مانیتور گیمینگ TUF GAMING VG279QM یکی از برترین و رده بالاترین مانیتورهای تولید شده توسط شرکت نام آشنای ایسوس محسوب می شود. این مانیتور با توجه به قابلیت پخش تصاویر با بالاترین کیفیت می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه برای انجام بازی های ویدئویی باشد. شرکت ایسوس به منظور بالا بردن هر چه بیشتر کیفیت این مدل مانیتور از قابلیت ها و ویژگی های فراوانی استفاده کرده است! قابلیت ها و ویژگی های مهم استفاده شده در مانیتور گیمینگ TUF GAMING VG279QM شامل صفحه نمایش 27 اینچ از نوع IPS با نور پس زمینه LED، وضوح تصویر 1920x1080 پیکسل، نرخ به روز رسانی فوق العاده 280 هرتزی از طریق اورکلاک، روشنایی برابر با 400 cd/m2، کنتراست 1000:1، قابلیت پشتیبانی از فناوری HDR و دیگر فناوری های کاربردی می شود. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصص تر مانیتور گیمینگ TUF GAMING VG279QM ایسوس خواهیم پرداخت پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

آشنایی با مانیتور گیمینگ TUF GAMING VG279Q ایسوس!

مانیتور گیمینگ ایسوس TUF GAMING VG279QM نرخ به روز رسانی 280 هرتزی!

از مهم ترین ویژگی هایی که شرکت ایسوس در ساخت مانیتور گیمینگ TUF GAMING VG279QM استفاده کرده می توان به نرخ به روز رسانی فوق العاده 280 هرتزی اشاره کرد. با این ویژگی می توان گفت که بازی هایی که از تنظیمات گرافیکی بالایی برخوردار هستند نیز نمی توانند حریف این مدل مانیتور شوند! این مانیتور گیمینگ ایسوس با رفرش ریت 280 هرتز قادر است تصاویر دریافتی را به صورت کاملا روان پخش کرده تا کاربر بتواند تمامی جذابیت های موجود در گیم پلی بازی را مشاهده کند. لازم به ذکر است که با توجه به برخورداری از این ویژگی کاربر قادر خواهد بود نسبت به رقبای خود در انواع بازی های رقابتی آنلاین مانند بازی های ورزشی، شوتر اول شخص، مسابقه ای و ... برتری محسوسی داشته باشد! در ضمن به لطف مدت زمان پاسخ گویی 1 میلی ثانیه ای مانیتور گیمینگ TUF GAMING VG279QM ایسوس قادر خواهید بود مناسب ترین جابجایی های به نمایش درآمده بر روی صفحه نمایش را با وضوح بالا و بدون تار شدن مشاهده کنید. نسبت تصویر به کار رفته در این مانیتور برابر با 16:9 بوده تا قادر باشد محتوای تصویری بیشتری را برای نمایش دادن داشته تا کوچک ترین جزئیات از بازی یا تماشای فیلم را از دست ندهید. کنتراست استاندارد 1000:1 و کنتراست هوشمند 100M:1 این مانیتور نیز نواحی مشکی را با عمق زیاد و نواحی روشن را با شفافیت بالایی نمایش می دهد. از دیگر ویژگی های موجود در این مدل مانیتور می توان به زاویه دید 178 درجه ای اشاره کرد. زاویه دید 178 درجه ای شما را قادر می سازد تا بتوانید از هر زاویه ای امکان مشاهده تصویر را داشته باشید! شرکت ایسوس برای اینکه بتواند از کیفیت بالای تصاویر و پویایی رنگ بیشتری برخوردار باشد از نمایشگری استفاده کرده است که دارای قابلیت به نمایش درآوردن طیف رنگی 95 درصدی DCI P3 است.

مانیتور گیمینگ ایسوس TUF GAMING VG279QM نرخ به روز رسانی 280 هرتزی!

مانیتور گیمینگ ASUS TUF Gaming VG279QM دارای پنل 27 اینچی از نوع IPS و پشتیبانی از فناوری های متنوع!

