اگر به تازگی گوشی سامسونگ گلکسی S22 خریده اید، به شما تبریک می گوییم! شما صاحب یکی از بهترین گوشی های اندرویدی دنیا شده اید! اما باید به شما بگوییم که این گوشی طراحی ظریفی دارد و باید در هنگام استفاده از آن مواظب باشید! البته مجهز بودن به درجه حفاظتی IP68 یک مزیت بزرگ برای گوشی گلکسی S22 است، اما فراموش نکنید که دور تا دور تراشه داخلی اسنپ دراگون 8 نسل 1 این گوشی را صفحه نمایش شیشه ای و بدنه آلومینیومی فرا گرفته که ممکن است آسیب بینند! پس باید از آنها محافظت کنید! همچنین لوازم جانبی هایی مانند بهترین شارژرهای سازگار با گوشی گلکسی S22 یا بهترین پایه های نگهدارنده مناسب گوشی سامسونگ Galaxy S22 و.. هستند که گوشی شما را کامل کرده و کار با آن را برایتان لذت بخش تر می کند. در این مقاله برخی از این لوازم جانبی ها را به شما معرفی می کنیم.

کاور بند دار Galaxy S22 Series Silicone Cover with Strap – انتخاب کاربران

کاور بند دار Galaxy S22 Series Silicone Cover with Strap – انتخاب کاربران

این کاور بند دار یک انتخاب جذاب و متفاوت برای گوشی گلکسی S22 است. سامسونگ در طراحی این محصول با دیزنی همکاری کرده تا بندهای فان و جذاب تری تولید کند که از قابلیت تغییر وضعیت هم برخوردار باشند. این بند به شما کمک می کند تا گوشی را در هنگام مکالمه محکم تر در دست بگیرید و گوشی در دستتان نلغزد.

محافظ صفحه نمایش amFilm OneTouch Tempered Glass for S22 – نصب آسان

محافظ صفحه نمایش amFilm OneTouch Tempered Glass for S22 – نصب آسان

استفاده از تمپرد گلس OneTouch از برند amFilm برای گوشی گلکسی S22 مزایای زیادی دارد. در بسته بندی این محصول دو محافظ صفحه نمایش به همراه یک فریم قرار دارد. این فریم در واقع مانند یک راهنما عمل می کند و باعث می شود تا محافظ ها در جای درست خود بر روی صفحه نمایش گوشی قرار بگیرند. این محافظ صفحه نمایش مقاومت بالایی در برابر به جا ماندن اثر انگشت و آلودگی ها دارد و باعث می شود تا صفحه نمایش گوشی شما همیشه شفاف و براق به نظر بیاید.

شارژر دیواری باسئوس 65W 3 Prot Foldable USB-C Wall Charger – بالاترین سرعت، مناسب برای استفاده در سفر

شارژر دیواری باسئوس 65W 3 Prot Foldable USB-C Wall Charger – بالاترین سرعت، مناسب برای استفاده در سفر

با وجود اینکه آداپتور سه گانه 65 واتی جدید سامسونگ هم دارای همین سه پورت (دو پورت USB-C و یک پورت USB-A) است، اما این نسخه از برند باسئوس از توزیع جریان برق بهتری نسبت به آن در هنگام استفاده از هر سه پورت برخوردار است. همچنین دو شاخه این شارژر دیواری مناسب گوشی سامسونگ Galaxy S22 از نوع تاشو است که باعث حمل و جابجایی آن به خصوص در سفرها می شود. در بسته بندی این محصول یک کابل با توان پشتیبانی از سرعت شارژ 100 وات هم قرار دارد.

کابل Uni Long USB Type-C 5A Charging Cord – طول زیاد

کابل Uni Long USB Type-C 5A Charging Cord – طول زیاد

برای اینکه بتوانید از بالاترین نرخ شارژ شدن گوشی S22 خود بهره مند شوید، به یک کابل USB-C با کیفیت با قابلیت پشتیبانی از شدت جریان 5 آمپر نیاز دارید. اما اکثر این کابل ها با طول بین 0.8 تا 1.5 متر در بازار موجودند. اگر به دنبال کابل بلندتری هستید، کابل های برند Uni از بهترین انتخاب ها برای شما هستند. این کابل ها از سرعت شارژ 100 وات پشتیبانی می کنند و در طول های 2 متر، 3 متر و 4.5 متر راهی بازار شده اند.

قاب محافظ Poetic Neon – استحکام و زیبایی در کنار هم

قاب محافظ Poetic Neon – استحکام و زیبایی در کنار هم

این قاب ضد ضربه دارای روکش داخلی انعطاف پذیری و روکش خارجی سخت و مستحکمی است که به خوبی از گوشی گلکسی S22 شما در برابر ضربه های احتمالی محافظت می کند. این قاب در هشت رنگ مختلف عرضه شده و علیرغم استحکام بسیار بلایی که دارد، از طراحی ظاهری زیبایی بهره می برد. ضخامت این قاب نیز به اندازه ای است که هیچ گونه اختلالی در فرآیند شارژ شدن وایرلس گوشی ایجاد نخواهد کرد.

در پایان ضرورت دارد ذکر کنیم که ادامه این لوازم جانبی ها در مقاله لوازم جانبی های مناسب گوشی سامسونگ گلکسی S22 بخش دوم معرفی شده و شما میتوانید جهت مشاهده آنها اقدام کنید.

منبع: androidcentral