برای انجام دادن کارهایی که با کامپیوتر انجام می دهیم به یک مانیتور مخصوص همان کار نیاز داریم. مانیتورهای زیادی به بازار عرضه شده اند که هر کدام از مانیتورهای موجود از کاربری خاص و با قابلیت ها و امکانات مختلف طراحی و ساخته شده اند. در میان تولید کنندگان مانیتور، شرکت ام اس آی نیز مشغول تولید انواع مختلف مانیتور با قابلیت و امکانات مختلف است. این شرکت در سال 1934 تاسیس شده و در حال حاضر علاوه بر تولید مانیتور مشغول تولید انواع لپ تاپ، قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر و ... است. یکی از بهترین و جدیدترین محصولات شرکت ام اس آی با عنوان مانیتور گیمینگ Optix MPG321UR-QD با قابلیت ها و امکانات متنوع و متعددی طراحی، ساخته و عرضه بازار شده است. شرکت ام اس آی این مانیتور را با هدف رفع نیاز گیمرهای حرفه ای، ویرایش فیلم، تصویر و مخصوص عکاسان طراحی کرده و می توان علاوه بر اجرای بازی های سنگین گرافیکی برای ادیت های حرفه ای نیز استفاده کرد. این مانیتور به دلیل تفکیک رنگ و برخورداری از وضوح بسیار بالا مورد توجه گیمرها، عکاسان و ادیتورها قرار گرفته است. ویژگی ها و قابلیت های مهم این مدل مانیتور می توان به پنل 32 اینچی از نوع IPS-QD، رزولوشنی برابر با 3840x2160 (UHD)، نرخ پاسخگویی 1 میلی ثانیه ای، پورت های متعدد و نرخ به روز رسانی 144 هرتزی اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر مانیتور گیمینگ Optix MPG321UR-QD ام اس آی خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

کیفیت و سرعت با مانیتور گیمینگ Optix MPG321UR-QD ام اس آی!

مانیتور گیمینگ ام اس آی Optix MPG321UR-QD با رزولوشن 4K و روشنایی مناسب!

این مدل از مانیتور شرکت بنکیو دارای روشنایی 400 cd/m2 (قابلیت ارائه روشنایی تا 600 cd/m2 در حالت HDR) بوده که این امکان را به شما می دهد تا در محیط هایی با نور استاندارد و یا حتی زیاد نیز بتوانید بدون کاهش کیفیت از مشاهده تصاویری با وضوح بالا لذت ببرید. همچنین این مانیتور دارای قابلیت نور پس زمینه پیشرفته نیز هست که نقش زیادی در بهبود کیفیت تصویر خواهد داشت. مانیتور گیمینگ Optix MPG321UR-QD از پنل IPS-QD در سایز 32 اینچی بهره برده تا جذابیت دوچندانی برخوردار باشد. با استفاده از این مانیتور قادر خواهید بود از تماشای تصاویری با وضوح (3840x2160) پیکسل و رزولوشن UHD لذت ببرید. نسبت تصویر به کار رفته در این مانیتور برابر با 16:9 بوده تا قادر باشد محتوای تصویری بیشتری را برای نمایش دادن داشته تا کوچک ترین جزئیات از بازی یا تماشای فیلم را از دست ندهید. به لطف مدت زمان پاسخ گویی فوق العاده 1 میلی ثانیه ای که مانیتور گیمینگ Optix MPG321UR-QD ام اس آی در اختیار دارد قادر خواهید بود سریع ترین جابجایی های به نمایش درآمده بر روی صفحه نمایش را با وضوح بالا و بدون تار شدن مشاهده کنید.

قابلیت پشتیبانی از کیفیت HDR یکی از ویژگی های مثبت این مدل مانیتور مناسب گیمرهای حرفه ای محسوب می شود. این مدل مانیتور با توجه با پشتیبانی از این قابلیت به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید بازی ها و تصاویر خود را با بالاترین کیفیت و با نرخ تازه سازی 144 هرتز مشاهده نمایید. این مانیتور با توجه به بهره مندی از نرخ تازه سازی 144 هرتزی به شما این امکان را می دهد تا هنگام انجام بازی های ویدئویی بتوانید تصاویری با بالاترین گرافیک را تجربه کنید. ویژگی موجود در این مدل مانیتور قادر است تصاویر دریافتی را به صورت کاملا روان پخش کرده تا کاربر بتواند تمامی جذابیت های موجود در گیم پلی بازی را مشاهده کند. در ضمن با توجه به برخورداری از این ویژگی کاربر قادر خواهد بود نسبت به رقیبان خود در انواع بازی های رقابتی آنلاین مانند بازی های ورزشی، شوتر اول شخص، مسابقه ای و ... برتری محسوسی داشته باشد!

