ایسر از محبوب ترین برندهای تولید کننده انواع مختلف مانیتور در بین کاربران سراسر جهان محسوب می شود! این برند همانند دیگر برندهای تولید کننده مانیتور، توانسته توانمندی های خود را با تولید انواع مختلف مانیتور در اندازه و قابلیت های مختلف نشان دهد. در این مقاله قصد معرفی و بررسی یکی از مانیتورهای تولیدی شرکت ایسر که با عنوان Predator XB253QGP عرضه شده است را داریم. این مدل مانیتور مجهز به صفحه نمایش باکیفیت بوده که قادر به نمایش درآوردن تصاویر با کیفیت 1080p است! طراحی کاربر پسند به همراه پایه قابل تنظیم از دیگر ویژگی های این مدل مانیتور محسوب می شود. نرخ به روز رسانی 144 هرتزی نیز از ویژگی های مهم و مثبتی است که شرکت ایسر در طراحی این مدل مانیتور بهره برده است! فناوری های متعدد و کاربردی به همراه رابط کاربری GameView و پورت های متعدد را می توان از نمونه قابلیت ها و امکانات بی شمار مانیتور Predator XB253QGP ایسر محسوب کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل مانیتور خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

مانیتور acer xb253qgp با وضوح و دقت فوق العاده!

مانیتور acer xb253qgp با وضوح و دقت فوق العاده!

از ویژگی ها و قابلیت های مهمی که عکاسان، گیمرها و یا ادیتورهای حرفه ای در هنگام انتخاب مانیتور به دنبال آن هستند می توان به وضوح و دقت بالای محتوای به نمایش درآمده اشاره کرد. مانیتور 24.5 اینچ Predator XB253QGP ایسر یکی از این مانیتورهای دارای قابلیت نمایش محتوا با وضوح و دقت بالا است. قابلیت ها و ویژگی های متعدد این مدل مانیتور به این چند مورد ختم نشده و با توجه به بهره مندی از رزولوشن مناسب می تواند تصاویری با بیشترین جزئیات همراه با عمقی فوق العاده را به معرض نمایش دربیاورد. میزان وضوح مانیتور 24.5 اینچ Predator XB253QGP ایسر برابر با (1920x1080) پیکسل بوده و می تواند تصاویری با کیفیت FHD را برای نمایش فراهم سازد. نسبت تصویر به کار رفته در این مانیتور برابر با 16:9 بوده تا قادر باشد محتوای تصویری بیشتری را نمایش دهد و کوچک ترین جزئیات از بازی یا تماشای فیلم را به ارمغان بیاورد. به لطف مدت زمان پاسخ گویی فوق العاده 2 میلی ثانیه ای که مانیتور 24.5 اینچ Predator XB253QGP ایسر در اختیار دارد قادر خواهید بود سریع ترین جابجایی های به نمایش درآمده بر روی صفحه نمایش را با وضوح بالا و بدون تار شدن مشاهده کنید.

از ویژگی های مهم این مدل مانیتور می توان به برخورداری از زاویه دید 178 درجه ای (عمودی و افقی) و پنل IPS اشاره کرد. پنل به کار رفته در این مدل مانیتور می تواند تصاویر با کیفیت همراه با رنگ های صحیح و واقعی را در هر زاویه به نمایش دربیاورد. زاویه 178 درجه ای (عمودی و افقی) نیز به شما این امکان را خواهد داد تا در هر زاویه از اتاق بتوانید تصاویری با جزئیات کامل و کیفیت 1080p را داشته باشید. این مدل از مانیتور شرکت ایسر دارای روشنایی 400 cd/m2 بوده که این امکان را به شما می دهد تا در محیط هایی با نور استاندارد نیز بتوانید بدون کاهش کیفیت از مشاهده تصاویری با وضوح بالا لذت ببرید. همچنین این مانیتور دارای قابلیت نور پس زمینه LED نیز هست که نقش زیادی در بهبود کیفیت تصویر و کاهش برق مصرفی دستگاه دارد.

مانیتور ایسر مدل xb253qgp با فناوری ها و قابلیت های کاربردی!

مانیتور ایسر مدل xb253qgp با فناوری ها و قابلیت های کاربردی!

