EW3880R یکی از ابر مانیتورهای شرکت BenQ محسوب می شود که به صورت خمیده طراحی شده و با توجه به قابلیت ها و کیفیت بالایی که در اختیار دارد قادر است اوج هیجان و لذت را برای شما به ارمغان بیاورد! تنظیمات صوتی و تصویری به صورت دلخواه همراه با دیگر ویژگی ها و قابلیت ها این امکان را به شما می دهد تا علاوه بر تماشای فیلم مشغول انجام کارهای روزمره خود نیز شوید! شرکت بنکیو در ساخت مانیتور EW3880R از رزولوشن WQHD+ (3840x1600) استفاده کرده تا قادر باشد همه جزئیات موجود بر روی تصویر را برای تماشا فراهم سازد! از قابلیت ها و امکانات موجود در این مدل از مانیتور می توان به امکان چیدن پنجره های متعدد در کنار هم اشاره کرد. با این قابلیت می توان گفت که این مانیتور برای کاربرانی که قصد انجام فعالیت با چند نرم افزار را دارند می تواند بهترین گزینه باشد! از دیگر امکانات موجود در مانیتور EW3880R بنکیو می توان به قابلیت پشتیبانی از HDR10، قابلیت تنظیم ارتفاع، تنظیم به صورت چرخشی و تنظیم شیب، حالت های تصویری متنوع، سیستم صوتی قدرتمند، فناوری های متعدد و کاربردی، قابلیت به نمایش درآوردن 1.07 میلیارد رنگ و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل از مانیتور شرکت بنکیو خواهیم پرداخت پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

ماجراجویی هیجان انگیز با مانیتور 37.5 اینچی EW3880R بنکیو!

فناوری های متعدد مانیتور Benq EW3880R

شرکت BenQ به منظور بالا بردن کیفیت تصاویر از فناوری مدرن استفاده کرده تا کاربر بدون نگرانی از بابت پایین آمدن کیفیت تصاویر دریافتی و آسیب دیدن چشم قادر باشد مدت طولانی از این مانیتور استفاده کند. فناوری های استفاده شده در مانیتور EW3880R شامل Flicker-Free، Low Blue Light، Brightness Intelligence Plus، Color Weakness، ePaper و Eye Reminder می شود.

Flicker-Free: از فناوری های هوشمند به کار رفته در این مدل از مانیتور است که به منظور جلوگیری از خستگی چشم اضافه شده است. این فناوری با از بین بردن لرزش در قسمت های روشن مانیتور می تواند از خستگی چشمان کاربر جلوگیری کند. لازم به ذکر است مانیتور های زیادی از جمله مانیتور گیمینگ TUF GAMING VG27AQ ایسوس از این قابلیت بهره می برند.

Low Blue Light: فناوری Low Blue Light نیز با حذف کردن نورهای آبی و جلوگیری از سوسو زدن تصاویر این امکان را به شما می دهد تا بتوانید ساعت های زیادی را بدون خستگی و آسیب به چشم، مشغول بازی کردن باشید!

Color Weakness Mode: شرکت بنکیو به منظور راحت تر کردن افرادی که دچار کور رنگی هستند از این فناوری استفاده کرده است. این فناوری وظیفه متمایز کردن رنگ ها از طریق فیلتر سرخ و سبز را بر عهده دارد.

Eye Reminder: از هوشمندترین فناوری های استفاده شده در این مدل مانیتور محسوب می شود. این فناوری با استفاده از حسگر حساس فروسرخ که در اختیار دارد می تواند وجود و یا عدم وجود کاربر پشت سیستم را متوجه شده و به آن ها پیشنهاد می دهد که به چشمان خود استراحت بدهند!

Brightness Intelligence Plus: این فناوری با بهینه سازی تصاویر هنگام تماشا کردن فیلم و یا اجرای بازی های کامپیوتری از آسیب به چشم های کاربر جلوگیری می کند. لازم به ذکر است که این فناوری به صورت کاملا هوشمند و با توجه به میزان نور و روشنایی محیط، رنگ تصویر نمایش را تنظیم می کند. با تشخیص دادن محتوای در حال پخش و تنظیم خودکار آن می تواند صحنه های بیش از حد تاریک و صحنه های بیش از روشن را به صورت واضح و با کیفیت به نمایش دربیاورد.

فناوری های متعدد مانیتور Benq EW3880R

مانیتور EW3880R بنکیو با روشنایی مناسب و سیستم صوتی حرفه ای!

