مانیتور TUF GAMING VG27AQ از دیگر محصولات رده بالای شرکت ایسوس بوده که به منظور ارائه تصاویری با بالاترین کیفیت طراحی و ساخته شده است. این مانیتور گیمینگ 27 اینچ ایسوس با توجه به ویژگی ها و قابلیت های فراوانی که در اختیار دارد می تواند بهترین گزینه برای گیمرهای حرفه ای باشند که با استفاده از آن بتوانند تصاویری با بالاترین کیفیت و وضوح را دریافت نمایند! مانیتورهای ایسوس با توجه به قابلیت ها و ویژگی های فراوانی که در اختیار دارند می توانند موفق به جلب رضایت اکثر کاربران شوند! مانیتور گیمینگ TUF GAMING VG27AQ نیز از قائله مستثنی نبوده و در ساخت آن از قابلیت های متعددی همچون پنل IPS همراه با نور پس زمینه LED، وضوح تصویر 2560x1440 همراه با کیفیت صفحه نمایش WQHD، زمان پاسخگوی 1 میلی ثانیه ای و نرخ به روز رسانی 165 هرتزی، شدت روشنایی مناسب، فناوری های کاربردی، پورت های متنوع و ... استفاده شده است. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر  مانیتور گیمینگ TUF GAMING VG27AQ ایسوس خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

غرق در دنیای بازی با مانیتور گیمینگ TUF GAMING VG27AQ ایسوس!

مانیتور گیمینگ asus tuf-gaming-vg27aq با قابلیت ارائه تصاویر با کیفیت بالا و فناوری های کاربردی

این مدل از مانیتور شرکت ایسوس دارای روشنایی 350 cd/m2 بوده که این امکان را به شما می دهد تا در محیط هایی با نور استاندارد نیز بتوانید بدون کاهش کیفیت از مشاهده تصاویری با وضوح بالا لذت ببرید. همچنین این مانیتور دارای قابلیت نور پس زمینه LED نیز هست که نقش زیادی در بهبود کیفیت تصویر و کاهش برق مصرفی دستگاه دارد. مانیتور گیمینگ TUF GAMING VG27AQ از پنل IPS در سایز 27 اینچی بهره برده تا جذابیت دوچندانی برخوردار باشد. با استفاده از این مانیتور قادر خواهید بود از تماشای تصاویری با وضوح (2560x1440) پیکسل و رزولوشن WQHD لذت ببرید. نسبت تصویر به کار رفته در این مانیتور با رزولوشن WQHD به دلیل نمایش کوچک ترین جزئیات و محتوای تصویری بیشتر 16:09 است، به همین دلیل شما با این مانیتور می توانید جزئی ترین قسمت های فیلم و بازی را مشاهده کنید.

به لطف مدت زمان پاسخ گویی فوق العاده 1 میلی ثانیه ای که مانیتور گیمینگ TUF GAMING VG27AQ ایسوس در اختیار دارد قادر خواهید بود سریع ترین جابجایی های به نمایش درآمده بر روی صفحه نمایش را با وضوح بالا و بدون تار شدن مشاهده کنید. کنتراست استاندارد 1000:1 این مانیتور نیز نواحی مشکی را با عمق زیاد و نواحی روشن را با شفافیت بالایی نمایش می دهد. شرکت ASUS به منظور بالا بردن کیفیت تصاویر از فناوری مدرن استفاده کرده تا کاربر بدون نگرانی از بابت پایین آمدن کیفیت تصاویر دریافتی و آسیب دیدن چشم قادر باشد مدت طولانی از این مانیتور استفاده کند. فناوری های استفاده شده در مانیتور گیمینگ TUF GAMING VG27AQ ایسوس شامل Trace Free Technology، GameVisual، GamePlus، HDCP، Extreme Low Motion Blur، ELMB Sync، VRR Technology، Shadow Boost، Flicker-Free، G-SYNC، HDR10 و Low Blue Light می شود.

