اگر به دنبال یک اولترابوک قابل تبدیل رده بالا برای استفاده هر روزه هستید، شاید به سختی بتوانید لپ تاپی بهتر از لنوو Yoga 9i 14 پیدا کنید. این لپ تاپ با ویژگی هایی مانند پردازنده های نسل 12 اینتل، حافظه های رم DDR5، صفحه نمایش عالی و پورت های به روز توانسته به یکی بهترین لپ تاپ های قابل تبدیل بازار تبدیل شود. اما با اینکه این دستگاه امکانات زیادی دارد، می توانید با استفاده از یک سری لوازم جانبی در کنار تجربه کار با این لپ تاپ را برای خود بهتر کنید. اما کدام لوازم جانبی برای لپ تاپ لنوو Yoga 9i 14 مناسب ترند؟

هاب USB-C انکر – برای افزایش تعداد پورت ها

هاب USB-C انکر – برای افزایش تعداد پورت ها

به یک هاب USB ساده اما کاربردی نیاز دارد؟ هاب USB-C انکر یکی از مناسب ترین انتخاب ها برای شما است! این هاب چهار پورت USB-A را به لپ تاپ شما اضافه می کند و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید لوازم جانبی بیشتری را به دستگاهتان متصل کنید. به عنوان مثال با استفاده از این هاب می توانید کیبورد، ماوس، اسپیکر و... را به لپ تاپ اتصال دهید. ضمن اینکه این هاب انکر با رابط USB-C به لپ تاپ لنوو Uoga 9i 14 متصل می شود و بهترین سرعت و کیفیت عملکرد را به ارمغان می آورد.

کیبورد لاجیتک Ergo K860 – تایپ راحت و بی دردسر

کیبورد لاجیتک Ergo K860 – تایپ راحت و بی دردسر

کیبورد لاجیتک Ergo K860 را به جرأت می توان یکی از بهترین کیبوردها از لحاظ ارگونومی و راحتی تایپ دانست. با این کیبورد می توانید تایپی سریع و بی دردسر را با لپ تاپ لنوو Yoga 9i 14 تجربه کنید. این کیبورد دارای جایگاهی برای استراحت مچ دست است و کلیدهای کم ارتفاع آن عملکردی نرم و روان را ارائه می دهند. ضمن اینکه طول عمر باتری این کیبورد وایرلس حدود 2 سال خواهد بود. شما می توانید این کیبورد را از طریق بلوتوث یا دانگل USB به لپ تاپ خود متصل کنید.

ماوس لاجیتک MX Master 3 – بازدهی خود را ارتقا دهید

ماوس لاجیتک MX Master 3 – بازدهی خود را ارتقا دهید

ماوس لاجیتک MX Master 3 یک ماوس وایرلس عالی برای لپ تاپ لنوو Yoga 9i 14 است که به شما اجازه می دهد تا زمانی که از لپ تاپ بر روی میز استفاده می کنید، کارهایتان را با بالاترین سرعت و دقت به پیش ببرید. این ماوس طراحی راحتی دارد و به سنسور اپتیکال با دقت 4000dpi مجهز است. در این ماوس از دکمه اسکرول “magspeed” استفاده شده که که سرعتی عالی در اسکرول صفحات بزرگ و پرمحتوا را به ارمغان می آورد. طول عمر باتری این ماوس لاجیتک نیز 70 روز اعلام شده که عالی است!

ایربادز مایکروسافت سرفیس – همان هدفونی که می خواستید!

ایربادز مایکروسافت سرفیس – همان هدفونی که می خواستید!

ایربادز Microsoft Surface Earbuds به طور غیر قابل باوری راحت است و کیفیت صدای بی نظیری را به ارمغان می آورد! ممکن است که قیمت ایربادز مایکروسافت سرفیس کمی بالا باشد، اما مطمئن باشید که این هدفون ارزش خرید را دارد! طول عمر باتری هشت ساعته این ایربادز یکی از نقاط قوت آن به شمار می آید. به این ترتیب شما نگران تمام شدن شارژ آن در طول روز نخواهید بود.

مانیتور HP Z27 4K – ارتقای کیفیت تصویر به 4K

مانیتور HP Z27 4K – ارتقای کیفیت تصویر به 4K

مانیتور Z27 از برند HP تصاویری شارپ با رزولوشن عالی 4K را به نمایش می گذارد و رنگ هایی طبیعی و شاداب را ارائه می دهد. همچنین این مانیتور کنتراست بالایی دارد و حاشیه های اطراف صفحه نمایش آن باریک و ظریف هستند. اگر می خواهید تا لپ تاپ لنوو Yoga 9i 14 خود را به یک ورکستیشن کاربردی تبدیل کنید، این مانیتورکامپیوتر با رزولوشن 4K یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود.

از دیگر لوازم جانبی مناسب برای لپ تاپ لنوو Yoga 9i 14 می توان به داک استیشن Plugable USB-C 4K، ماوس لاجیتک MX Ergo Trackball و مانیتور لنوو تینک ویژن T24i-20 اشاره کرد.

منبع: windowscentral