مانیتور حرفه ای و باکیفیت را می توان یکی از مهم ترین و حیاتی ترین اجزای سیستم گیمینگ محسوب کرد! با بهره مندی از مانیتور حرفه ای قادر خواهید بود علاوه بر دست یابی به کیفیت بالای تصاویر، ریزترین جزئیات را نیز مشاهده نمایید! گیگابایت با طراحی و تولید مانیتور گیمینگ G27QC A امکان مشاهده تصاویر پرجزئیات همراه با کیفیت بالا را برای کاربران فراهم ساخته است. این مدل مانیتور با توجه به برخورداری از فناوری های روز دنیا به همراه ویژگی ها و قابلیت های متنوع می تواند نیاز اکثر کاربران به ویژه گیمرها را رفع کند! از نمونه قابلیت های موجود در مانیتور گیمینگ G27QC A می توان به نرخ تازه سازی 165 هرتزی، وضوح QHD، پنل خمیده 27 اینچی از نوع VA، روشنایی و پورت های متعدد اشاره کرد. در ادامه به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مانیتور گیمینگ با کیفیت گیگابایت خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

دست یابی به عملکرد و بازدهی سطح بالا با مانیتور گیمینگ G27QC A گیگابایت!

طراحی ظاهری مانیتور گیمینگ Gigabyte G27QC A!

شرکت گیگابایت در طراحی مانیتورهای سری گیمینگ خود از ظاهری جذاب استفاده کرده تا گیمرها را مجذوب کرده باشد! این سری مانیتورها از پایه هوشمند برخوردار بوده و با توجه به قابلیت تنظیم این امکان را به کاربران می دهد تا زاویه مناسب قرار گیری (تغییر ارتفاع تا 130 سانتی متر و از تنظیم شیب از -5 تا +20 درجه) را به صورت کاملا دستی تنظیم نمایند! بدنه این مانتیور از مواد باکیفیت و مرغوب بوده که می تواند در برابر ضربات احتمالی و حتی سقوط از ارتفاع مقاومت بالایی داشته باشد. رنگ مات و کیفیت پلاستیک استفاده شده در این مانیتور می تواند احساس دستیابی به یک مانیتور مدرن را به شما القا کند! صفحه نمایش خمیده نیز علاوه بر ایجاد هیجان بیشتر توانسته جذابیت زیادی را برای این مانیتور به همراه داشته ایجاد کند! در ضمن اندازه منحنی این مدل مانیتور نیز برابر با 1500R بوده و این ویژگی می تواند تجربه ای جدید و لذت چند برابری گیم را برای گیمرها به همراه داشته باشد. پورت های متعددی را نیز در قسمت پشتی مانیتور تعبیه کرده تا کاربر برای برقراری ارتباط با هیچ چالشی روبرو نشود!

طراحی ظاهری مانیتور گیمینگ Gigabyte G27QC A!

پورت های متنوع و صفحه نمایش باکیفیت مانیتور گیمینگ گیگابایت Gigabyte G27QC A

شرکت گیگابایت به منظور برقراری ارتباط مانیتور گیمینگ G27QC A از پورت های متنوع و کاربردی استفاده کرده است. پورت هایی که در ساخت این مدل از مانیتور شرکت Gigabyte استفاده شده شامل 1 عدد پورت DisplayPort 1.2، 2 عدد پورت HDMI 2.0 و 2 عدد پورت USB 3.0 می شود. مجهز بودن به پورت HDMI به شما این امکان را می دهد تا این مانیتور را به لپ تاپ، کنسول بازی و دیگر دستگاه های سازگار با این پورت اتصال دهید. با توجه به بهره مندی از جک هدفون این امکان را خواهید داشت تا صدای ایجاد شده در سیستم را مستقیم از مانیتور به دست آورید! با استفاده از پورت DisplayPort نیز می توانید به دستگاه های دیجیتالی پشتیبانی کننده از این پورت متصل شوید. از دیگر ورودی های موجود در این مدل مانیتور نیز می توان به ورودی میکروفون و خروجی صدای 3.5 میلی متری اشاره کرد. مانیتور گیمینگ G27QC A دارای قابلیت نور پس زمینه Edge Type بوده که نقش زیادی در بهبود کیفیت تصویر دارد. این مانیتور گیمینگ از پنل VA در سایز 27 اینچی بهره برده تا جذابیت دوچندانی برخوردار باشد.

