از نمونه برندهای معتبر دنیا که با توجه به تولید محصولاتی با بالاترین کیفیت و به روزترین استانداردها توانسته طرفداران و کاربران بی شماری را به دست آورد می توان به Acer اشاره کرد! این شرکت کار خود را با تولید دستگاه های بازی در سال 1976 شروع کرده و پس از گذشت چندین سال موفق به تولید اولین کامپیوتر خود در سال 1981 شد! از جمله محصولات تولیدی Acer می توان به انواع مختلف لپ تاپ، گوشی موبایل، مانیتور، ویدئو پروژکتور، کیس کامپیوتر و ... اشاره کرد. در این مطلب قصد معرفی و آشنایی یکی از نمونه مانیتورهای حرفه ای را داریم که با عنوانNITRO QG1 QG241Y bi  تولید و به منظور رفع نیاز گیمرهای حرفه ای طراحی شده است! این مدل مانیتور با توجه به بهره مندی از قابلیت ها و ویژگی های متعدد همچون برخورداری از جدیدترین فناوری ها، پورت های متنوع، نمایشگر 23.8 اینچی از نوع VA، روشنایی برابر با 250 cd/m2، نرخ به روز رسانی 75 هرتز و ... می تواند نیازهای یک گیمر را به طور کلی رفع نماید! لطفا تا انتهای مقاله با ما همراه باشید!

آشنایی با مانیتور گیمینگ NITRO QG1 QG241Y bi ایسر!

مجهز به فناوری و پورت های کاربردی!

شرکت ایسر به منظور بالا بردن کیفیت تصاویر از فناوری مدرن استفاده کرده تا کاربر بدون نگرانی از بابت پایین آمدن کیفیت تصاویر دریافتی و آسیب دیدن چشم قادر باشد مدت طولانی از این مانیتور استفاده کند. فناوری های استفاده شده در مانیتور گیمینگNITRO QG1 QG241Y bi  شامل AMD FreeSync، BlueLightShield، ComfyView و Low Dimming می شود.

•    AMD FreeSync: فناوری AMD FreeSync وظیفه کاهش لرزش تصاویر و جلوگیری از شکستگی فریم را بر عهده داشته که موجب می شود تا کاربر هنگام انجام بازی های مختلف از روان ترین، پر سرعت ترین و باکیفیت ترین تصاویر بهره مند شود.

•    Flickerless: این فناوری با توجه به قابلیت جلوگیری از چشمک زدن تصاویر هنگام انجام بازی می تواند تا حد زیادی کاربر را از خستگی و آسیب های چشمی در امان نگه دارد!

•    ComfyView: برند Acer با توجه به بهره مند کردن این مدل مانیتور به فناوری ComfyView موفق به جلوگیری از بازتابش نور محیطی توسط صفحه نمایش شده تا کاربر هنگام استفاده از مانیتور فشار کم تری بر روی چشمان خود احساس کند. این ویژگی نیز استفاده طولانی مدت از مانیتور را برای کاربر میسر خواهد کرد!

•    Low Dimming: این فناوری نیز همانند فناوری ComfyView از بازتابش نور محیطی جلوگیری کرده تا آسیب هایی چشمی کاربر هنگام استفاده به صفر برسد!

لازم به ذکر است که شرکت ایسر جهت برقراری ارتباطی پایدار و آسان با سایر دستگاه های دیجیتال، مانیتور گیمینگNITRO QG1 QG241Y bi  خود را مجهز به پورت های متنوع و کاربردی کرده است. پورت های استفاده شده در این مدل مانیتور شامل 1 عدد پورت VGA و 1 عدد پورت HDMI می شود. مجهز بودن به پورت HDMI به شما این امکان را می دهد تا این مانیتور گیمینگ دارای سایز 23.8 اینچ را به لپ تاپ، کنسول بازی و دیگر دستگاه های سازگار با این پورت اتصال دهید

آشنایی با مانیتور گیمینگ NITRO QG1 QG241Y bi ایسر!

قابلیت تماشای تصاویر باکیفیت با رزولوشن Full HD و روشنایی 250 cd/m2

این مانیتور مناسب گیمرهای حرفه ای دارای روشنایی 250 cd/m2 بوده که این امکان را به شما می دهد تا در محیط هایی با نور استاندارد نیز بتوانید بدون کاهش کیفیت از مشاهده تصاویری با وضوح بالا لذت ببرید. همچنین این مانیتور دارای قابلیت نور پس زمینه LED نیز هست که نقش زیادی در بهبود کیفیت تصویر و کاهش برق مصرفی دستگاه دارد. مانیتور گیمینگ مدلNITRO QG1 QG241Y bi  از پنل VA در سایز 23.8 اینچی بهره برده تا جذابیت دوچندانی برخوردار باشد. با استفاده از این مانیتور قادر خواهید بود از تماشای تصاویری با وضوح (1920x1080) پیکسل و رزولوشن Full HD لذت ببرید. نسبت تصویر به کار رفته در این مانیتور برابر با 16:9 بوده تا قادر باشد محتوای تصویری بیشتری را برای نمایش دادن داشته تا کوچک ترین جزئیات از بازی یا تماشای فیلم را از دست ندهید. به لطف مدت زمان پاسخ گویی فوق العاده 1 میلی ثانیه ای که مانیتور گیمینگ مدل NITRO QG1 QG241Y bi ایسر در اختیار دارد قادر خواهید بود سریع ترین جابجایی های به نمایش درآمده بر روی صفحه نمایش را با وضوح بالا و بدون تار شدن مشاهده کنید. کنتراست استاندارد 3000:1 این مانیتور نیز نواحی مشکی را با عمق زیاد و نواحی روشن را با شفافیت بالایی نمایش می دهد.

آشنایی با مانیتور گیمینگ NITRO QG1 QG241Y bi ایسر!

از دیگر ویژگی های موجود در این مدل مانیتور می توان به زاویه دید 178 درجه ای و نرخ تازه سازی 75 هرتزی اشاره کرد. زاویه دید این مدل مانیتور شما را قادر می سازد تا بتوانید از هر زاویه ای امکان مشاهده تصویر را داشته باشید! این مانیتور با توجه به بهره مندی از نرخ تازه سازی 75 هرتزی به شما این امکان را می دهد تا هنگام انجام بازی های ویدئویی بتوانید تصاویری با بالاترین گرافیک را تجربه کنید. ویژگی موجود در این مدل مانیتور قادر است تصاویر دریافتی را به صورت کاملا روان پخش کرده تا کاربر بتواند تمامی جذابیت های موجود در گیم پلی بازی را مشاهده کند. در ضمن با توجه به برخورداری از این ویژگی کاربر قادر خواهد بود نسبت به رقیبان خود در انواع بازی های رقابتی آنلاین مانند بازی های ورزشی، شوتر اول شخص، مسابقه ای و ... برتری محسوسی داشته باشد! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که مانیتور گیمینگ مدل NITRO QG1 QG241Y bi  ایسر قابلیت پشتیبانی از 16.7 میلیون رنگ قابل نمایش، قابلیت پشتیبانی از VESA و از ابعادی برابر با 541x411.5x221 میلی متر و از وزن 3.86 کیلوگرم برخوردار است.

منبع: acer