شرکت نام آشنا و معتبر ASUS به دلیل تولید محصولاتی با کیفیت تبدیل به بهترین شرکت کامپیوتری در تایوان شده است. این شرکت در رده دهم برترین تولید کننده های حوزه فناوری قاره آسیا قرار داشته و قادر است هر سال بیش از 52 میلیون دستگاه را به فروش برساند. مانیتورهای گیمینگ تولید شده توسط این شرکت همانند دیگر محصولات آن به دلیل بهره مندی از امکانات بالا و استانداردهای روز دنیا توانسته اند توجه کاربران زیادی را به سمت خود جلب کند! مانیتور گیمینگ ROG STRIX XG27WQ یکی از مانیتورهای گیمینگ سری ROG Strix ایسوس است که می تواند نیاز اکثر گیمرهای حرفه ای را برطرف کند! ایسوس در ساخت این مدل مانیتور از یک پنل خمیده 1500R استفاده کرده که با توجه به رزولوشن 2560x1440 (WQHD) می تواند فضای دسکتاپ بیشتری (تا 77 درصد) نسبت به مانیتورهای دارای رزولوشن FHD را پوشش دهد! فناوری های متعددی نیز در این مانیتور به کار رفته که موجب بالا رفتن میزان کیفیت و محافظت از چشمان کاربر خواهد شد! نرخ به روز رسانی 165 هرتزی نیز از ویژگی های مثبتی است که ایسوس جهت روان تر کردن تصاویر این مدل مانیتور اضافه کرده است. قابلیت های ذکر شده تنها بخشی از ویژگی هایی محسوب می شود که شرکت ایسوس در طراحی و ساخت مانیتور گیمینگ ROG STRIX XG27WQ بهره برده است! در ادامه مطلب به بررسی دیگر قابلیت ها و ویژگی های این مانیتور گیمینگ خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

آشنایی با مانیتور گیمینگ ROG STRIX XG27WQ ایسوس!

فناوری های کاربردی و نرخ به روز رسانی 165 هرتزی مانیتور گیمینگ asus rog strix xg27wq!

مانیتور گیمینگ ROG STRIX XG27WQ ایسوس با توجه به بهره مندی از نرخ تازه سازی 165 هرتزی به شما این امکان را می دهد تا هنگام انجام بازی های ویدئویی بتوانید تصاویری با بالاترین گرافیک را تجربه کنید. ویژگی موجود در این مدل مانیتور قادر است تصاویر دریافتی را به صورت کاملا روان پخش کرده تا کاربر بتواند تمامی جذابیت های موجود در گیم پلی بازی را مشاهده کند. در ضمن با توجه به برخورداری از این ویژگی کاربر قادر خواهد بود نسبت به رقیبان خود در انواع بازی های رقابتی آنلاین مانند بازی های ورزشی، شوتر اول شخص، مسابقه ای و ... برتری محسوسی داشته باشد! شرکت ایسوس به منظور بالا بردن کیفیت تصاویر از فناوری مدرنی استفاده کرده تا کاربر بتواند بدون نگرانی از بابت پایین آمدن کیفیت تصاویر دریافتی و آسیب دیدن چشم مدت طولانی از این مانیتور استفاده کند. فناوری های استفاده شده در مانیتور خمیده مدل ROG STRIX XG27WQ شامل Flicker-Free، VRR، ULTRA Low Blue Light، Trace Free Technology، Game Plus، Shadow Boost، Game Visual، HDCP، Extreme Low Motion Blur، FreeSync و HDR می شود!

  • Flicker-Free: از فناوری های هوشمند به کار رفته در این مدل از مانیتور است که به منظور جلوگیری از خستگی چشم اضافه شده است. این فناوری با از بین بردن لرزش در قسمت های روشن مانیتور می تواند از خستگی چشمان کاربر جلوگیری کند.
  • ULTRA Low Blue Light: فناوری ULTRA Low Blue Light نیز با حذف کردن نورهای آبی و جلوگیری از سوسو زدن تصاویر این امکان را به شما می دهد تا بتوانید ساعت های زیادی را بدون خستگی و آسیب به چشم، مشغول بازی کردن باشید!
  • HDR: این فناوری با بهبود شدت روشنایی و کنتراست می تواند تصاویری با بیشترین جزئیات و بالاترین کیفیت را به ارمغان بیاورد.
  • Shadow Boost: این فناوری با روشن تر کردن نواحی تاریک بازی بدون تغییر دادن نواحی روشن تر می تواند دید کلی کاربر را بهبود بخشیده و با نمایان کردن دشمنان پنهان شده اقدام به نابود کردن آنان بکنید!
  • Game Visual: فناوری Game Visual برای نمایش انواع مختلف محتوا از چند نوع تنظیم پیش فرض برخوردار بوده که شامل چندین حالت تصویری می شود.
  • Extra Low Motion Blur: این فناوری نیز به منظور جلوگیری از تاری حرکت اضافه شده و می تواند تصاویری متحرک و فوق العاده ای را به نمایش دربیاورد.
  • FreeSync: فناوری FreeSync وظیفه کاهش لرزش تصاویر و جلوگیری از شکستگی فریم را بر عهده داشته که موجب می شود تا کاربر هنگام انجام بازی های مختلف از روان ترین، پر سرعت ترین و باکیفیت ترین تصاویر بهره مند شود.

