سامسونگ به عنوان یکی از شرکت های پیش رو در ساخت پنل های نمایشگر، به تازگی اقدام به تولید مانیتورهای صنعتی سری QBR کرده است. این مانیتورها در سایزهای مختلف (از 13 تا 98 اینچ) تولید شده اند؛ اما مانیتور صنعتی 55 اینچ سامسونگ از این سری که با نام QB55R شناخته می شود، توانسته به یکی از مدل های محبوب و پرفروش این مجموعه تبدیل شود! اما این مانیتور صنعتی پرفروش چه ویژگی هایی دارد که باعث این میزان استقبال از آن شده است؟ در این مقاله به این سؤال پاسخ می دهیم! با ما همراه باشید.

وقت آن است تا کسب و کار خود را با مانیتور صنعتی 55 اینچ سامسونگ مدل QB55R ارتقا دهید!

وضوح تصویر چشمگیر 4K همراه با فناوری های بروز ارتقای کیفیت تصویر

سامسونگ در معرفی نمایشگر صنعتی 55 اینچ جدید خود از جمله «وقت آن است تا کسب و کار خود را با تصاویر تبلیغاتی با کیفیت ارتقا دهید» استفاده کرده است! این مانیتور صنعتی از رزولوشن چشمگیر 4K UHD بهره می برد و از بهترین مدل ها در میان نمایشگرهای UHD به حساب می آید. همچنین در آن از فناوری ارتقای هوشمند کیفیت تصویر به UHD استفاده شده است. پس با خرید مانیتور صنعتی 55 اینچ سامسونگ مدل QB55R می توانید مطمئن باشید که در هر لحظه تصاویر تبلیغاتی شما با بالاترین کیفیت در حال نمایش است! این مانیتور صنعتی از فناوری Dynamic Crystal Color نیز بهره می برد و با رنگ هایی شفاف و درخشان همچون کریستال، توجه مشتریان را به محصولات شما جلب می کند.

وقت آن است تا کسب و کار خود را با مانیتور صنعتی 55 اینچ سامسونگ مدل QB55R ارتقا دهید!

طراحی متقارن و باریک، مجهز به سیستم مدیریت کابل

مانیتور صنعتی 55 اینچ QB55R از لحاظ طراحی بدنه و شمایل ظاهری نیز در زمره دستگاه های مدرن و جذاب سال قرار می گیرد! این مانیتور صنعتی سامسونگ به گونه ای طراحی شده که برای نصب آن در موقعیت ها و مکان های مختلف به مشکل برنخورید. به عنوان مثال عمق این دستگاه (یا همان ضخامت بدنه آن) بسیار کم است و در هنگام نصب بر روی دیوار، مزاحم رفت و آمد افراد از مقابل آن نمی شود. در واقع این مانیتور صنعتی 55 اینچ همانند یک تابلوی مقوایی بر روی دیوار نصب می شود! پشت بدنه این دستگاه نیز کاملاً تخت است و دیگر خبری از برآمدگی های رایج پشت مانیتور در آن خبری نیست. حاشیه اطراف صفحه نمایش مانیتور صنعتی سامسونگ QB55R نیز کاملاً باریک است که باعث مدرن تر شدن طراحی ظاهری آن شده است.

طراحی متقارن و باریک، مجهز به سیستم مدیریت کابل

یکی دیگر از ویژگی های کاربردی مانیتور صنعتی QB55R، تعبیه جایگاه مهندسی شده برای قرارگیری کابل ها بر روی پنل پشتی آن است. این نوع طراحی که از آن با نام سیستم مدیریت کابل هم یاد می شود، نظم خاصی به کابل های متصل به دستگاه می بخشد و نقش زیادی در افزایش طول عمر کابل ها نیز دارد.

وقت آن است تا کسب و کار خود را با مانیتور صنعتی 55 اینچ سامسونگ مدل QB55R ارتقا دهید!

یکه تازی در بازار مانیتورهای صنعتی با بهره بردن از سخت افزار و نرم افزار قدرتمند

مانیتور صنعتی 55 اینچ سامسونگ QB55R یک دستگاه همه کاره است که در آن از سیستم عامل Tizen 4.0 استفاده شده است. این دستگاه از قابلیت توسعه آسان برخوردار است، با پلتفرم های مختلف سازگاری دارد و از بالاترین متدهای امنیتی پشتیبانی می کند. ضمن اینکه این مانیتور صنعتی با سرویس ابری Samsung Workspace سازگاری دارد که از طریق آن می توانید محتوای در حال نمایش بر روی آن را به صورت وایرلس کنترل کنید؛ بدون اینکه حتی در کنار مانیتور صنعتی خود حضور فیزیکی داشته باشید! این مانیتور صنعتی 55 اینچ به وای فای و بلوتوث داخلی هم مجهز است و امکان تعامل با مشتریان را فراهم می آورد.

وقت آن است تا کسب و کار خود را با مانیتور صنعتی 55 اینچ سامسونگ مدل QB55R ارتقا دهید!

در کل خرید مانیتور صنعتی 55 اینچ سامسونگ مدل QB55R می تواند به شما این امکان را بدهد تا با نمایش تصاویر تبلیغاتی خلاقانه، فروش خود را بیشتر کنید. این مانیتور صنعتی با توجه به سایز مناسب 55 اینچ، در اغلب فروشگاه ها، رستوران ها، کافه ها، هتل ها، بانک ها و لابی ادارات و شرکت ها قابل نصب است. ضمن اینکه قیمت مانیتور صنعتی 55 اینچ QB55R بسیار مناسب است و خرید آن برای شما بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

منبع: displaysolutions.samsung