ایسر با معرفی لپ تاپ گیمینگ Predator Triton 300 SE خود توانست یکی از قدرتمندترین و مقرون به صرفه ترین لپ تاپ های خود را روانه بازارهای جهانی کند. این مدل لپ تاپ با توجه به وزنی که در اختیار دارد لقب یکی از سبک ترین لپ تاپ های دنیا را کسب کرده است. این لپ تاپ برخلاف وزن سبکی که در اختیار دارد از قدرت خیلی بالایی برخوردار بوده و می تواند نیاز اکثر گیمرهای حرفه ای را تا حد زیادی بی نیاز کند. ایسر در طراحی Predator Triton 300 SE علاوه بر استفاده از  پنل 14 اینچی OLED از ظاهری شیک نیز بهره برده است. مشخصات سخت افزاری این لپ تاپ نیز شامل کارت گرافیک GeForce RTX 3060 شرکت انویدیا و پردازنده پرقدرت Core i9 شرکت اینتل به همراه باتری قدرتمند 76 WHr و حافظه 1 ترابایتی از نوع SSD می شود. مشخصات ذکر شده می تواند علاوه بر اجرای بازی های روز دنیا برای استفاده طراحان نیز می تواند بهترین گزینه باشد! از دیگر ویژگی های سخت افزاری لپ تاپ گیمینگ Predator Triton 300 SE ایسر نیز می توان به حافظه رم 32 گیگابایتی از نوع LPDDR5، دوربین 1080P، پورت های کاربردی و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی این مدل از لپ تاپ Core i9 ایسر خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

لپ تاپ گیمینگ Acer Predator Triton 300 SE، قدرتمند و سبک!

طراحی لپ تاپ گیمینگ ایسر Acer Predator Triton 300 SE!

شرکت ACER به منظور کاهش وزن و حفظ قیمت، در ساخت لپ تاپ گیمینگ Predator Triton 300 SE از مواد اولیه مرغوب، سبک و باکیفیت استفاده کرده است. جذابیت این لپ تاپ نسبت به مدل های قبلی بیشتر بوده و ظاهر آن می تواند هر کاربری را مجذوب خودش کند! در ضمن بدنه این مدل لپ تاپ در مقابل خط و خش مقاوم بوده و به راحتی خط و خش نمی پذیرد. ایسر به منظور برقراری ارتباط لپ تاپ با سایر دستگاه های دیجیتال از پورت های متنوعی بهره برده و آن ها را در کناره های دستگاه تعبیه کرده است. با این ویژگی مشکلی بابت برقراری ارتباط نخواهید داشت. کیبورد حرفه ای همراه با نور پس زمینه و تاچ پد حساس نیز می تواند شما را تا حد زیادی راضی نگه دارد. ابعاد این مدل لپ تاپ برابر با 313.4x226.1x19.9 میلی متر بوده و از وزنی برابر با 1.7 کیلوگرم برخوردار است تا علاوه بر اشغال کم ترین فضا از حمل و نقل آسانی نیز برخوردار باشد. از دیگر ویژگی های طراحی این مدل لپ تاپ نیز می توان به حاشیه های ناچیز نمایشگر آن اشاره کرد. این ویژگی می تواند حواس پرتی کاربر را تا حد زیادی از بین ببرد!

طراحی لپ تاپ گیمینگ ایسر Acer Predator Triton 300 SE!

لپ تاپ مخصوص بازی ایسر Predator Triton 300 SE مناسب اجرای بازی های سنگین و استریم!