مانیتور گیمینگ TUF GAMING VG279QM ایسوس از پنل IPS در سایز 27 اینچی بهره برده تا از جذابیت دوچندانی برخوردار باشد. با استفاده از این مانیتور قادر خواهید بود از تماشای تصاویری با وضوح (1920x1080) پیکسل لذت ببرید. در ضمن شرکت ایسوس جهت بالا بردن کیفیت و وضوح تصاویر به نمایش درآمده از فناوری های متنوعی در مانیتور گیمینگ TUF GAMING VG279QM استفاده کرده است. فناوری های استفاده شده در این مدل مانتیور شامل فناوری Game Visual، Nvidia G-Sync، HDR، Low Motion Blur، Flicker-Free و Low Blue Light می شود.

HDR: این فناوری با بهبود شدت روشنایی و کنتراست می تواند تصاویری با بیشترین جزئیات و بالاترین کیفیت را به ارمغان بیاورد.

Flicker-Free: از دیگر فناوری های هوشمند به کار رفته در این مدل از مانیتور است که به منظور جلوگیری از خستگی چشم اضافه شده است. این فناوری با از بین بردن لرزش در قسمت های روشن مانیتور می تواند از خستگی چشمان کاربر جلوگیری کند.

FreeSync: این فناوری وظیفه کاهش لرزش تصاویر و جلوگیری از شکستگی فریم را بر عهده داشته که موجب می شود تا کاربر هنگام انجام بازی های مختلف از روان ترین، پر سرعت ترین و باکیفیت ترین تصاویر بهره مند شود.

Ultra Low Motion Blur: این فناوری نیز به منظور جلوگیری از تاری حرکت اضافه شده و می تواند تصاویری متحرک و فوق العاده ای را به نمایش دربیاورد.

Game Visual: فناوری Game Visual برای نمایش انواع مختلف محتوا از چند نوع تنظیم پیش فرض برخوردار بوده که شامل حالت های مخصوص بازی های مسابقه ای، حالت بازی های MOBA، حالت تصویر سینمایی، حالت RTS/RPG، حالت شوتر اول شخص، حالت sRGB و حالت Scenery می شود.

GamePlus: این تکنولوژی جهت دستیابی سریع به برخی از تنظیمات اضافه شده و این امکان را به شما خواهد داد تا بتوانید از قابلیت دسترسی سریع به امکاناتی همچون نمایش تعداد فریم بر ثانیه، نشانه گیری، چیدمان نمایشگر و تایمر بهره مند شوید!

Nvidia G-Sync: این فناوری به منظور رفع هر گونه لگ و پارگی تصویر اضافه شده است. این فناوری با کمک کارت گرافیک های قدرتمند سری GeForce RTX و GeForce GTX می تواند بازی های مورد علاقه شما را بدون هیچ مشکلی اجرا کند!

مانیتور گیمینگ ASUS TUF Gaming VG279QM دارای پنل 27 اینچی از نوع IPS و پشتیبانی از فناوری های متنوع!

پورت های کاربردی مانیتور گیمینگ ایسوس مدل TUF GAMING VG279QM!

شرکت ASUS جهت برقراری ارتباطی پایدار و آسان با سایر دستگاه های دیجیتال، مانیتور گیمینگ TUF GAMING VG279QM خود را مجهز به پورت های متنوع و کاربردی کرده است. پورت های تعبیه شده در این مدل مانیتور شامل 2 عدد پورت HDMI v2.0، 1 عدد پورت DisplayPort 1.2 و 1 عدد جک خروجی هدفون می شود. مجهز بودن به پورت HDMI به شما این امکان را می دهد تا این مانیتور را به لپ تاپ، کنسول بازی و دیگر دستگاه های سازگار با این پورت اتصال دهید. با استفاده از پورت DisplayPort نیز می توانید به دستگاه های دیجیتالی پشتیبانی کننده از این پورت متصل شوید. با استفاده از جک هدفون نیز می توانید با متصل کردن هدفون های مختلف بدون نیاز به اسپیکر جداگانه صدای موجود در سیستم را بشنوید! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که مانیتور گیمینگ TUF GAMING VG279QM ایسوس دارای 16.7 میلیون رنگ قابل نمایش، اسپیکر داخلی 2x2W بوده و از ابعادی برابر با 619.4x(376.73~506.73)x211.37 میلی متر و از وزن 5.6 کیلوگرم برخوردار است.

منبع: asus