اچ پی در نمایشگاه CES 2023 حضور پر رنگی داشته و چندین لپ تاپ جدید را معرفی کرده است. در میان این لپ تاپ ها، یک سری جدید به نام Dragonfly Pro دیده می شود که بر مبنای پردازنده های رایزن AMD طراحی شده اند. همچنین در این نمایشگاه از لپ تاپ های HP Dragonfly G4، HP EliteBook 1040 G10 و HP Elite x360 1040 G10 رونمایی شده است.

لپ تاپ Drogonfly Pro برای فریلنسرها، مدیران شرکت ها، تحلیل گران اقتصادی و دیگر افرادی مناسب است که به پرفورمنس رده بالا نیاز دارند. عبارت “Pro” که در نام این لپ تاپ دیده می شود، به مشخصات فنی رده بالای آن اشاره دارد. این لپ تاپ به پردازنده AMD Ryzen 7 7736U و گرافیک مجتمع رادئون مجهز است و از فریم ورک مدیریتی HP پشتیبانی می کند. این فریم ورک عملکرد لپ تاپ را به گونه ای بهینه سازی می کند تا عمر باتری آن افزایش یابد. این لپ تاپ با نرم افزار HP Presence هم سازگاری دارد که برای ارتقای ارتباطات صوتی و تصویری آن کارایی بالایی دارد. از دیگر مشخصات لپ تاپ Dragonfly Pro می توان به 32 گیگابایت رم، 1 ترابایت حافظه ذخیره سازی، صفحه نمایش 14 اینچی لمسی با رزولوشن فول اچ دی و دوربین 5 مگاپیکسل اشاره کرد. این لپ تاپ دارای دو پورت تاندربولت 3 تایپ سی و یک پورت USB-C 3.2 است و از وای فای 6E و بلوتوث 5.2 پشتیبانی می کند.

اچ پی لپ تاپ های Dragonfly Pro و Dragonfly G4 را در رویداد CES 2023 معرفی کرد

اما لپ تاپ HP Dragonfly G4 در واقع یک نسخه به روز رسانی شده از نسل قبلی است. این لپ تاپ از لحاظ سخت افزار داخلی بهبود پیدا کرده، اما مشخصات ظاهری آن مانند نسل قبلی باقی مانده است. اچ پی در این لپ تاپ از پردازنده نسل 13 اینتل استفاده کرده که قطعاً قدرت عملکرد آن را نسبت به مدل قبلی چندین برابر کرده است.

هر سه لپ تاپ دراگون فلای G4، الیت بوک 1040 G10 و الیت x360 1040 G10 برای کارهای هیبریدی طراحی شده اند. این لپ تاپ ها تجربه کار با چند دوربین را امکان پذیر کرده اند و به کاربر اجازه می دهند تا تصاویر دو دوربین را به صورت هم زمان مشاهده کنند. در این حالت می توان از قابلیت هایی مانند تصویر در تصویر یا نمایش ساید بای ساید بهره مند شد. همچنین این لپ تاپ ها از قابلیت Auto Camera بهره می برند و می توان آنها را به یک دوربین فیلمبرداری تبدیل کرد!

اچ پی لپ تاپ های Dragonfly Pro و Dragonfly G4 را در رویداد CES 2023 معرفی کرد

بهره بردن از قابلیت تصحیح زاویه تصویر باعث می شود تا خواندن مطالب یادداشت بر روی وایت برد یا کاغذ برای افراد حاضر در جلسه ویدئویی آسان تر شود. در واقع شما می توانید کاغذ حاوی یادداشت را در مقابل این لپ تاپ ها نگه دارید و دستگاه به صورت اتوماتیک زاویه قرارگیری آن را تصحیح می کند تا به صورت کاملاً صاف به نمایش درآید. به این ترتیب این لپ تاپ ها کارایی فوق العاده بالایی برای برگزاری جلسات ویدئویی دارند.

باید به این نکات هم اشاره کنیم که لپ تاپ دراگون فلای G4 به پردازنده نسل 13 و گرافیک مجتمع اینتل، 32 گیگابایت رم، 2 ترابایت حافظه داخلی، صفحه نمایش 13.5 اینچی 3.2K و دوربین 5 مگاپیکسل مجهز است و از سیم کارت سایز نانو، وای فای 6E و بلوتوث 5.3 پشتیبانی می کند.

اچ پی لپ تاپ های Dragonfly Pro و Dragonfly G4 را در رویداد CES 2023 معرفی کرد

در پایان لازم به ذکر است که ما در بخش مقالات وب سایت ایده برتر یکی دیگر از محصولات جدید شرکت اچ پی به نام لپ تاپ HP Spectre x360 13.5 را معرفی کرده ایم. پیشنهاد می کنیم این مطلب را نیز در وب سایت ما مشاهده کنید.

منبع: windowscentral