این روزها دانشجوها و حتی دانش آموزها بیشتر از قبل با تکنولوژی آشنایی دارند و کلاً تکنولوژی و آموزش پیوند نزدیکتری با یکدیگر پیدا کرده اند. به همین دلیل اغلب دانشجویان امروزی یک لپ تاپ دارند و متعاقب آن به لوازم جانبی لپ تاپ نیاز پیدا می کنند. لوازم جانبی امکانات بیشتری را به لپ تاپ اضافه می کنند و از انتقال فایل تا تماشای ویدئو به شما کمک می کنند. در این مقاله برخی از این لوازم جانبی را به شما معرفی می کنیم. همچنین می توانید انواع دیگری از لوازم جانبی مناسب برای لپ تاپ های دانشجویی را در مقاله لوازم جانبی ضروری برای لپ تاپ های دانشجویی بخش اول مشاهده بفرمایید. با ما همراه باشید.

کوله پشتی Herschel Supply Co. Little America Backpack – حمل آسان لپ تاپ حتی در مسافرت

کوله پشتی Herschel Supply Co. Little America Backpack – حمل آسان لپ تاپ حتی در مسافرت

می توانید لپ تاپ های حداکثر 15 اینچی را درون این کیف بگذارید. این کیف در 37 استایل مختلف عرضه شده و هر نوع سلیقه ای را راضی می کند. فضای داخلی کوله پشتی Herschel از روکش پشم دار برخوردار است و فضای کافی برای قرار دادن کتاب، لپ تاپ و وسایل جانبی مانند یک نامبرپد مکانیکال قابل حمل یا یک هارد الکسترنال را دارد. یک جیب مخفی نیز درون این کوله پشتی دیده می شود.

وب کم Razer Kiyo – امکان برگزاری جلسات و کلاس های مجازی

وب کم Razer Kiyo – امکان برگزاری جلسات و کلاس های مجازی

برگزار کردن همه قرارهای ملاقات به صورت حضوری امکان پذیر نیست. وب کم ریزر Kiyo به شما اجازه می دهد تا جلسات خود را به صورت مجازی برگزار کنید و با هم کلاسی ها و اساتید خود آنلاین در ارتباط باشید. با وجود اینکه اکثر لپ تاپ ها خودشان وب کم دارند، اما همه آنها کیفیت بالایی ندارند و بعضاً تصاویر غیر واضحی را ارائه می دهند. در این شرایط می توانید لپ تاپ خود را با وب کم ریزر Kiyo ارتقا داده و به کیفیت تصویر بهتری دست یابید. این وب کم دارای یک حلقه نورانی نیز هست. در آخر همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که شرکت ریزر اخیرا وب کم Razer Kiyo Pro را نیز به عنوان وب کم جدید خود معرفی کرد.

کابل تبدیل USB-C به USB-C صد واتی UGREEN – یک کابل با کیفیت

کابل تبدیل USB-C به USB-C صد واتی UGREEN – یک کابل با کیفیت

یک کابل شارژ با کیفیت و دارای طول مناسب به شما اجازه می دهد تا با خیال راحت تری از لپ تاپ خود در بیرون از منزل استفاده کنید. کابل تبدیل USB-C به USB-C برند یوگرین از سرعت 100 وات پشتیبانی می کند و دارای روکش بافته شده است. این روکش از آسیب دیدن کابل در اثر کشیدگی یا خم شدن های متعدد جلوگیری می کند. با توجه به سرعت شارژ 100 واتی این کابل، می توانید از آن برای شارژ کردن انواع گوشی، تبلت و البته لپ تاپ خود استفاده کنید. یکی از کانکتورهای این کابل با زاویه 90 درجه طراحی شده که باعث اتصال آسان تر به دستگاه و افزایش طول عمر آن می شود.

کیف لپ تاپ ALPAKA Elements Tech Case Mini – سازمان دهنده همه چیز

کیف لپ تاپ ALPAKA Elements Tech Case Mini – سازمان دهنده همه چیز

اگر دانشجویی منظم هستید و به سازماندهی لوازم خود بهای زیادی می دهید، کیف لپ تاپ Elements Tech Case Mini برند ALPAKA یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود. این کیف ابعاد جمع و جوری دارد و به شما اجازه می دهد تا لوازم جانبی خود را مرتب و منظم در کنار هم حمل کنید. شما می توانید کابل شارژ، پاوربانک، باتری ها و ماوس خود را در این کیف قرار دهید و با خود حمل نمایید.

منبع: windowscentral