاربر هنگام انجام بازی های مختلف از روان ترین، پر سرعت ترین و باکیفیت ترین تصاویر بهره مند شود. لازم به ذکر است این فناوری در بسیاری از مانیتورهای گیمینگ از جمله مانیتور گیمینگ Optix MPG321UR-QD ام اس آی به کار رفته است.

•    G-SYNC: فناوری G-SYNC نیز به منظور رفع هر گونه لگ و پارگی تصویر اضافه شده است. این فناوری با کمک کارت گرافیک های قدرتمند سری GeForce GTX/RTX می تواند بازی های مورد علاقه شما را بدون هیچ مشکلی اجرا کند!

•    HDR10: این فناوری با بهبود شدت روشنایی و کنتراست می تواند تصاویری با بیشترین جزئیات و بالاترین کیفیت را به ارمغان بیاورد.
در ضمن مانیتور گیمینگ GM27-FQS ARGB کولر مستر به دلیل بهره مندی از پورت های متعدد به کاربر این امکان را خواهد داد تا اقدام به برقراری انواع مختلف دستگاه های دیجیتال کرده و با هیچ چالشی رو به رو نشود. پورت های تعبیه شده در این مدل مانیتور شامل 2 عدد پورت HDMI 2.0، 1 عدد پورت DisplayPort 1.2، 1 عدد USB Type-C، 2 عدد پورت USB 3.0 و خروجی هدفون می شود! مجهز بودن به پورت HDMI به شما این امکان را می دهد تا این مانیتور را به لپ تاپ، کنسول بازی و دیگر دستگاه های سازگار با این پورت اتصال دهید. با توجه به بهره مندی از جک هدفون این امکان را خواهید داشت تا صدای ایجاد شده در سیستم را مستقیم از مانیتور به دست آورید! با استفاده از پورت DisplayPort نیز می توانید به دستگاه های دیجیتالی پشتیبانی کننده از این پورت متصل شوید.

فناوری ها و پورت های متعدد و کاربردی مانیتور گیمینگ کولر مستر GM27-FQS ARGB!

قابلیت ارائه تصاویری با دقت 2K

مانیتور گیمینگ GM27-FQS ARGB کولر مستر از پنل Ultra-Speed IPS در سایز 27 اینچی که دارای قابلیت پشتیبانی از 16.7 میلیون رنگ را دارد بهره برده تا از جذابیت دوچندانی برخوردار باشد. با استفاده از این مانیتور قادر خواهید بود از تماشای تصاویری با وضوح (2560x1440) پیکسل و رزولوشن 2K لذت ببرید. نسبت تصویر به کار رفته در این مانیتور برابر با 16:9 بوده و قادر است محتوای تصویری بیشتری را برای نمایش دادن داشته تا کوچک ترین جزئیات از بازی یا تماشای فیلم را از دست ندهید. کنتراست 1000:1 این مانیتور نیز نواحی مشکی را با عمق زیاد و نواحی روشن را با شفافیت بالایی نمایش می دهد. از دیگر ویژگی های موجود در این مانیتور گیمینگ 27 اینچ کولر مستر می توان به زاویه دید 178 درجه ای اشاره کرد. زاویه دید 178 درجه ای شما را قادر می سازد تا بتوانید از هر زاویه ای امکان مشاهده تصویر را داشته باشید! این مدل از مانیتور شرکت کولر مستر دارای روشنایی 300 cd/m2 بوده که این امکان را به شما می دهد تا در محیط هایی با نور استاندارد نیز بتوانید بدون کاهش کیفیت از مشاهده تصاویری با وضوح بالا لذت ببرید.

مانیتور گیمینگ Cooler Master GM27-FQS ARGB، مجهزترین و جدیدترین!New Blog Post

این مدل مانیتور با توجه به بهره مندی از نرخ تازه سازی 165 هرتزی به شما این امکان را می دهد تا هنگام انجام بازی های ویدئویی بتوانید تصاویری با بالاترین گرافیک را تجربه کنید. ویژگی موجود در این مدل مانیتور قادر است تصاویر دریافتی را به صورت کاملا روان پخش کرده تا کاربر بتواند تمامی جذابیت های موجود در گیم پلی بازی را مشاهده کند. در ضمن با توجه به برخورداری از این ویژگی کاربر قادر خواهد بود نسبت به رقیبان خود در انواع بازی های رقابتی آنلاین مانند بازی های ورزشی، شوتر اول شخص، مسابقه ای و ... برتری محسوسی داشته باشد! از ویژگی های مهم دیگر این مدل مانیتور می توان به زمان پاسخ گویی 1 میلی ثانیه ای اشاره کرد. زمان پاسخ گویی مناسب 1 میلی ثانیه ای که این مدل مانیتور در اختیار دارد به شما این امکان را خواهد داد تا اطلاعات روی صفحه نمایش را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که مانیتور گیمینگ GM27-FQS ARGB کولر مستر از قابلیت به نمایش درآوردن طیف رنگی 90 درصدی DCI P3 و 100 درصدی sRGB برخوردار است!

منبع: coolermaster