مانیتورهای 4K جدید بنکیو از سری DesignVue به تازگی در کشور هند معرفی شده است. این مانیتورها با مدل های PD2705U و PD3205U معرفی شده اند و به ترتیب 27 و 32 اینچ سایز دارند. همچنین قیمت این دو مانیتور به ترتیب 640 و 832 دلار اعلام شده است.

بنکیو مانیتورهای 4K جدید سری DesignVue خود را با مدل های PD2705U و PD3205U معرفی کرد

این مانیتورهای جدید 4K در واقع نسخه های به روز شده مانیتورهای سری DesignVue هستند. این مانیتورها که در آنها از پنل IPS استفاده شده، برای طراحان حرفه ای کاربرد دارند و بالاترین میزان وضوح و شفافیت را برای طراحان، گرافیست ها و متخصصان این حوزه ها فراهم می آورند. همچنین این مانیتورها از استاندارد Calman Verified پشتیبانی می کنند و موفق به اخز چندین گواهینامه در تکنولوژی های مختلف شده اند.

بنکیو اعلام کرده است که مانیتورهای PD2705U و PD3205U نمایش تصاویر با بالاترین کیفیت را تضمین می کنند. این مانیتورها با تکنولوژی AMD FreeSync نیز سازگار هستند و بهترین عملکرد را در هنگام اتصال به کارت گرافیک های AMD ارائه می دهند. لازم به ذکر است که نرخ نوسازی تصویر این مانیتورها 60 هرتز و میزان روشنایی آنها 350 nits اعلام شده است. توجه داشته باشید که این مانیتور کامپیوتر مناسب برای کارهای گرافیکی و طراحی تولید شده اند و از این جهت نرخ نوسازی تصویر یا زمان پاسخ دهی اهمیت بالایی برای آنها ندارد!

بنکیو مانیتورهای 4K جدید سری DesignVue خود را با مدل های PD2705U و PD3205U معرفی کرد

مانیتورهای جدید سری BenQ DesignVue با فناوری HDR10 سازگاری دارند و محدوده رنگ 99% sRGB را پوشش می دهند. پس طیف وسیعی از رنگ ها بر روی این مانیتورها قابل نمایش است و به عنوان مثال می توان آنها را بر روی حالت های Darkroom یا Animation قرار داد.

قابلیت مولتی تسکینگ (یا چند منظوره بودن) نیز در این مدل های جدید ارتقا پیدا کرده و می توان از قابلیت تصویر در تصویر یا تقسیم صفحه نمایش به دو بخش در آنها بهره برد. به این ترتیب کاربران قادر خواهند بود تا این مانیتورهای کامپیوتر بنکیو را به صورت هم زمان به دو کامپیوتر مختلف متصل کنند و تصویر هر دو کامپیوتر را در یک لحظه بر روی صفحه نمایش (به صورت PIP یا PBP) مشاهده نمایند.

بنکیو مانیتورهای 4K جدید سری DesignVue خود را با مدل های PD2705U و PD3205U معرفی کرد

در رابطه با پورت های ارتباطی مانیتور BenQ DesignVue PD2705U و مانیتور BenQ DesignVue PD3205U نیز باید گفت که این مانیتورها به پورت های USB 3.1، USB-B و USB-C مجهز هستند. همچنین بر روی پنل پشتی آنها پورت های HDMI 2.0 و DP 1.4 تعبیه شده است. به این ترتیب امکان اتصال این مانیتورها به کارت گرافیک های رده بالا وجود دارد و می توان از آنها بر روی سیستم های رده بالا و مخصوص کارهای گرافیکی استفاده کرد. این مانیتورها به Hotkey Puck G2 با طراحی جدید هم مجهز هستند که امکان دسترسی سریع تر به منوی تنظیمات را فراهم می آورد.

بنکیو مانیتورهای 27 و 32 اینچی PD2705U و PD3205U را با گارانتی سه ساله عرضه کرده و این مانیتورها هم اکنون در کشور هند در دسترس قرار گرفته اند. هنوز اطلاعاتی در رابطه با برنامه بنکیو جهت عرضه جهانی این مانیتورها منتشر نشده است.

منبع: gizmochina