شرکت ایسر به منظور بالا بردن کیفیت تصاویر از فناوری های مدرن استفاده کرده تا کاربر بدون نگرانی از بابت پایین آمدن کیفیت تصاویر دریافتی و آسیب دیدن چشم قادر باشد مدت طولانی از این مانیتور استفاده کند. فناوری های استفاده شده در مانیتور 24.5 اینچ Predator XB253QGP ایسر شامل فناوری Adaptive-Sync، فناوری DC dimming، فناوری FreeSync، فناوری HDR، فناوری G-Sync، فناوری BlueLightShield و فناوری Flicker-Free می شود. قابلیت های متنوعی نیز به همراه فناوری های اضافه شده در این مدل مانیتور مورد استفاده قرار گرفته که شامل قابلیت Dark Boost، Game View و قابلیت ComfyView می شود.

  • FreeSync: فناوری FreeSync وظیفه کاهش لرزش تصاویر و جلوگیری از شکستگی فریم را بر عهده داشته که موجب می شود تا کاربر هنگام انجام بازی های مختلف از روان ترین، پر سرعت ترین و باکیفیت ترین تصاویر بهره مند شود.
  • NVIDIA G-SYNC: فناوری G-SYNC نیز به منظور رفع هر گونه لگ و پارگی تصویر اضافه شده است. این فناوری با کمک کارت گرافیک های قدرتمند سری GeForce GTX/RTX می تواند بازی های مورد علاقه شما را بدون هیچ مشکلی اجرا کند!
  • HDR: این فناوری با بهبود شدت روشنایی و کنتراست می تواند تصاویری با بیشترین جزئیات و بالاترین کیفیت را به ارمغان بیاورد.
  • Flicker-Free: از فناوری های هوشمند به کار رفته در این مدل از مانیتور است که به منظور جلوگیری از خستگی چشم اضافه شده است. این فناوری با از بین بردن لرزش در قسمت های روشن مانیتور می تواند از خستگی چشمان کاربر جلوگیری کند.
  • ComfyView: ایسر با توجه به بهره مند کردن این مدل مانیتور به قابلیت ComfyView موفق به جلوگیری از بازتابش نور محیطی توسط صفحه نمایش شده تا کاربر هنگام استفاده از مانیتور فشار کم تری بر روی چشمان خود احساس کند. این ویژگی نیز استفاده طولانی مدت از مانیتور را برای کاربر میسر خواهد کرد!
  • Dimming: این فناوری نیز همانند قابلیت ComfyView از بازتابش نور محیطی جلوگیری کرده تا آسیب هایی چشمی کاربر هنگام استفاده را به صفر برسد!

راه های ارتباطی متنوع مانیتور 24.5 اینچ Predator XB253QGP ایسر!

مانیتور ایسر مدل xb253qgp با فناوری ها و قابلیت های کاربردی!

ACER جهت برقراری ارتباطی پایدار و آسان با سایر دستگاه های دیجیتال، مانیتور 24.5 اینچ Predator XB253QGP خود را مجهز به پورت های متنوع و کاربردی کرده است. پورت های تعبیه شده در این مدل مانیتور شامل سه عدد پورت USB، یک عدد پورت DisplayPort و دو عدد پورت HDMI می شود! مجهز بودن به پورت HDMI به شما این امکان را می دهد تا این مانیتور را به لپ تاپ، کنسول بازی و دیگر دستگاه های سازگار با این پورت اتصال دهید. با استفاده از پورت DisplayPort نیز می توانید به دستگاه های دیجیتالی پشتیبانی کننده از این پورت متصل شوید. از دیگر ورودی های موجود در این مدل مانیتور نیز می توان به ورودی میکروفون و خروجی صدای 3.5 میلی متری اشاره کرد. با استفاده از خروجی صدای 3.5 میلی متری نیز قادر خواهید بود اسپیکر و یا هدست خود را به مانیتور متصل کنید! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که مانیتور 24.5 اینچ Predator XB253QGP ایسر از دیگر قابلیت های کاربردی همچون قابلیت نمایش 16.7 میلیون رنگ، 2 عدد اسپیکر 2 واتی و کنتراست استاتیک 1000:1 بهره مند است.

منبع: pcmonitors