شرکت Philips EVNIA به صورت رسمی از ورود خود به بازار مانیتورهای گیمینگ خبر داده است! در همین راستا این شرکت اولین مانیتور گیمینگ خود را با مدل نامبر 34M2C7600MV معرفی کرده است. این مانیتور هوشمند به یک صفحه نمایش خمیده با سایز 34 اینچ مجهز است و در آن از تکنولوژی مینی ال ای دی با قابلیت کنترل نوری 1152 ناحیه ای استفاده شده است. در این مقاله با مشخصات اولین مانیتور گیمینگ فیلیپس بیشتر آشنا خواهید شد. ادامه متن را از دست ندهید!

مانیتور گیمینگ خمیده 34 اینچ Philips EVNIA از پنل VA قدرت می گیرد و قادر به ارائه تصاویر با رزولوشن 3440x1440 پیکسل است. این مانیتور گیمینگ مجهز به پنل VA همچنین از نرخ نوسازی تصویر عالی 165 هرتز پشتیبانی می کند که برای یک مانیتور گیمینگ کاملاً مناسب به نظر می رسد.

اولین مانیتور گیمینگ Philips EVNIA با پنل خمیده 34 اینچ و تکنولوژی Mini-LED معرفی شد

در کنار موارد بالا، این مانیتور از نور پس زمینه مینی ال ای دی با 4068 لامپ نوری و 1152 ناحیه نوری بهره می برد. این مانیتور توانایی دستیابی به میزان روشنایی حداکثر 1400nits را دارد، 97 درصد از محدوده رنگی DCI-P3 را پوشش می دهد و موفق به اخذ استاندارد DisplayHDR 1400 نیز شده است.

در رابطه با مشخصات سیستم صوتی مانیتور گیمینگ فیلیپس باید بگوییم که این مانیتور به دو اسپیکر استریوی 5 واتی مجهز شده و از افکت های صوتی DTS پشتیبانی می کند. همچنین بر روی پنل پشتی این دستگاه یک لامپ با قابلیت تشخیص صدای محیطی تعبیه شده که با تکنولوژی خلاقانه Ambiglow سازگار است. نور و رنگ این لامپ بر اساس ریتم موزیک در حال پخش تغییر می کند و باعث جذاب تر شدن سیستم گیمینگ شما می شود. در عکس زیر می توانید مشخصات کلیدی این مانیتور خمیده 34 اینچ را به صورت خلاصه مشاهده کنید:

اولین مانیتور گیمینگ Philips EVNIA با پنل خمیده 34 اینچ و تکنولوژی Mini-LED معرفی شد

مانیتور گیمینگ جدید فیلیپس از عملکرد تقسیم هوشمند صفحه نمایش نیز پشتیبانی می کند. در این حالت امکان اتصال هم زمان دو منبع پخش به این مانیتور و دریافت هم زمان سیگنال های آنها وجود دارد. لازم به ذکر است که تقسیم صفحه نمایش به دو بخش، بر روی کیفیت تصویر هیچ کدام از دستگاه های ورودی تأثیر ندارد و تصویر در هر دو بخش با بالاترین کیفیت ممکن نمایش داده می شود. این مانیتور از یک حالت KVM هم بهره می برد که به کاربران اجازه می دهد تا به سرعت بتوانند حداکثر دو دستگاه متصل به آن را (به عنوان مثال ماوس و کیبورد) کنترل کنند.

در رابطه با امکانات ارتباطی این مانیتور گیمینگ خمیده 34 اینچ باید به این نکته اشاره کنیم که بر روی پنل پشتی این دستگاه پورت های USB 3.2، DP 1.4 و HDMI 2.1 تعبیه شده است. همچنین این مانیتور به یک پورت USB-C مجهز است که از فناوری شارژدهی معکوس با سرعت 90 وات پشتیبانی می کند. از این قابلیت می توانید برای شارژ کردن گوشی استفاده کنید.

اولین مانیتور گیمینگ Philips EVNIA با پنل خمیده 34 اینچ و تکنولوژی Mini-LED معرفی شد

در حال حاضر قیمت مانیتور گیمینگ خمیده Philips EVNIA اعلام نشده است. پیش بینی می شود این دستگاه تا پایان سال 2022 راهی بازار شود.

منبع: gizmochina