مانیتور وایرلس Edge 2.5D به تازگی معرفی شده است. این مانیتور لمسی با رزولوشن های 4K یا 1080p عرضه شده و برد نمایش آن 25 متر است. این گجت با دستگاه های مختلفی از جمله مک، PC، اندروید و پلی استیشن سازگار است و به اسپیکرهای داخلی مجهز است. همچنین طول عمر باتری این مانیتور وایرلس حدود چهار ساعت اعلام شده است.

مانیتور لمسی وایرلس Edge 2.5D برای PC و پلی استیشن عرضه شد

مانیتور وایرلس Edge 2.5D با سایز 15.6 اینچ عرضه شده و همان طور که اعلام شد در دو رزولوشن Full HD و 4K در دسترس قرار گرفته است. نسخه فول اچ دی این مانیتور دارای برد 5 متر و نسخه 4K آن دارای برد نمایش 25 متر است. همچنین نسخه 4K این مانیتور از نرخ نوسازی تصویر 60 هرتز برخوردار است. نام گذاری این گجت به دلیل لبه های کمانی شکل و 2.5 بعدی آن بوده است. این نوع طراحی ظاهری مدرن و جذاب به این مانیتور داده است.

پشتیبانی از فناوری چند لمسی یکی دیگر از مشخصات مانیتور وایرلس Edge 2.5D است. این مانیتور از قابلیت تشخیص 10 لمس به صورت هم زمان بهره می برد. همچنین در آن از پنل IPS استفاده شده که رنگ هایی شفاف (با پوشش دهی محدوده رنگ 100% sRGB) را به ارمغان می آورد.

مانیتور لمسی وایرلس Edge 2.5D برای PC و پلی استیشن عرضه شد

شرکت سازنده این مانیتور InnLead Innovative نام دارد و ادعا کرده است که زمان تأخیر ورودی این مانیتور عملاً صفر است و هیچ فریمی از تصویر ارسالی از منبع نمایش بر روی آن از دست نمی رود. دلیل این امر بهره بردن این مانیتور از تکنولوژی mmWave wirelessHD جهت برقراری اتصال وایرلس با دستگاه منبع پخش عنوان شده است. این گجت علاوه بر اتصال وایرلس، از اتصال از طریق کابل هم پشتیبانی می کند و برای این منظور به پورت های USB-C و HDMI مجهز شده است. از این جهت، مانیتور Edge 2.5D با طیف وسیعی از دستگاه ها سازگاری دارد که از میان آنها می توان به کامپیوتر مک، پی سی، اندروید، کنسول های بازی نینتندو سوئیچ، پلی استیشن، ایکس باکس و دستگاه های سامسونگ DeX اشاره کرد. شرکت سازنده این مانیتور اعلام کرده است که حتی می توان از آن در سیستم های سرگرمی داخل خودرو نیز بهره برد.

اسپیکرهای داخلی مانیتور Edge 2.5D توانایی ارائه صدای استریوی Hi-Fi را با کوچکترین اعوجاج و تغییر شکل دارند. باید به این نکته هم اشاره کنیم که این گجت دارای یک باتری حجیم با ظرفیت 10200 میلی آمپر ساعت نیز هست که شارژ کامل آن برای چهار ساعت استفاده از دستگاه کفایت می کند. این دستگاه از فست شارژ PD با سرعت 45 وات نیز پشتیبانی می کند که باعث شارژ شدن کامل آن در عرض 1.5 ساعت می شود. پس نیازی به منتظر ماندن زیاد برای کامل شدن شارژ این مانیتور وجود ندارد.

مانیتور لمسی وایرلس Edge 2.5D برای PC و پلی استیشن عرضه شد

لازم به ذکر است که قیمت ابتدایی مانیتور لمسی وایرلس Edge 2.5D با برد 25 متر (رزولوشن 4K) حدود 540 دلار است. این مانیتور برای عرضه در بازارهای جهانی آماده است؛ اما قیمت آن در کشورهای مختلف ممکن است بیشتر از مقدار ذکر شده در اینجا باشد. اما باید منتظر باشیم و ببینیم که این مانیتور توانایی رقابت با سایر مانیتورهای سازگار با مک و یا مانیتورهای لمسی دیگر را دارد یا خیر؟

منبع: notebookcheck