سخت افزارهایی که در ساخت لپ تاپ گیمینگ Predator Triton 300 SE ایسر استفاده شده از قدرت بسیار بالایی برخوردار هستند که به شما این امکان می دهند تا برای اجرای بازی ها و کارهای سنگین همچون استریم کردن و ... با هیچ چالشی روبرو نشوید. از نمونه سخت افزارهای قدرتمند و سریعی که در این مدل لپ تاپ استفاده شده می توان به پردازنده گرافیکی پرسرعت GeForce RTX 3060 شرکت انویدیا اشاره کرد که از حافظه 6 گیگابایتی از نوع GDDR6 برخوردار است. حافظه رم استفاده شده در این مدل لپ تاپ برابر با 32 گیگابایت از نوع LPDDR5-5200 بوده تا بتواند انواع پردازش ها و جابجایی های بین برنامه ها را در سریع ترین زمان به وجود بیاورد. از دیگر ویژگی های موجود در این لپ تاپ که موجب سریع تر شدن هر چه بیشتر می شود، می توان به حافظه داخلی 1 ترابایتی از نوع PCIe Gen4 SSD اشاره کرد. ACER به منظور افزایش قدرت و سرعت لپ تاپ گیمینگ Predator Triton 300 SE از پردازنده Core i9-12900H شرکت Intel استفاده کرده است. این مدل پردازنده با توجه به فرکانس 5 گیگاهرتزی در اختیار دارد باعث شده تا از لحاظ سخت افزاری در رده بالاتری قرار بگیرد.

صفحه کلید های تعبیه شده نیز همانند دیگر مشخصات این لپ تاپ قدرتمند ایسر از کیفیت بالایی برخوردار بوده و می تواند مدت زمان زیادی برای کاربر کارایی داشته باشد. صفحه کلید های استفاده شده در لپ تاپ گیمینگ Predator Triton 300 SE یکی از استانداردترین صفحه کلیدها بوده و نسبت به مدل های دیگر از عملکرد دقیق و ارتفاع مناسب تری برخوردار هستند. از دیگر ویژگی های صفحه کلید استفاده شده می توان به قرارگیری در فاصله مناسب کنار هم و نور پس زمینه اشاره کرد که به کاربر این امکان را می دهد تا در محیط های کم نور و تاریک نیز از قابلیت تایپ کردن بهره مند شود. تاچ پد را نیز می توان یکی از مهم ترین قسمت های یک لپ تاپ محسوب کرد. تاچ پد تعبیه شده در این مدل لپ تاپ از اندازه مناسب، حساسیت بالا و سطح راحت تری برخوردار بوده تا کاربر هنگام استفاده با هیچ چالشی روبرو نشود. از دیگر ویژگی های مهم تاچ پد نیز می توان به عملکرد سریع آن اشاره کرد.

لپ تاپ مخصوص بازی ایسر Predator Triton 300 SE مناسب اجرای بازی های سنگین و استریم!

صفحه نمایش باکیفیت و پورت های کاربردی لپ تاپ گیمینگ Predator Triton 300 SE ایسر!

صفحه نمایش از ویژگی های برتر لپ تاپ گیمینگ Predator Triton 300 SE ایسر محسوب می شود. صفحه نمایش تعبیه شده در این مدل لپ تاپ، یک پنل 14 اینچی بوده و می تواند تصاویری با کیفیت بالا را برای شما به نمایش دربیاورد. از ویژگی های این صفحه نمایش می توان به نرخ نوسازی 90 هرتزی و پشتیبانی از فناوری G-Sync اشاره کرد. این فناوری وظیفه جلوگیری از به هم خوردگی تصویر هنگام اجرای بازی ها را بر عهده دارد. قابلیت پوشش 193 درصدی رنگ های sRGB و 136.4 درصدی DCI-P3 از دیگر ویژگی های مثبت این صفحه نمایش محسوب می شود. این شرکت به منظور برقراری ارتباط لپ تاپ گیمینگ Predator Triton 300 SE با سایر دستگاه های دیجیتال از پورت های کاربردی متعددی استفاده کرده است. پورت های تعبیه شده در این مدل لپ تاپ شامل پورت Thunderbolt 4 (USB-C)، 2 عدد پورت USB-A 3.2 Gen 2، جک 3.5 میلی متری و پورت HDMI 2.1 می شود! در ضمن جهت ارتباط بی سیم نیز می توانید از طریق Wi-Fi 6E 1675i و بلوتوث 5.2 اقدام کنید. باتری استفاده شده در این لپ تاپ از ظرفیتی برابر با 76 وات ساعت برخوردار بوده و می تواند مدت زمان نسبتا زیادی برای کاربر شارژدهی داشته باشد. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که لپ تاپ گیمینگ Predator Triton 300 SE از یک دوربین باکیفیت 1080P و سیستم عامل ویندوز 11 نیز برخوردار است!

منبع: tomshardware