کمپانی نام آشنای سامسونگ را می توان تنها رقیب اپل در زمینه تولید محصولات دیجیتال محسوب کرد. محصولات محبوب شرکت سامسونگ شامل ماشین لباسشویی، تلویزیون، یخچال و ... بوده که با توجه به قابلیت ها و امکانات فراوانی که در طراحی و ساخت آن ها مورد استفاده قرار می گیرد توانسته اند به پرطرفدارترین محصولات این شرکت تبدیل شوند! لپ تاپ و نوت بوک از دیگر محصولات باکیفیت و پرطرفدار این شرکت بوده که با توجه به قدرت و قابلیت هایی که در اختیار دارد یک سر و گردن بالاتر از رقیبان خود قرار دارد. Galaxy book2 Pro 360 (2022) از جدیدترین و قدرتمندترین لپ تاپ های تولیدی شرکت سامسونگ محسوب می شود. قابلیت ها و امکانات تعبیه شده در این مدل لپ تاپ شامل پردازنده قدرتمند، پردازنده گرافیکی سریع، حافظه و رم با گنجایش زیاد، باتری قدرتمند، صفحه نمایش باکیفیت و ... می شود. در ادامه مطلب قصد بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل از لپ تاپ شرکت سامسونگ را داریم، پس لطفا تا آخر مطلب با ما همراه باشید!

بررسی کامل و تخصصی لپ تاپ Galaxy Book2 Pro 360 (2022) سامسونگ!

طراحی!

شرکت سامسونگ در طراحی لپ تاپ Galaxy book2 Pro 360 (2022) تغییرات زیادی نسبت به مدل گذشته ایجاد نکرده است. سامسونگ این مدل از لپ تاپ را در دو نسخه 13.3 اینچی و 15.6 اینچی تولید و روانه بازار کرده است. هر دو نسخه عرضه شده این مدل لپ تاپ از ضخامت نازک تری بهره مند بوده و از وزن 1.04 کیلوگرم (13.3 اینچ) و 1.40 کیلوگرم (15.6 اینچ) برخوردار هستند. وزن سبک این مدل لپ تاپ یکی از مهم ترین و مثبت ترین ویژگی های آن محسوب شده تا تبدیل به یکی از بارزترین تفاوت های آن نسبت به مدل های قبلی شود. لپ تاپ های سبک و نازک موجود در بازار به دلیل ضخامت کمی که در اختیار دارند از باتری ضعیف تری بهره می برند، سامسونگ اما با رفع این ایراد توانسته باتری های بسیار قدرتمندتری را در دل این لپ تاپ جای دهد. باتری استفاده شده در نسخه 13.3 اینچی از ظرفیتی برابر با 63 وات ساعت برخوردار بوده و نسخه 15.6 اینچی نیز از ظرفیتی برابر با 68 وات ساعت برخوردار است. این میزان باتری طبق اعلام شرکت سامسونگ می تواند دوام 21 ساعتی برای پخش ویدئو داشته باشد! از دیگر ویژگی های طراحی پ تاپ Galaxy book2 Pro 360 (2022) می توان به خم شدن کامل آن اشاره کرد که به کاربر این امکان را می دهد تا از آن بعنوان یک تبلت غول پیکر نیز استفاده کند. در ضمن این لپ تاپ سامسونگ قابلیت پشتیبانی از قلم S Pen را نیز در اختیار داشته که نسبت به مدل قبلی این لپ تاپ از میزان تاخیر کم تری برخوردار است.

بررسی کامل و تخصصی لپ تاپ Galaxy Book2 Pro 360 (2022) سامسونگ!

مجهز به صفحه نمایش باکیفیت و کیبورد جزیره ای!