مانیتور گیمینگ asus tuf-gaming-vg27aq با قابلیت ارائه تصاویر با کیفیت بالا و فناوری های کاربردی

  • Low Blue Light: فناوری Low Blue Light با حذف کردن نورهای آبی و جلوگیری از سوسو زدن تصاویر این امکان را به شما می دهد تا بتوانید ساعت های زیادی را بدون خستگی و آسیب به چشم، مشغول بازی کردن باشید!
  • G-SYNC: فناوری G-SYNC نیز به منظور رفع هر گونه لگ و پارگی تصویر اضافه شده است. این فناوری با کمک کارت گرافیک های قدرتمند سری GeForce GTX/RTX می تواند بازی های مورد علاقه شما را بدون هیچ مشکلی اجرا کند!
  • HDR10: این فناوری با بهبود شدت روشنایی و کنتراست می تواند تصاویری با بیشترین جزئیات و بالاترین کیفیت را به ارمغان بیاورد.
  • Flicker-Free: از فناوری های هوشمند به کار رفته در این مدل از مانیتور است که به منظور جلوگیری از خستگی چشم اضافه شده است. این فناوری با از بین بردن لرزش در قسمت های روشن مانیتور می تواند از خستگی چشمان کاربر جلوگیری کند.
  • Low Blue Light: فناوری Low Blue Light نیز با حذف کردن نورهای آبی و جلوگیری از سوسو زدن تصاویر این امکان را به شما می دهد تا بتوانید ساعت های زیادی را بدون خستگی و آسیب به چشم، مشغول بازی کردن باشید!
  • Shadow Boost: این فناوری با روشن تر کردن نواحی تاریک بازی بدون تغییر دادن نواحی روشن تر می تواند دید کلی کاربر را بهبود بخشیده و با نمایان کردن دشمنان پنهان شده اقدام به نابود کردن آنان بکنید!
  • Extra Low Motion Blur: این فناوری نیز به منظور جلوگیری از تاری حرکت اضافه شده و می تواند تصاویری متحرک و فوق العاده ای را به نمایش دربیاورد.
  • Game Visual: فناوری Game Visual برای نمایش انواع مختلف محتوا از چند نوع تنظیم پیش فرض برخوردار بوده که شامل چندین حالت تصویری می شود.
  • GamePlus: این تکنولوژی جهت دستیابی سریع به برخی از تنظیمات اضافه شده و این امکان را به شما خواهد داد تا بتوانید از قابلیت دسترسی سریع به امکاناتی همچون نمایش تعداد فریم بر ثانیه، نشانه گیری، چیدمان نمایشگر و تایمر بهره مند شوید!

پورت های کاربردی و نرخ تازه سازی 165 هرتز مانیتور گیمینگ ایسوس asus tuf-gaming-vg27aq

شرکت ASUS جهت برقراری ارتباطی پایدار و آسان با سایر دستگاه های دیجیتال، مانیتور گیمینگ TUF GAMING VG27AQ خود را مجهز به پورت های متنوع و کاربردی کرده است. پورت های تعبیه شده در این مدل مانیتور شامل 1 عدد پورت DisplayPort 1.2، 2 عدد پورت HDMI 2.0 و ورودی هدفون می شود! مجهز بودن به پورت HDMI به شما این امکان را می دهد تا این مانیتور را به لپ تاپ، کنسول بازی و دیگر دستگاه های سازگار با این پورت اتصال دهید. با استفاده از پورت DisplayPort نیز می توانید به دستگاه های دیجیتالی پشتیبانی کننده از این پورت متصل شوید. با استفاده از ورودی هدفون نیز می توانید با متصل کردن هدفون های مختلف بدون نیاز به اسپیکر جداگانه صدای موجود در سیستم را بشنوید!

پورت های کاربردی و نرخ تازه سازی 165 هرتز مانیتور گیمینگ ایسوس asus tuf-gaming-vg27aq

مانیتور گیمینگ TUF GAMING VG27AQ ایسوس با توجه به بهره مندی از نرخ تازه سازی 165 هرتزی به شما این امکان را می دهد تا هنگام انجام بازی های ویدئویی بتوانید تصاویری با بالاترین گرافیک را تجربه کنید. ویژگی موجود در این مدل مانیتور قادر است تصاویر دریافتی را به صورت کاملا روان پخش کرده تا کاربر بتواند تمامی جذابیت های موجود در گیم پلی بازی را مشاهده کند. در ضمن با توجه به برخورداری از این ویژگی کاربر قادر خواهد بود نسبت به رقیبان خود در انواع بازی های رقابتی آنلاین مانند بازی های ورزشی، شوتر اول شخص، مسابقه ای و ... برتری محسوسی داشته باشد! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که مانیتور گیمینگ TUF GAMING VG27AQ ایسوس از ابعادی برابر با 620x(377~577)x211 میلی متر (با پایه)، وزن 5.8 کیلوگرم (با پایه)، ایپسکر 2 واتی باکیفیت و قابلیت پشتیبانی از 16.7 میلیون رنگ نیز برخوردار است!

منبع: asus