از منحصر به فردترین محصولات شرکت ایسوس می توان به مانیتور 27 اینچ مدل VZ279HE-W اشاره کرد. این مدل مانیتور توسط طراحان خوش ذوق ایسوس و به صورت جذاب طراحی شده و با توجه به ابعاد جمع و جوری که در اختیار دارد فضای زیادی از میز کار اشغال نمی کند! از ویژگی های جذاب و مثبت این مدل مانیتور می توان به ضخامت ناچیز و طراحی بدون قاب اشاره کرد. در ضمن مانیتور 27 اینچ مدل VZ279HE-W دارای یک پنل از نوع IPS بوده و با بهره مندی از کنتراست بی نظیر به همراه زاویه دید مناسب (178 درجه ای) می تواند دید گسترده تری را برای کاربر به ارمغان بیاورد. از دیگر ویژگی های استفاده شده در این مدل مانیتور نیز می توان به فناوری های کاربردی، رزولوشن Full HD، قابلیت پشتیبانی از 16.7 میلیون رنگ، روشنایی مناسب، پورت های ارتباطی و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر مانیتور 27 اینچ مدل VZ279HE-W خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

ویرایش حرفه ای ویدئو و عکس با مانیتور 27 اینچ ایسوس مدل VZ279HE-W

طراحی حرفه ای و زاویه دید گسترده مانیتور ایسوس VZ279HE-W!

مهندسان طراح شرکت ایسوس در ساخت مانیتور 27 اینچ مدل VZ279HE-W از طراحی حرفه ای و بسیار زیبایی استفاده کرده اند. در ساخت بدنه و پایه های این مدل مانیتور از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت استفاده شده است. رنگ مات و کیفیت پلاستیک استفاده شده در این مانیتور می تواند احساس دستیابی به یک مانیتور مدرن را به شما القا کند! طراحی جذاب این مدل مانیتور 27 اینچ ایسوس شامل ضخامت ناچیز و طراحی بدون قاب می شود. ایسوس همچنین به منظور ایجاد بهترین شرایط برای دید کاربران نیز از یک پایه با طراحی جذاب استفاده کرده است. در ضمن این شرکت به منظور دسترسی به تنظیمات تصویر از چندین دکمه استفاده کرده است. با استفاده از این دکمه ها می توانید به تنظیماتی همچون خاموش/روشن کردن، کنترل میزان صدا و منوی تنظیمات تصویر دسترسی داشته باشید. با توجه به ابعاد جمع و جور 621x439.5x210 میلی متری (با پایه) این مانیتور می توان گفت که فضای زیادی از میز شما اشغال نمی شود و به لطف وزن مناسب 3.9 کیلوگرمی (با پایه) نیز می توانید از حمل و نقل آسان بهره مند شوید. از ویژگی های مهم و مثبت این مدل مانیتور می توان به برخورداری از زاویه دید 178 درجه ای (عمودی و افقی) اشاره کرد. زاویه 178 درجه ای (عمودی و افقی) به شما این امکان را خواهد داد تا در هر زاویه از اتاق قادر باشید تصاویری با جزئیات کامل همراه با کیفیت مطلوب را تماشا کنید.

طراحی حرفه ای و زاویه دید گسترده مانیتور ایسوس VZ279HE-W!

مانیتور ASUS VZ279HE-W با فناوری های کاربردی و پل های ارتباطی متعدد!

شرکت ASUS جهت بالا بردن کیفیت و وضوح تصاویر به نمایش درآمده از فناوری های متنوعی در مانیتور 27 اینچ مدل VZ279HE-W استفاده کرده است. فناوری های استفاده شده در این مدل مانیتور شامل Low Blue Light، Flicker-Free، GamePlus، SPLENDID، Trace Free Technology، Color Temp، HDCP و QuickFit می شود.