مانیتور گیمینگ ام اس آی Optix MPG321UR-QD با رزولوشن 4K و روشنایی مناسب!

فناوری های کاربردی و پورت های متعدد مانیتور گیمینگ msi optix mpg321ur-qd!

شرکت MSI جهت برقراری ارتباطی پایدار و آسان با سایر دستگاه های دیجیتال، این مانیتور گیمینگ دارای نرخ تازه سازی 144 هرتز را مجهز به پورت های متنوع و کاربردی کرده است. پورت های تعبیه شده در این مدل مانیتور شامل 2 عدد پورت HDMI، 1 عدد پورت DisplayPort، 1 عدد پورت USB Type-C، 6 عدد پورت USB-A 2.0، 3 عدد پورت USB-B 2.0  و 3 عدد جک خروجی هدفون می شود. مجهز بودن به پورت HDMI به شما این امکان را می دهد تا این مانیتور را به لپ تاپ، کنسول بازی و دیگر دستگاه های سازگار با این پورت اتصال دهید. با استفاده از پورت DisplayPort نیز می توانید به دستگاه های دیجیتالی پشتیبانی کننده از این پورت متصل شوید. شرکت MSI در ساخت این مدل مانیتور خود از فناوری های مدرن نیز بهره برده تا مانیتور قادر باشد تصاویر خود را بالاترین درجه کیفیت به نمایش دربیاورد! فناوری های موجود در این مدل از مانیتور گیمینگ شامل FreeSync و G-Sync می شود. فناوری FreeSync اضافه شده به این مدل از مانیتور وظیفه کاهش لرزش تصاویر و جلوگیری از شکستگی فریم را بر عهده داشته که موجب می شود تا کاربر هنگام انجام بازی های مختلف از روان ترین، پر سرعت ترین و باکیفیت ترین تصاویر بهره مند شود.

فناوری های کاربردی و پورت های متعدد مانیتور گیمینگ msi optix mpg321ur-qd!

طراحی مانیتور گیمینگ msi optix mpg321ur-qd!

مهندسان شرکت MSI در ساخت مانیتور گیمینگ Optix MPG321UR-QD از طراحی حرفه ای و گیمر پسند بهره برده اند. بدنه این مانتیور از مواد باکیفیت و مرغوب بوده که می تواند در برابر ضربات احتمالی و حتی سقوط از ارتفاع مقاومت بالایی داشته باشد. رنگ مات و کیفیت پلاستیک استفاده شده در این مانیتور می تواند احساس دستیابی به یک مانیتور مدرن را به شما القا کند! شرکت MSI به منظور ثابت نگه داشتن و برخورداری از دید بهتر نسبت به چشم کاربر از یک پایه محکم استفاده کرده است. پایه تعبیه شده این مانیتور نیز از اندازه مناسبی برخوردار بوده و با توجه به قابلیت تنظیم ارتفاع به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید با توجه به راحتی دید، آن را تنظیم کنید! این شرکت به منظور دسترسی آسان به تنظیمات از کلیدهای میانبر استفاده کرده است. کاربر با استفاده از این کلید های قادر خواد بود به تنظیماتی همچون ورودی های تصویر، نوع تصویر، میزان روشنایی و ... دسترسی داشته باشد. در ضمن به منظور برقراری ارتباط این مدل مانیتور با دیگر دستگاه های دیجیتال از پورت های متنوع و متعددی بهره برده که در قسمت زیرین مانیتور تعبیه شده اند! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که مانیتور گیمینگ Optix MPG321UR-QD ام اس آی دارای 1.07 میلیارد رنگ قابل نمایش بوده و از ابعاد مناسب 727x482x252 میلی متر و وزن 10.1 کیلوگرم برخوردار است. ابعاد مناسب فضای زیادی از میز شما اشغال نکرده و با توجه به وزن مناسبی که در اختیار دارد هنگام حمل و نقل با هیچ چالشی روبرو نخواهید شد!

منبع: windowscentral