مانیتور EW3880R بنکیو دارای روشنایی 350 cd/m2 بوده که این امکان را به شما می دهد تا در محیط هایی با نور استاندارد نیز بتوانید بدون کاهش کیفیت از مشاهده تصاویری با وضوح بالا لذت ببرید. این مانیتور دارای قابلیت نور پس زمینه LED نیز هست که نقش زیادی در بهبود کیفیت تصویر و کاهش برق مصرفی دستگاه دارد. مانیتور EW3880R بنکیو از پنل IPS در سایز 37.5 اینچی نیز بهره برده تا این مانیتور از جذابیت دو چندانی برخوردار باشد. همچنین این مانتیور بنکیو دارای زمان پاسخ گویی 4 میلی ثانیه است و جابجایی های به نمایش درآمده بر روی صفحه نمایش را با وضوح بالا و بدون تار شدن به تصویر می کشد. در ضمن این مانیتور از نرخ تازه سازی 60 هرتزی نیز برخوردار بوده که به شما این امکان را می دهد تا هنگام تماشای فیلم بتوانید تصاویری با کیفیت مطلوب را تجربه کنید. ویژگی موجود در این مدل مانیتور قادر است تصاویر دریافتی را به صورت کاملا روان پخش کرده تا کاربر بتواند تمامی جزئیات را مشاهده کند.

از دیگر ویژگی های مثبت استفاده شده در مانیتور EW3880R می توان به سیستم صوتی حرفه ای اشاره کرد. شرکت بنکیو به منظور حرفه ای کردن سیستم صوتی این مدل مانیتور از 2 بلندگو و یک ساب ووفر بهره برده است. لازم به ذکر است که بلندگوی اضافه شده 3 وات و ساب ووفر استفاده شده نیز دارای 8 وات است. در ضمن شرکت بنکیو جهت تقویت فرکانس بالا و صداهای میدرنج از تکنولوژی treVolo بهره برده است. این تکنولوژی قادر است همانند ساندبار در قسمت انتهایی مانیتور تعبیه شده است. با این ویژگی ها می توان گفت که هنگام تماشای فیلم و یا گوش دادن به موسیقی از لذت و هیجان چند برابری برخوردار خواهید شد!

مانیتور EW3880R بنکیو با روشنایی مناسب و سیستم صوتی حرفه ای!

پورت های متنوع و کاربردی مانیتور بنکیو مدل EW3880R

شرکت بنکیو به منظور برقراری ارتباط مانیتور EW3880R از پورت های متنوع و کاربردی استفاده کرده است. پورت هایی که در ساخت این مدل از مانیتور شرکت بنکیو استفاده شده شامل پورت USB Type-C، 2 عدد پورت USB3.0، 2 عدد پورت HDMI و 1 عدد پورت DisplayPort می شود. پورت Display Port جایگزین پورت های قدیمی VGA بوده و قادر است تصاویر و صداهای HD را به صورت همزمان پشتیبانی کند. مجهز بودن به پورت HDMI نیز به شما این امکان را می دهد تا این مانیتور را به لپ تاپ، کنسول بازی و دیگر دستگاه های سازگار با این پورت اتصال دهید. در ضمن Display Port نسبت به پورت HDMI از سرعت انتقال داده بالاتری برخوردار است. از دیگر ورودی های تعبیه شده در این مدل مانیتور نیز می توان به جک 3.5 میلی متری اشاره کرد. با استفاده از این جک قادر خواهید بود انواع هدفون، هدست، هندزفری و ... را به مانتیور متصل کنید.

با استفاده از این مانیتور قادر خواهید بود از تماشای تصاویری با وضوح (3840x2160) پیکسل و رزولوشن WQHD+ لذت ببرید. نسبت تصویر به کار رفته در این مانیتور برابر با 16:9 بوده تا قادر باشد محتوای تصویری بیشتری را برای نمایش دادن داشته تا کوچک ترین جزئیات از بازی یا تماشای فیلم را از دست ندهید. کنتراست استاندارد 1000:1 این مانیتور نیز نواحی مشکی را با عمق زیاد و نواحی روشن را با شفافیت بالایی نمایش می دهد. از دیگر ویژگی های موجود در این مدل مانیتور می توان به زاویه دید 178 درجه ای اشاره کرد. زاویه دید این مدل مانیتور شما را قادر می سازد تا بتوانید از هر زاویه ای امکان مشاهده تصویر را داشته باشید! شرکت BenQ برای اینکه بتواند از کیفیت بالای تصاویر و پویایی رنگ بیشتری برخوردار باشد از نمایشگری استفاده کرده است که دارای قابلیت به نمایش درآوردن طیف رنگی 95 درصدی DCI-P3 است.

منبع: benq