از ویژگی های مهم لپ تاپ Galaxy book2 Pro 360 (2022) می توان به صفحه نمایش باکیفیت اشاره کرد که قادر است تصاویری با رنگ های همیشه زنده و عمیق را به نمایش دربیاورد. صفحه نمایش تعبیه شده در این مدل لپ تاپ از نوع AMOLED بوده که می تواند نرخ پاسخگویی برابر با 60 هرتزی داشته باشد. در ضمن صفحه نمایش موجود در این لپ تاپ با قابلیت حمل آسان سامسونگ از نوع لمسی نیز بوده که قادر است تصاویری با رزولوشن 1920x1080 پیکسل را به نمایش درآورد! نسبت تصویر این صفحه نمایش نیز برابر با 16:9 بوده تا قادر باشد محتوای تصویری بیشتری را برای نمایش دادن داشته تا کوچک ترین جزئیات از بازی یا تماشای فیلم را از دست ندهید! کیبورد جزیره ای از دیگر امکانات موجود در لپ تاپ Galaxy book2 Pro 360 (2022) محسوب می شود. در ضمن کیبورد استفاده شده در این مدل لپ تاپ به همراه Numpad تعبیه شده تا برای دستیابی به اعداد و دیگر دسترسی ها با هیچ چالشی روبرو نشوید. لازم به ذکر است که کیبورد تعبیه شده به دلیل ضخامت کم لپ تاپ، نسبت به مدل قبلی بهبود پیدا نکرده تا همچنان کاربر در هنگام تایپ از تجربه رضایت بخشی بهره مند نشود! تاچ پد استاندارد و روان نیز یکی دیگر از امکانات موجود در این لپ تاپ بوده که دارای قابلیت پشتیبانی از فرمان چند لمسی است. در ضمن برخلاف لپ تاپ های معمولی موجود در بازار دکمه های چپ و راست در خود تاچ پد طراحی شده است.

بررسی کامل و تخصصی لپ تاپ Galaxy Book2 Pro 360 (2022) سامسونگ!

سخت افزار!

Samsung به منظور پردازش بهتر داده ها، لپ تاپ Galaxy book2 Pro 360 (2022) را مجهز به پردازنده مرکزی قدرتمند نسل دوازدهمی کرده است. پردازنده استفاده شده در این مدل لپ تاپ از نوع Core i7 1260P ساخت شرکت اینتل است. از ویژگی های پردازنده استفاده شده در این مدل لپ تاپ دارای 16 رشته و 12 هسته بوده و همچنین بر اساس تکنولوژی 10 نانومتری ساخته شده است. این پردازنده از فرکانس پایه 1.5 گیگاهرتز و فرکانس بوست 4.7 گیگاهرتزی بهره برده تا تبدیل به یکی از محبوب ترین پردازنده بین کاربران ایرانی شود. پردازنده تعبیه شده در این کامپیوتر را می توانید برای امورات گرافیکی و پردازشی استفاده کنید. حافظه کش استفاده شده در این پردازنده نیز برابر با 16 مگابایت بوده و از نوع L3 است. حافظه کش به منظور جلوگیری از تاخیر زمانی بین پردازنده و حافظه رم تعبیه شده است. کارت گرافیک از دیگر سخت افزارهای موجود در این مدل لپ تاپ محسوب می شود که همچون سایر مشخصات سخت افزاری در سطح بالایی قرار دارد. کارت گرافیک استفاده شده در این لپ تاپ شامل گرافیک مجتمع از نوع 10 نانومتری Intel Iris Xe بوده که از فرکانس پردازشی 1350 مگاهرتز بهره می برد. در ضمن این مدل کارت گرافیک از تعداد 48 تا 96 واحد اجرایی نیز برخوردار است. لازم به ذکر است که طبق اعلام شرکت سامسونگ کارت گرافیک استفاده شده در لپ تاپ Galaxy book2 Pro 360 (2022) نسبت به گرافیک مجزای GeForce MX350 شرکت انویدیا قادر است وظایف هوش مصنوعی را تا هفت برابر سریع تر پردازش کند! این ویژگی به کاربران این امکان را خواهد داد تا برای اجرای بازی های سنگین گرافیکی با هیچ چالشی روبرو نشوند. در ضمن سامسونگ این مدل از لپ تاپ خود را از نظر رم و حافظه ذخیره سازی در 3 نسخه عرضه کرده است. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که لپ تاپ Galaxy book2 Pro 360 (2022) مجهز به پورت های کاربردی، وای فای 6E، بلوتوث و وب کم 1080p است. پورت های تعبیه شده در این لپ تاپ شامل 3 عدد پورت USB Type-C، 1 عدد جک 3.5 میلی متری و یک شکاف SD می شود.

منبع: windowscentral