از مهم ترین لوازمی که یک گیمر برای راه اندازی سیستم گیمینگ رده بالا نیاز دارد می توانیم به مانیتور حرفه ای اشاره کنیم. انتخاب و خرید یک مانیتور خوب و باکیفیت می تواند علاوه بر لذت و هیجان بیشتر باعث عملکرد بهتر یک گیمر در انجام بازی ها نیز شود. مانیتور 27 اینچ ایسوس مدل TUF Gaming VG27BQ یکی از مناسب ترین و بهترین گزینه برای راه اندازی سیستم گیمینگ رده بالا بوده و می تواند شما را تا حد زیادی راضی نگه دارد. این مانیتور مجهز به پنل HDR بوده و قادر است رفرش ریت فوق العاده 165 هرتز را برای شما فراهم کند. زمان پاسخ گویی 0.4 میلی ثانیه، رزولوشن WQHD و فناوری های متنوع از دیگر ویژگی ها و امکانات این مدل مانیتور محسوب می شود. در ادامه مطلب قصد بررسی کامل و تخصصی TUF Gaming VG27BQ را داریم، پس لطفا تا انتهای متن با ما همراه باشید!

Asus TUF Gaming VG27BQ بهترین گزینه برای گیمرهای حرفه ای!

طراحی!

شرکت ایسوس در طراحی و ساخت مانیتور گیمینگ مدل TUF GAMING VG27BQ از بدنه ای مقاوم استفاده کرده است. این بدنه، ساخته شده از بهترین مواد اولیه بوده تا در مقابل ضربات احتمالی و سقوت از ارتفاع مقاومت بیشتری داشته باشد. ایسوس جهت خنک سازی بدون فن از یک هیت سینک اختصاصی بهره برده است. هیت سینک تعبیه شده در این مانیتور رده بالا ایسوس نسبت به مدل های قبلی از اندازه دو برابری برخوردار بوده و با توجه به طراحی هوشمندانه دریچه ها می تواند هوای گرم ایجاد شده را به حرفه ای ترین شکل کنترل کند! لازم به ذکر است که این قابلیت به دلیل عدم استفاده از فن کاملا بی صدا بوده تا مزاحمتی برای کاربر به وجود نیاورد. در ضمن این مدل از مانیتور از یک پایه شیک نیز برخوردار بوده و با بهره مندی از نورپردازی توانسته زیبایی خاصی به مانیتور ببخشد. پایه استفاده شده در این مانیتور به شما این امکان را خواهد تا بتوانید از چرخش 60 درجه به هر طرف و از چرخش 90 درجه ای عمودی به صورت Portrait بهره مند شوید! بافت مشکی این مانیتور نیز از قابلیت ضد لک برخوردار بوده تا کاربر مجبور به تمیز کردن چندین باره آن نشود.

Asus TUF Gaming VG27BQ بهترین گزینه برای گیمرهای حرفه ای!

مجهز به نرخ تازه سازی 165 هرتز و رزولوشن فوق العاده!

مانیتور گیمینگ ایسوس مدل TUF GAMING VG27BQ از یک صفحه نمایش باکیفیت و رده بالا برخوردار بوده و می تواند لذت و هیجان چندین برابری هنگام انجام بازی های سنگین گرافیکی را برای شما به ارمغان بیاورد. این مانیتور با توجه به بهره مندی از رزولوشن WQHD می تواند شما را در دنیای بازی غرق کند! مانیتورهای WQHD (2560x1440) نسبت به مانیتورهای Full HD از پیکسل های بیشتر (1.7 برابر) برخوردار هستند. این ویژگی باعث می شود تا مانیتور های دارای رزولوشن WQHD از جزئیات بیشتر و تصاویری شفاف تر برخوردار باشند. از ویژگی های مهم دیگر این مدل مانیتور می توان به نرخ تازه سازی 165 هرتز و زمان پاسخ گویی 0.4 میلی ثانیه اشاره کرد. نرخ تازه سازی 240 هرتز باعث می شود تا این مانیتور نسبت به مدل های معمولی در بازار از 4 برابر فریم بیشتر برخوردار باشد. زمان پاسخ گویی خیره کننده 0.4 میلی ثانیه ای که این مدل مانیتور در اختیار دارد به شما این امکان را خواهد داد تا اطلاعات روی صفحه نمایش را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید.

Asus TUF Gaming VG27BQ بهترین گزینه برای گیمرهای حرفه ای!

مجهز به پورت ها و تکنولوژی های متعدد!

شرکت ایسوس در ساخت مانیتور گیمینگ ایسوس مدل TUF GAMING VG27BQ به منظور برقرای ارتباط با سایر دستگاه های دیجیتال از پورت های کاربردی استفاده کرده است. پورت های تعبیه شده در این مدل مانیتور شامل 2 عدد پوت HDMI 2.0 و 1 عدد پورت DipslayPort 1.2 می شود. با توجه به برخورداری از این پورت ها، برای اتصال به انواع کنسول، کامپیوتر و ... با هیچ چالشی روبرو نخواهید شد! در ضمن ایسوس این پورت ها را در پشت مانیتور تعبیه کرده است. شرکت ایسوس به منظور فراهم کردن تجربه گیمینگ راحت تر و کاهش دادن ناهماهنگی های فرکانسی تصویر از فناوری های متنوع و متعددی استفاده کرده است. فناوری های اضافه شده در این مانیتور شامل Game Visual، Flicker Free، Ultra-low Blue Light، G-Sync، GamePlus و Nvidia 3D Vision-ready می شود.

GamePlu: این تکنولوژی جهت دستیابی سریع به برخی از تنظیمات اضافه شده و این امکان را به شما خواهد داد تا بتوانید از قابلیت دسترسی سریع به امکاناتی همچون نمایش تعداد فریم بر ثانیه، نشانه گیری، چیدمان نمایشگر و تایمر بهره مند شوید!

Asus GameVisual: این تکنولوژی نیز شما را قارد خواهد ساخت تا بتوانید به منظور بهینه سازی تصاویر برای انواع محتواها از 7 حالت نمایش از پیش تنظیم شده استفاده کنید. 7 حالت نمایش شامل MOBA، sRGB، RTS/RPGt، مسابقه، سینما و منظره می شود.

Ultra-Low Blue Light و Flicker-Free: ایسوس این دو تکنولوژی را به منظور حافظت از چشمان کاربر اضافه کرده است. این قابلیت با حذف کردن نورهای آبی و جلوگیری از سوسو زدن تصاویر این امکان را به شما می دهد تا بتوانید ساعت های زیادی را بدون خستگی و آسیب به چشم، مشغول بازی کردن باشید! فناوری Flicker Free از آسیب های جبران ناپذیر چشم مانند سندروم چشمی کار با رایانه و یا آب مروارید جلوگیری می کند.

منبع: asus