مانیتور صنعتی 55 اینچ سامسونگ PM55H یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین مانیتور صنعتی های موجود در بازار است که هر آنچه را که از یک مانیتور صنعتی کامل انتظار دارید، در اختیارتان قرار می دهد. این مانیتور صنعتی با طراحی ظاهری مدرن و کیفیت تصویر ایده آل، در طیف وسیعی از کسب و کارها مانند محیط های فروشگاهی و تجاری، نمایشگاه ها، بانک ها، هتل ها، فرودگاه ها و... کاربرد دارد و به شما در جلب توجه مشتریان به سمت محصولات و خدماتتان کمک زیادی می کند! اما ویژگی های این مانیتور صنعتی 55 اینچ سامسونگ چیست؟ در ادامه به این سؤال پاسخ خواهیم داد! پس با ما تا انتهای متن همراه باشید.

مانیتور صنعتی 55 اینچ سامسونگ PM55H، تلفیقی از طول عمر بالا و کیفیت تصویر ایده آل

خیالتان همیشه راحت باشد؛ این دستگاه در شرایط محیطی مختلفی دوام می آورد!

یکی از نکات مهم در رابطه با مانیتور صنعتی 55 اینچ PM55H این است که این دستگاه از درجه حفاظتی IP5x بهره می برد. به این معنا که این دستگاه در مقابل نفوذ گرد و غبار مقاوم سازی شده و با خیال راحت می توان از آن در مکان هایی با شرایط محیطی مختلف استفاده کرد. به عنوان مثال بدون نگرانی بابت آسیب دیدن این مانیتور صنعتی سامسونگ، می توانید آن را در مکان های عمومی مانند ایستگاه های مترو یا پایانه های مسافربری نصب کنید!

مانیتور صنعتی 55 اینچ سامسونگ PM55H، تلفیقی از طول عمر بالا و کیفیت تصویر ایده آل

مانیتور صنعتی 55 اینچ سامسونگ مدل PM55H از قابلیت نمایش تصاویر به صورت 24/7 هم برخوردار است. به این معنا که می توان آن را در تمام طول 24 ساعت روز و هر 7 روز هفته روشن گذاشت. این مانیتور صنعتی به هیچ عنوان با مشکل داغ شدن قطعات داخلی مواجه نمی شود و تا هر زمان که بخواهید، تصاویر تبلیغاتی مورد نظر شما را نمایش می دهد!

تجربه دیداری عالی، حتی زیر نور مستقیم لامپ!

اما مسلماً پیش از خرید مانیتور صنعتی باید از کیفیت تصویر آن اطمینان حاصل کنید! چرا که هر چه تصویر تبلیغاتی واضح تر، شفاف تر و با کیفیت تر باشد، توجه مشتریان را بیشتر جلب خواهد کرد. با خرید مانیتور صنعتی 55 اینچ سامسونگ PM55H خیالتان بابت این موضوع راحت خواهد بود! این مانیتور صنعتی توانایی نمایش بیش از یک 10 میلیارد رنگ را دارد و وضوح تصویر ایده آل Full HD را به ارمغان می آورد.

مانیتور صنعتی 55 اینچ سامسونگ PM55H، تلفیقی از طول عمر بالا و کیفیت تصویر ایده آل

اما نکته قابل توجه در این زمینه، شفافیت و میزان درخشندگی عالی تصاویر مانیتور صنعتی سامسونگ PM55H است. به طور دقیق تر باید گفت که میزان روشنایی این مانیتور صنعتی 500 nits است که باعث نمایش تصاویر به شکلی براق و جذاب می شود! علاوه بر این، بر روی نمایشگر این مانیتور صنعتی از یک روکش مات و ضد بازتاب استفاده شده است. این روکش نور محیط را به خود جذب می کند و از انعکاس تصاویر محیط بر روی صفحه نمایش جلوگیری به عمل می آورد. به این ترتیب حتی در زیر نور مستقیم لامپ هم وضوح تصویر مانیتور صنعتی 55 اینچ سامسونگ PM55H افت نمی کند! این ویژگی به شما اجازه می دهد تا بتوانید از این مانیتور صنعتی برای نمایش تصاویر در محیط های پر نور مانند نمایشگاه ها، پاساژها و مراکز خرید استفاده نمایید.

دارای ریموت کنترل و پورت های ارتباطی کاربردی

مانیتور صنعتی مدل PM55H مجموعه ای از امکانات مختلف را در اختیار شما قرار می دهد. به عنوان مثال می توانید آن را با ریموت کنترل، از راه دور کنترل کنید! همچنین بر روی پنل پشتی این مانیتور صنعتی پورت های DVI-I، DP (دو عدد)، HDMI 2.0 (دو عدد)، RJ45 (برای اتصال به شبکه) و جک صدا تعبیه شده است. پس مشکلی برای اتصال این مانیتور صنعتی 55 اینچ به انواع دستگاه های دیجیتال و انتقال تصویر با بالاترین کیفیت نخواهید داشت.

مانیتور صنعتی 55 اینچ سامسونگ PM55H، تلفیقی از طول عمر بالا و کیفیت تصویر ایده آل

مجهز بودن به دو اسپیکر 10 واتی، سازگاری با ماژول وای فای، سنسور دما، نمایش به صورت تصویر در تصویر، تقسیم صفحه نمایش به دو بخش و سازگاری با استاندارد HDCP 2.2 سایر مشخصات این مانیتور صنعتی 55 اینچ سامسونگ را تشکیل می دهند.

شما می توانید نسبت به خرید مانیتور صنعتی 55 اینچ سامسونگ PM55H با بهترین قیمت از شرکت ایده برتر پارسیان اقدام کنید. برای این منظور با شماره 73027-021 تماس بگیرید یا به وب سایت مجموعه ما مراجعه کنید.

منبع: displaysolutions.samsung