  • Flicker-Free: از فناوری های هوشمند به کار رفته در این مانیتور محسوب می شود که به منظور جلوگیری از خستگی چشم اضافه شده است. این فناوری با از بین بردن لرزش در قسمت های روشن مانیتور می تواند از خستگی چشمان کاربر جلوگیری کند.
  • Low Blue Light: فناوری Low Blue Light نیز با حذف کردن نورهای آبی و جلوگیری از سوسو زدن تصاویر این امکان را به شما می دهد تا بتوانید ساعت های زیادی را بدون خستگی و آسیب به چشم، مشغول بازی کردن باشید!
  • GamePlus: این تکنولوژی جهت دستیابی سریع به برخی از تنظیمات اضافه شده و این امکان را به شما خواهد داد تا بتوانید از قابلیت دسترسی سریع به امکاناتی همچون نمایش تعداد فریم بر ثانیه، نشانه گیری، چیدمان نمایشگر و تایمر بهره مند شوید!

گواهینامه TUV Rheinland نیز از دیگر ویژگی های این مدل مانیتور محسوب می شود که به دلیل برخورداری از تکنولوژی های متعدد و کاربردی کسب کرده است! شرکت ASUS جهت برقراری ارتباطی پایدار و آسان با سایر دستگاه های دیجیتال، مانیتور 27 اینچ مدل VZ279HE-W را نیز مجهز به پورت های متنوع و کاربردی کرده است. پورت های تعبیه شده در این مدل مانیتور شامل 2 عدد پورت HDMI 1.4، 1 عدد پورت VGA و 1 عدد پورت D-Sub می شود! مجهز بودن به پورت HDMI به شما این امکان را می دهد تا این مانیتور را به لپ تاپ، کنسول بازی و دیگر دستگاه های سازگار با این پورت اتصال دهید.

مانیتور ASUS VZ279HE-W با فناوری های کاربردی و پل های ارتباطی متعدد!

مانیتور 27 اینچ ایسوس مدل VZ279HE-W با رزولوشن FHD و روشنایی مناسب!

مانیتور 27 اینچ مدل VZ279HE-W دارای روشنایی 250 cd/m2 بوده که این امکان را به شما می دهد تا در محیط هایی با نور استاندارد و یا حتی زیاد بتوانید بدون کاهش کیفیت از مشاهده تصاویری با وضوح بالا لذت ببرید. همچنین این مانیتور دارای قابلیت نور پس زمینه LED نیز هست که نقش زیادی در بهبود کیفیت تصویر خواهد داشت. مانیتور مدل VZ279HE-W از پنل IPS در سایز 27 اینچ نیز بهره برده تا از جذابیت دو چندانی برخوردار باشد. با استفاده از این مانیتور قادر خواهید بود از تماشای تصاویری با وضوح (1920x1080) پیکسل و رزولوشن FHD لذت ببرید. این رزولوشن نسبت به رزولوشن WQHD از فضای دسکتاپ کم تری (77 درصد) برخوردار است. نسبت تصویر به کار رفته در این مانیتور با رزولوشن Full HD برابر با 16:9 بوده تا قادر باشد محتوای تصویری بیشتری را برای نمایش دادن داشته باشد و کوچک ترین جزئیات از بازی یا تماشای فیلم را از دست ندهید. به لطف مدت زمان پاسخ گویی فوق العاده 5 میلی ثانیه ای که مانیتور 27 اینچ مدل VZ279HE-W ایسوس در اختیار دارد قادر خواهید بود سریع ترین جابجایی های به نمایش درآمده بر روی صفحه نمایش را با وضوح بالا و بدون تار شدن مشاهده کنید. این مانیتور با توجه به بهره مندی از نرخ تازه سازی 75 هرتزی به شما این امکان را می دهد تا هنگام انجام بازی های ویدئویی بتوانید تصاویری با بالاترین گرافیک را تجربه کنید. ویژگی موجود در این مدل مانیتور قادر است تصاویر دریافتی را به صورت کاملا روان پخش کند. کنتراست استاندارد 1000:1 این مانیتور نیز نواحی مشکی را با عمق زیاد و نواحی روشن را با شفافیت بالایی نمایش می دهد.

منبع: asus