ایسر قدرت عملکرد پردازنده های AMD Ryzen Pro را به لپ تاپ های سری TravelMate P2 خود آورده است و دو انتخاب را پیش روی کاربران علاقه مند به دستگاه های قدرت گرفته از محصولات Team Red قرار داده است. این لپ تاپ ها در دو نسخه، شامل نسخه مجهز به پردازنده AMD Ryzen 5 PRO 5650U (با فرکانس 4.2 گیگاهرتز) و نسخه مجهز به پردازنده AMD Ryzen 7 PRO 5850U (با فرکانس 4.4 گیگاهرتز) عرضه شده اند. هر دوی این لپ تاپ ها اکنون در بازارهای جهانی در دسترس اند و قیمت نسخه اول آن برابر با 749 دلار و قیمت نسخه دوم 849 دلار عنوان شده است.

لپ تاپ های سری TravelMate P2 ایسر اکنون با پردازنده های قدرتمند AMD Ryzen PRO در دسترس هستند!

هر دوی این لپ تاپ ها از لحاظ ظاهری کاملاً به یکدیگر شبیه هستند و فقط پردازنده به کار رفته در آنها متفاوت است. همچنین هر دوی این لپ تاپ های جدید با سیستم عامل ویندوز 10 پرو عرضه شده اند. از دیگر مشخصات لپ تاپ های سری TravelMate P2 ایسر باید به بهره بردن آنها از پردازنده های گرافیکی AMD Radeon، 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع اس اس دی اشاره کرد. مجهز بودن به حافظه SSD باعث می شود تا سیستم عامل و برنامه های نصب شده بر روی این دستگاه ها با بالاترین سرعت لود شده و بتوانید عملکردی سریع و روان را با لپ تاپ خود تجربه کنید. صفحه نمایش این لپ تاپ ها هم دارای سایز 15.6 اینچ بوده و با رزولوشن فول اچ دی و نسبت تصویر 16:9 عرضه شده است. از این جهت می توان بر روی آن برای تماشای فیلم با کیفیت استاندارد و مصارف روزمره با لپ تاپ حساب باز کرد.

به طور کلی لپ تاپ های سری TravelMate P2 برای استفاده سیار طراحی شده اند و برای کاربرانی که مدام در سفرند گزینه ایده آلی هستند. به همین دلیل این لپ تاپ ها از ویژگی «شارژدهی باتری در تمام طول روز» برخوردارند و کیبورد آنها در برابر آسیب های محیطی کاملاً مقاوم است. به طور دقیق تر باید گفت که این لپ تاپ ها موفق به اخذ گواهینامه نظامی MIL-STD-810G از ارتش ایالات متحده شده اند که حاکی از مقاومت کامل آنها در برابر ضربه و شوک است. همچنین این لپ تاپ ها در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم سازی شده اند و با خیال راحت می توان از آنها در محیط های باز استفاده کرد.

لپ تاپ های سری TravelMate P2 ایسر اکنون با پردازنده های قدرتمند AMD Ryzen PRO در دسترس هستند!

لپ تاپ های سری TravelMate P2 برند ایسر دارای پورت های استانداردی هستند که از یک دستگاه امروزی انتظار داریم. مجموعه پورت های این لپ تاپ ها شامل HDMI، VGA، USB Type-C و Thunderbolt 4 می شوند. پس محدودیتی برای اتصال سایر دستگاه ها به آنها نخواهید داشت و می توانید انواع لوازم جانبی را به این لپ تاپ ها اتصال دهید. به هر حال مجهز شدن لپ تاپ های TravelMate P2 برند ایسر به پردازنده های AMD Ryzen PRO سبب ارتقای قدرت عملکرد این لپ تاپ ها شده و یک خبر خوب برای طرفداران این دستگاه ها به حساب می آید.

منبع: windowscentral