 نسبت تصویر به کار رفته در این مانیتور برابر با 16:9 بوده تا قادر باشد محتوای تصویری بیشتری را برای نمایش دادن داشته تا کوچک ترین جزئیات از بازی یا تماشای فیلم را از دست ندهید. در ضمن گیگابایت به لطف استفاده از پنل VA توانسته میزان کنتراست مانیتور را به 4000:1 رسانده تا این مانیتور قادر باشد نواحی مشکی را با عمق زیاد و نواحی روشن را با شفافیت بالایی نمایش دهد! این مانیتور با توجه به بهره مندی از رزولوشن QHD (2560x1440) می تواند شما را در دنیای بازی غرق کند! همچنین مانیتور G27QC A با برخورداری از نرخ تازه سازی 165 هرتزی به شما این امکان را می دهد تا هنگام انجام بازی های ویدئویی بتوانید تصاویری با بالاترین گرافیک را تجربه کنید. در واقع این مانیتور گیمینگ خمیده با رفرش ریت 165 هرتز این امکان را فراهم می کند تا تصاویر دریافتی را به صورت کاملا روان پخش شود و کاربر بتواند تمامی جذابیت های موجود در گیم پلی بازی را مشاهده کند. در ضمن با توجه به برخورداری از این ویژگی کاربر قادر خواهد بود نسبت به رقیبان خود در انواع بازی های رقابتی آنلاین مانند بازی های ورزشی، شوتر اول شخص، مسابقه ای و ... برتری محسوسی داشته باشد! از ویژگی های مهم دیگر این مدل مانیتور می توان به زمان پاسخ گویی 1 میلی ثانیه ای اشاره کرد. زمان پاسخ گویی مناسب 1 میلی ثانیه ای که این مدل مانیتور در اختیار دارد به شما این امکان را خواهد داد تا اطلاعات روی صفحه نمایش را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید.

پورت های متنوع و صفحه نمایش باکیفیت مانیتور گیمینگ گیگابایت Gigabyte G27QC A

مانیتور گیمینگ گیگابایت مدل G27QC A با فناوری های کاربردی و ویژگی های مخصوص گیم!

شرکت گیگابایت در ساخت مانیتور گیمینگ G27QC A از فناوری های کاربردی نیز بهره برده تا کاربر بدون نگرانی از بابت خستگی و یا آسیب های چشمی قادر باشد مدت طولانی از این مانیتور استفاده کند. فناوری های موجود در این مدل از مانیتور گیمینگ شامل Low Blue Light، Flicker-Free و Clear Sound می شود.

  • Low Blue Light: فناوری Low Blue Light نیز با حذف کردن نورهای آبی و جلوگیری از سوسو زدن تصاویر این امکان را به شما می دهد تا بتوانید ساعت های زیادی را بدون خستگی و آسیب به چشم، مشغول بازی کردن باشید!
  • Flicker-Free: از فناوری های هوشمند به کار رفته در این مدل از مانیتور است که به منظور جلوگیری از خستگی چشم اضافه شده است. این فناوری با از بین بردن لرزش در قسمت های روشن مانیتور می تواند از خستگی چشمان کاربر جلوگیری کند.
  • طراحان شرکت گیگابایت به منظور غرق کردن کاربران در گیم پلی بازی و برخورداری از لذت انجام بازی های ویدئویی در ساخت مانیتور گیمینگ G27QC A از ویژگی های که مخصوص گیمینگ می باشد استفاده کرده اند! ویژگی های استفاده شده نیز شامل OSD Sidekick، Crosshair، Black Equalizer، Aim Stabilizer، Counter، Alignment، Dashboard و Auto Update می شود.
  • Aim Stabilizer: این قابلیت با کاهش دادن تاری حرکت موجب به وجود آمدن وضوح بیشتر شده تا هنگام انجام بازی های شوتر بتوانید هدف گیری آسان را تجربه کنید!
  • Counter: این ویژگی نیز به منظور محاسبه راحت تر زمان اضافه شده است!
  • Dashboard: Dashboard جهت مشاهده اطلاعات سخت افزاری همانند ولتاژ سی پی یو، دما و ... اضافه شده است!
  • OSD Sidekick: این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا تنظیمات گیمینگ و دیگر تنظیمات صفحه نمایش را از طریق ماوس و یا کیبورد خود به راحتی و با چند کلیک انجام دهید.
  • Crosshair: گیگابایت این ویژگی را جهت شخصی سازی هدف گیری اضافه کرده تا با تنظیم هدف گیری بتوانید در بازی های شوتر عملکردی با مراتب سریع تر و بادقت تری داشته باشید!
  • Black eQualizer: این ویژگی جهت به نمایش درآوردن تصاویر تیره با بالاترین وضوح و بدون تاثیر گذاشتن به مناطق روشن تصویر اضافه شده است. این ویژگی به گیمرهای این امکان را خواهد داد تا بتوانند دشمنان و رقبای خود را به آسانی شناسایی کنند! Black eQualizer در هنگام تماشای تصویر و فیلم نیز می تواند با روشن کردن مناطق تیره حس و تجربه جدید را برای شما به وجود بیاورد!

در آخر باید به این نکات اشاره کنیم که مانیتور گیمینگ G27QC A گیگابایت از دیگر قابلیت ها و امکاناتی همچون روشنایی برابر با 250 cd/m2، زاویه دید 178 درجه ای، ابعادی برابر با 610x367.4x84.5 میلی متر (با پایه)، وزن مناسب 6.33 کیلوگرم (با پایه)، قابلیت به نمایش درآوردن 16.7 میلیون رنگ به همراه قابلیت به نمایش درآوردن طیف رنگی 82 درصدی DCI P3 و 132 درصدی sRGB برخوردار است.

منبع: gigabyte