در این بخش از مقاله قصد معرفی یکی از مانیتورهای شرکت ایسوس را داریم که می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه برای طراحان و هنرمندان باشد. شرکت ایسوس مانیتور ProArt PA278Q را با هدف رفع نیاز طراحان حرفه ای تولید کرده و با توجه به قابلیت ها و ویژگی های متنوع و متعددی که در ساخت آن استفاده شده می توان گفت که قادر است تمامی نیازها و دغدغه های یک طراح را به طور کلی رفع نماید! از قابلیت ها و ویژگی های استفاده شده در این مدل از مانیتور می توان به پورت های متعدد و کاربردی، فناوری های اختصاصی، قابلیت شخصی سازی رنگ تصویر، طراحی کاربر محور، پنل 27 اینچی از نوع IPS همراه با نور پس زمینه LED، کنتراست 1000:1، وضوح صفحه نمایش 2560x1440 پیکسل، روشنایی برابر با 350 cd/m2، نرخ پاسخگویی 5 میلی ثانیه ای و نرخ به روز رسانی 75 هرتز و ... اشاره کرد. در ادامه مقاله به بررسی بیشتر و تخصصی تر مانیتور ProArt PA278Q ایسوس خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

ProArt PA278Q ایسوس، مخصوص طراحان و هنرمندان!

مانیتور ProArt PA278Q ایسوس با ارائه تصاویر باورپذیر!

ارائه تصاویر باورپذیر یکی از ویژگی های مهم و مثبت استفاده شده در مانیتور ProArt PA278Q ایسوس محسوب می شود. این قابلیت به لطف بازتولید شفاف، خالص و دقیق فام (Hue) به وجود آمده و می تواند تصاویر را به واقعی ترین شکل ممکن به نمایش دربیاورد! از دیگر ویژگی هایی که باعث شده تا این مدل مانیتور قادر باشد تصاویر را با کیفیت بی نظیر همراه با دقت زیاد به نمایش دربیاورد می توان به دقت رنگی ∆E<2 اشاره کرد. از دیگر قابلیت های این ویژگی نیز می توان کیفیت برابر تصاویر به نمایش درآمده و تصاویر چاپ شده اشاره کرد! در ضمن این مدل از مانیتور با توجه به کالیبره شدن قبل از عرضه و دریافت گواهینامه Calman می توان گفت که قادر است بالاترین استانداردها را در به نمایش درآوردن دقت رنگ داشته باشد! لازم به ذکر است که تمامی مانیتورهای سری ProArt ایسوس پس از گذراندن آزمایش های کنترل کیفیت سخت گیرانه روانه بازار می شوند. با این ویژگی می توان گفت که کاربر تصاویر به نمایش درآمده بر روی صفحه نمایش را با بالاترین دقت و تنوع رنگ مشاهده خواهد کرد.

مانیتور ProArt PA278Q ایسوس با ارائه تصاویر باورپذیر!

فناوری اختصاصی ProArt Preset و قابلیت ProArt Palette مانیتور ProArt PA278Q ایسوس

شرکت ایسوس جهت به وجود آوردن حالت های متعدد طیف رنگی از فناوری اختصاصی ProArt Preset استفاده کرده است. این فناوری به شما این امکان را خواهد داد تا برای تنظیم طیف های رنگی مختلف اقدام کنید. مانیتور ProArt PA278Q ایسوس با توجه به برخورداری از فناوری ProArt Preset به تدوین گرها و یا کاربرانی که به دنبال ویرایش تصاویر خود هستند این اجازه را می دهد که نیازهای خود را به طور کامل برطرف کنند. از دیگر ویژگی های کاربردی که در ساخت این مدل از مانیتور شرکت ایسوس استفاده شده می توان به قابلیت ProArt Palette اشاره کرد. این قابلیت شما را قادر می سازد تا بتوانید اقدام به تنظیم کردن میزان نور (Gamma)، دمای رنگ (Temperature)، اسلایدر (Grayscale) و فام رنگ ها کنید. برای دست یابی به این قابلیت می تواند از طریق منوی تنظیمات مانیتور اقدام کنید. مانیتور ProArt PA278Q ایسوس با توجه به برخورداری از این قابلیت، نسبت به مدل های قبلی ابزارهای دقیق تری در اختیار کاربر قرار می دهد.

از دیگر ویژگی هایی که به منظور بالا بردن کیفیت در مانیتور ProArt PA278Q ایسوس استفاده شده می توان به پشتیبانی از 100 درصد طیف رنگی sRGB به همراه Rec.709 اشاره کرد که می تواند تصاویری با کیفیت خارق العاده را به نمایش دربیاورد. این مدل مانیتور با توجه به بهره مندی از این ویژگی می تواند با به حداقل رساندن میزان تغییر رنگ، تبدیل به ایده آل ترین مانیتور برای طراحان حرفه ای شود! در ضمن Rec.709 می تواند نقش موثری در طیف رنگی، عملکرد نقاط سفید در ویدئوهای باکیفیت، بازتولید وضوح تصویر دقیق، طیف رنگی و فریم داشته باشد. در نتیجه می توان گفت که مانیتور با برخورداری از دقت رنگ بسیار بالا قادر است واقعی ترین رنگ های باز تولید شده را برای مشاهده کردن داشته باشد!

