این روزها بازار لپ تاپ های قابل تبدیل حسابی داغ است و کاربران از دستگاهی که بتوان از آن هم به عنوان لپ تاپ و هم تبلت استفاده کرد استقبال زیادی کرده اند. ایسوس یکی از شرکت های پیش رو در این بازار است و شاید بتوان گفت که بهترین لپ تاپ های قابل تبدیل موجود در بازار ساخت این برند هستند! اکنون این شرکت اقدام به معرفی یک لپتاپ 2 در 1 جدید به نام Vivobook S 16 Flip OLED کرده است. این لپتاپ که با مدل نامبر TP3604 عرضه شده، از یک صفحه نمایش 16 اینچ بهره می برد و در آن از پردازنده های نسل 13 اینتل استفاده شده است.

ایسوس مشخصات فنی این لپ تاپ جدید را منتشر کرده است، اما به قیمت و زمان عرضه آن اشاره ای نکرده است. بیایید با هم به این مشخصات نگاهی بیندازیم.

لپتاپ ایسوس Vivobook S 16 Flip OLED عرضه شد: پردازنده نسل 13 اینتل، وای فای 6E و بسیاری امکانات دیگر

مشخصات فنی لپ تاپ ایسوس Vivobook S 16 Flip OLED

عضو جدید خانواده لپتاپ های قابل تبدیل ایسوس صفحه نمایش پیشرفته و رده بالایی دارد! صفحه نمایش 16 اینچی این دستگاه از پنل OLED قدرت می گیرد و رزولوشن 3.2K (معادل با 3200x2000 پیکسل) را ارائه می دهد. همچنین این صفحه نمایش توان دستیابی به نرخ نوسازی 120 هرتز را دارد و امکان چرخاندن آن به میزان 360 درجه وجود دارد!

باید به این نکته هم اشاره کنیم که صفحه نمایش این لپ تاپ جدید ایسوس، لمسی است و توسط روکش کورنینگ گوریلا گلس NBT محافظت می شود. پشتیبانی از 100 درصد محدوده رنگ DCI-P3 و سازگاری با قلم لمسی (با 4096 سطح از حساسیت فشار) از دیگر مشخصات این صفحه نمایش محسوب می شود.

ایسوس در لپ تاپ ویووبوک S 16 Flip OLED مدل TP3604 از پردازنده های نسل 13 اینتل استفاده کرده است. رده بالاترین کانفیگ این لپ تاپ از پردازنده قدرتمند Core i9-13900H بهره می برد و به 16 گیگابایت رم DDR4 با فرکانس 3200 مگاهرتز مجهز است. همچنین این نسخه دارای 1 ترابایت حافظه ذخیره سازی PCIe 3.0 SSD است. در بخش نرم افزاری باید گفت که لپ تاپ جدید ایسوس بدون سیستم عامل عرضه می شود، اما امکان نصب ویندوز 11 هوم یا ویندوز 11 پرو بر روی آن وجود دارد.

مشخصات فنی لپ تاپ ایسوس Vivobook S 16 Flip OLED

امکانات ارتباطی لپ تاپ قابل تبدیل جدید ایسوس شامل وای فای 6E، بلوتوث 5.2، یک پورت USB 3.2 Type-C نسل 2 (سازگار با پاور دلیوری، عملکرد به عنوان دیسپلی پورت)، یک پورت USB 3.2 Type-A نسل 2، یک پورت USB 2.0، یک درگاه HDMI 2.1 و جک هدفون 3.5 میلی متری می شود.

کیبورد لپ تاپ ایسوس Vivobook S 16 Flip OLED از نوع جزیره ای است و طول کلید سفر (Key Travel) آن 1.4 میلی متر است. در صورت سفارش مشتری، امکان مجهز کردن این کیبورد به نور پس زمینه هم وجود دارد. همچنین این لپ تاپ از اسپیکرهای تحت لیسانس هارمن کاردن بهره می برد که از صدای دالبی اتموس پشتیبانی می کنند و بالاترین قدرت صدا را ارائه می دهند. لازم به ذکر است که در این لپ تاپ از باتری 70 وات ساعتی استفاده شده که شارژدهی بالایی خواهد داشت.

لپتاپ ایسوس Vivobook S 16 Flip OLED عرضه شد: پردازنده نسل 13 اینتل، وای فای 6E و بسیاری امکانات دیگر

ایسوس اعلام کرده است که لپ تاپ جدید این شرکت دارای گواهینامه ارتشی MIL-STD-810H است و در برابر ضربه و آسیب های محیطی مقاوم سازی شده است. با این حال این لپ تاپ فقط 1.9 کیلوگرم وزن دارد و حمل و جابجایی آن برای کاربر سخت نخواهد بود. همان طور که ذکر کردیم، ایسوس به قیمت و زمان عرضه این لپتاپ اشاره ای نکرده است.

منبع: gizmochina