پرینترهای لیزری مزایای خاص خود را دارند و به طور گسترده در کسب و کارهای مختلف استفاده می شوند. اما پرینترهای جوهرافشان همچنان به دلیل موضوعاتی مانند هزینه های جانبی پایین، ابعاد کوچکتر و توانایی بالا در چاپ طبیعی و با کیفیت رنگ ها طرفداران بی شماری دارند. در واقع کاربرانی که به چاپ اسناد و عکس به صورت رنگی نیاز دارند و کیفیت چاپ برایشان اهمیت زیادی دارد، به ندرت به سراغ پرینترهای لیزری می روند و اغلب انتخاب اول آنها یک پرینتر جوهرافشان است. اگر شما هم قصد خرید پرینتر جوهرافشان دارید اما بودجه زیادی برای این کار در نظر نگرفته اید، می توانید از لیست زیر برای این منظور کمک بگیرید. در این لیست شش مدل از پرینترهای جوهرافشان را به شما معرفی می کنیم که در بازارهای جهانی دارای قیمت زیر 100 دلار هستند. با ما همراه باشید.

پرینتر جوهرافشان HP DeskJet 3755 – بهترین پرینتر چندکاره

پرینتر جوهرافشان HP DeskJet 3755 – بهترین پرینتر چندکاره

پرینتر اچ پی DeskJet 3755 یکی از بهترین پرینترهای چندکاره موجود در بازار است. این پرینتر توانایی چاپ، کپی و اسکن را به صورت هم زمان دارد و در هر یک از این سه موضوع، بالاترین کیفیت را ارائه می دهد! ابعاد این پرینتر به اندازه ای کوچک است که به راحتی می توانید آن را در یک گوشه میز یا درون قفسه کتابخانه بگذارید. علیرغم ابعاد کوچک، این پرینتر از لحاظ ویژگی ها در حد یک دستگاه بزرگ کاربرد دارد! پرینتر اچ پی DeskJet 3755 با اپلیکیشن HP Smart سازگار است و به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از گوشی موبایل خود بتوانید فایل های مورد نظرتان را چاپ کنید. این پرینتر با دستیار صوتی الکسا هم سازگار است.

پرینتر کانن PIXMA TS3320 – نصب آسان

پرینتر کانن PIXMA TS3320 – نصب آسان

نصب و راه اندازی پرینتر بعضاً می تواند برای کاربران مشکلات زیادی را ایجاد کند. اما با تهیه پرینتر کانن PIXMA TS3320 خیالتان بابت این موضوع راحت خواهد بود. این پرینتر در عرض چند دقیقه از طریق وای فای به سایر دستگاه ها متصل می شود و با انواع گوشی های هوشمند، تبلت، کامپیوترهای ویندوزی و مک سازگار است. شما می توانید این پرینتر را به دستیار صوتی الکسا متصل کنید و بدون نیاز به بلند شدن از روی صندلی خود، فایل هایتان را با فرمان صوتی چاپ نمایید. سازگاری با کارتریج های با کیفیت و مقرون به صرفه یکی دیگر از مشخصات این پرینتر است که باعث چاپ دقیق و طبیعی رنگ ها می شود.

پرینتر HP DeskJet 2755 – سازگار با الکسا

پرینتر HP DeskJet 2755 – سازگار با الکسا

پرینتر چندکاره HP DeskJet 2755 از پلاستیک بازیافتی ساخته شده است. این دستگاه از قابلیت های پرینت، اسکن و کپی برخوردار است و با اپلیکیشن HP Smart سازگاری دارد. شما می توانید این پرینتر اچ پی را به وای فای متصل کرده و از طریق چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان به آن متصل شوید. این مدل از پرینترهای جوهر افشان HP از اتصال بلوتوثی و اتصال از طریق رابط USB هم پشتیبانی می کند. ویژگی اصلی و کاربردی پرینتر HP DeskJet 2755 سازگاری با دستیار صوتی الکسا است که امکان کار کردن با آن به صورت صوتی را فراهم می آورد.

پرینتر HP DeskJet 3772 – مناسب برای استفاده در خانه یا اداره

پرینتر HP DeskJet 3772 – مناسب برای استفاده در خانه یا اداره

چاپ عکس رنگی با بالاترین کیفیت، چاپ واضح و خوانای متون و توانایی اسکن برخی از ویژگی های کاربردی پرینتر HP DeskJet 3772 را تشکیل می دهند. در کنار این موارد باید به طراحی جذاب و زیبای این پرینتر اشاره کنیم که استفاده از آن جلوه ای شیک به میز محل کار شما می بخشد. سازگاری با اپلیکیشن رایگان، پشتیبانی از اتصال وایرلس و بلوتوثی و پشتیبانی از اتصال کابلی از طریق رابط USB سایر مشخصات این پرینتر را تشکیل می دهند. در مجموع می توان این پرینتر چند کاره را انتخابی مناسب برای استفاده در خانه یا اداره دانست.

پرینتر کانن PIXMA TS202 – قیمت ایده آل

پرینتر کانن PIXMA TS202 – قیمت ایده آل

شاید نگاه ها در بازار کمتر به سمت پرینتر کانن PIXMA TS202 جلب شود؛ اما این پرینتر ویژگی های کاربردی بسیاری دارد. در این پرینتر کانن از سیستم هیبریدی جوهر استفاده شده که باعث ارتقای کیفیت عملکرد دستگاه حتی در چاپ جزئیات موجود در عکس ها می شود. لازم به ذکر است که این پرینتر از دیگر پرینترهای مشابه مصرف جوهر کمتری دارد و باعث کاهش هزینه های شما در خرید جوهر می شود. بنابراین اگر به دنبال یک پرینتر جمع و جور هستید اما بودجه زیادی برای این کار در نظر نگرفته اید، پرینتر کانن PIXMA TS202 را مد نظر داشته باشید.

شرکت ما با سال ها سابقه در زمینه فروش انواع پرینتر جوهرافشان آماده ارائه خدمات به شما است. اگر قصد خرید پرینتر جوهرافشان با قیمت مناسب دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

منبع: windowscentral