فناوری های کاربردی و نرخ به روز رسانی 165 هرتزی مانیتور گیمینگ asus rog strix xg27wq!

مانیتور مخصوص بازی Asus rog strix xg27wq با بهره مندی از فناوری Game Visual

مانیتور گیمینگ ایسوس دارای فناوری GameVisual است و از طریق آن این امکان را خواهید داشت تا براساس نوع بازی و محتوای خود یکی از حالت های پیش فرض تصویر که شامل حالت Raceing، حالت MOBA، حالت سینمایی، حالت RTS/PRG، حالت FPS، حالت sRGB و حالت منظره می شود را انتخاب کنید. شرکت ASUS جهت برقراری ارتباطی پایدار و آسان با سایر دستگاه های دیجیتال، مانیتور گیمینگ ROG STRIX XG27WQ خود را مجهز به پورت های متنوع و کاربردی کرده است. پورت های تعبیه شده در این مدل مانیتور شامل 2 عدد پورت HDMI 2.0، 1 عدد جک 3.5 میلی متری، 1 عدد پورت DisplayPort و 1 عدد پورت USB 3.0 می شود. مجهز بودن به پورت HDMI نیز به شما این امکان را می دهد تا این مانیتور را به لپ تاپ، کنسول بازی و دیگر دستگاه های سازگار با این پورت اتصال دهید. با استفاده از پورت DisplayPort نیز می توانید به دستگاه های دیجیتالی پشتیبانی کننده از این پورت متصل شوید. با استفاده از جک هدفون نیز می توانید با متصل کردن هدفون های مختلف بدون نیاز به اسپیکر جداگانه صدای موجود در سیستم را بشنوید!

کنتراست استاندارد 3000:1 این مانیتور نیز نواحی مشکی را با عمق زیاد و نواحی روشن را با شفافیت بالایی نمایش می دهد. از دیگر ویژگی های موجود در این مدل مانیتور می توان به زاویه دید 178 درجه ای اشاره کرد. زاویه دید 178 درجه ای شما را قادر می سازد تا بتوانید از هر زاویه ای امکان مشاهده تصویر را داشته باشید! شرکت ایسوس برای اینکه بتواند از کیفیت بالای تصاویر و پویایی رنگ بیشتری برخوردار باشد از نمایشگری استفاده کرده است که دارای قابلیت به نمایش درآوردن طیف رنگی 90 درصدی DCI P3 است. همچنین این مانیتور دارای قابلیت نور پس زمینه پیشرفته LED نیز هست که نقش زیادی در بهبود کیفیت تصویر خواهد داشت. مانیتور گیمینگ ROG STRIX XG27WQ از پنل VA در سایز 27 اینچی بهره برده تا جذابیت دوچندانی برخوردار باشد. با استفاده از این مانیتور قادر خواهید بود از تماشای تصاویری با وضوح (2560x1440) پیکسل و رزولوشن WQHD لذت ببرید. از ویژگی های این رزولوشن می توان به فضای دسکتاپ بیشتر (77 درصد) نسبت به رزولوشن فول اچ دی اشاره کرد.

مانیتور مخصوص بازی Asus rog strix xg27wq با بهره مندی از فناوری Game Visual

مانیتور گیمینگ ایسوس rog strix xg27wq با روشنایی مناسب و نرخ پاسخگویی 1 میلی ثانیه!

این مدل از مانیتور شرکت ایسوس دارای روشنایی 450 cd/m2 بوده که این امکان را به شما می دهد تا در محیط هایی با نور استاندارد نیز بتوانید بدون کاهش کیفیت از مشاهده تصاویری با وضوح بالا لذت ببرید. از ویژگی های مهم دیگر این مدل مانیتور می توان به زمان پاسخ گویی 1 میلی ثانیه ای اشاره کرد. زمان پاسخ گویی مناسب 1 میلی ثانیه ای که این مدل مانیتور در اختیار دارد به شما این امکان را خواهد داد تا اطلاعات روی صفحه نمایش را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید. در ضمن نسبت تصویر به کار رفته در این مانیتور برابر با 16:9 بوده تا قادر باشد محتوای تصویری بیشتری را برای نمایش دادن داشته تا کوچک ترین جزئیات از بازی یا تماشای فیلم را از دست ندهید. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که مانیتور گیمینگ ROG STRIX XG27WQ ایسوس دارای ابعاد 619.45x(523.4~423.4)x268.62 میلی متر (با پایه)، وزن 6.2 کیلوگرم (با پایه) و از یک پایه متحرک و هوشمند نیز برخوردار بوده که علاوه بر بهره مندی از قابلیت تنظیم به صورت دستی از نورپردازی نیز برخوردار بوده و می تواند سیستم گیمینگ کاربر را تا حد زیادی جذاب کند!

منبع: rog.asus