فناوری اختصاصی ProArt Preset و قابلیت ProArt Palette مانیتور ProArt PA278Q ایسوس

مانتیور ایسوس مدل ProArt PA278Q دارای وضوح و دقت فوق العاده!

از ویژگی ها و قابلیت های مهمی که عکاسان و یا ادیتورهای حرفه ای در هنگام انتخاب مانیتور به دنبال آن هستند می توان به وضوح و دقت بالای محتوای به نمایش درآمده اشاره کرد. مانیتور ProArt PA278Q ایسوس یکی از نمونه مانیتورهایی است که می تواند محتوا را با بالاترین دقت و وضوح به نمایش دربیاورد. قابلیت ها و ویژگی های متعدد این مدل مانیتور به اینجا ختم نشده و با توجه به بهره مندی از رزولوشن مناسب می تواند تصاویری با بیشترین جزئیات و عمقی فوق العاده را به معرض نمایش دربیاورد. رزولوشن مانیتور 27 اینچ این مدل مانیتور برابر با (2560x1440) پیکسل بوده و می تواند تصاویری با کیفیت بالا را برای نمایش فراهم سازد. در ضمن نسبت تصویر به کار رفته در این مانیتور برابر با 16:9 بوده تا قادر باشد محتوای تصویری بیشتری را برای نمایش دادن داشته تا کوچک ترین جزئیات از بازی یا تماشای فیلم را از دست ندهید.

از دیگر ویژگی های مهم مانیتور ProArt PA278Q ایسوس می توان به برخورداری از زاویه دید 178 درجه ای (عمودی و افقی) و پنل IPS اشاره کرد. پنل به کار رفته در این مدل مانیتور می تواند تصاویر با وضوح بالا همراه با رنگ های صحیح و واقعی را در هر زاویه به نمایش دربیاورد. زاویه 178 درجه ای (عمودی و افقی) نیز به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید در هر زاویه از اتاق قادر باشید تصاویری با جزئیات کامل را تماشا کنید. این مدل از مانیتور دارای روشنایی 350 cd/m2 بوده که این امکان را به شما می دهد تا در محیط هایی با نور استاندارد نیز بتوانید بدون کاهش کیفیت از مشاهده تصاویری با وضوح بالا لذت ببرید. همچنین این مانیتور دارای قابلیت نور پس زمینه LED نیز هست که نقش زیادی در بهبود کیفیت تصویر و کاهش برق مصرفی دستگاه دارد.

مانتیور ایسوس مدل ProArt PA278Q دارای وضوح و دقت فوق العاده!

پورت های کاربردی و فناوری های متعدد مانیتور ASUS ProArt Display PA278QV!

ASUS جهت برقراری ارتباطی پایدار و آسان با سایر دستگاه های دیجیتال، این مدل مانیتور خود را مجهز به پورت های متنوع و کاربردی کرده است. پورت های تعبیه شده در این مدل مانیتور شامل 1 عدد پورت HDMI، 1 عدد پورت DVI و 1 عدد پورت DisplayPort می شود. مجهز بودن به پورت HDMI به شما این امکان را می دهد تا این مانیتور را به لپ تاپ، کنسول بازی و دیگر دستگاه های سازگار با این پورت اتصال دهید. با استفاده از پورت DisplayPort نیز می توانید به دستگاه های دیجیتالی پشتیبانی کننده از این پورت متصل شوید. از دیگر ورودی های موجود در این مدل مانیتور نیز می توان به ورودی میکروفون و خروجی صدای 3.5 میلی متری اشاره کرد. در ضمن مانیتور ProArt PA278Q ایسوس از 2 عدد اسپیکر 2 واتی نیز برخوردار بوده تا کاربر را به منظور پخش صدا نیازی به تهیه اسپیکر جداگانه نداشته باشد.

ایسوس در ساخت مانیتور ProArt PA278Q از فناوری های مدرن نیز بهره برده تا کاربر بدون نگرانی از بابت خستگی و یا آسیب های چشمی قادر باشد مدت زمان طولانی از این مانیتور استفاده کند. فناوری های موجود در این مدل از مانیتور شامل Motion Blur Reducation، Flicker-Free، Low Blue Light، Trace Free Technology و Gamma Adjustment می شود.

Flicker-Free: از فناوری های هوشمند به کار رفته در این مدل از مانیتور است که به منظور جلوگیری از خستگی چشم اضافه شده است. این فناوری با از بین بردن لرزش در قسمت های روشن مانیتور می تواند از خستگی چشمان کاربر جلوگیری کند.

Low Blue Light: فناوری Low Blue Light نیز با حذف کردن نورهای آبی و جلوگیری از سوسو زدن تصاویر این امکان را به شما می دهد تا بتوانید ساعت های زیادی را بدون خستگی و آسیب به چشم، مشغول بازی کردن باشید!

منبع: asus