ممکن است به زودی شاهد عرضه اولین گوشی تاشوی مجهز به تراشه کوالکوم Snapdragon 8+ Gen 1 در در دنیا که گوشی موتورولا Razr 3 است به بازار باشیم و به همین دلیل بازار شایعات و اخبار غیر رسمی در رابطه با آن حسابی داغ است! این طور که از این اخبار بر می آید، گوشی تاشوی پرچم دار جدید موتورولا از قیمتی پایین تر نسبت به نسل قبلی آن برخوردار خواهد بود!
مطابق با اخباری که توسط یکی از افشاگران توئیتری انتشار یافته، گوشی تاشوی Motorola Razr 3 دارای قیمت 1149 یورو خواهد بود و تا اواخر سال جاری راهی بازار خواهد شد. درست است که این قیمت چندان هم ارزان نیست، اما به این نکته توجه داشته باشید که نسخه فعلی گوشی های تاشوی موتورولا که با نام Razr 5G شناخته می شود، دارای برچسب قیمت 1399 دلار است! در واقع موتورولا گوشی جدید را که از تکنولوژی های پیشرفته تری برخوردار است، با قیمت کمتری نسبت به نسخه قدیمی به بازار عرضه خواهد کرد.

گوشی تاشوی موتورولا Razr 3

خبر کاهش قیمت گوشی های تاشوی موتورولا می تواند خبر خوبی برای علاقه مندان به این برند باشد. گوشی Razr 5G گوشی با کیفیت و کارآمدی است، اما هم گران است و هم مشخصات فنی چندان رده بالایی ندارد! در واقع نمی توان این گوشی تاشو را یک مدل پرچم دار به حساب آورد و از این جهت خرید آن با قیمت گزاف 1399 دلار چندان منطقی به نظر نمی رسد!

گوشی تاشوی جدید موتورولا به احتمال بسیار زیاد به تراشه پرچم دار اسنپ دراگون 8+ نسل 1 مجهز خواهد بود که به تازگی معرفی شده و یکی از قدرتمندترین تراشه های کوالکوم به حساب می آید. همچنین این گوشی از طراحی ظاهری ارتقا یافته ای بهره می برد و صفحه نمایش های آن بزرگتر از قبل شده اند. سایر ویژگی های گوشی تاشوی موتورولا Razr 3 را حافظه رم با ظرفیت 12 گیگابایت، حافظه ذخیره سازی داخلی با ظرفیت 512 گیگابایت و مجهز بودن به یک دوربین پشت اضافی تشکیل می دهند.

گوشی تاشوی موتورولا Razr 3

البته که گوشی موتورولا Razr 3 همچنان رقابت جالبی با بهترین گوشی های تاشوی موجود در بازار، به خصوص گوشی های سامسونگ خواهد داشت. گوشی Galaxy Z Flip 3 با اینکه از لحاظ تراشه یک نسل از Razr 3 عقب تر است، اما در زمان عرضه فقط 999 دلار قیمت داشت. با این حال گوشی جدید موتورولا از لحاظ سخت افزاری رده بالاتر است و صفحه نمایش بزرگتری هم دارد. البته با توجه به لو رفتن طراحی جدید گوشی Razr، به نظر می رسد که موتورولا قصد دارد تا برخی از ایده های سامسونگ در طراحی گوشی های تاشوی نسل جدید خود را به گوشی خود اضافه کند و به اصطلاح این ایده ها را بدزدد!

گوشی تاشوی موتورولا Razr 3

با این حال کارشناسان معتقدند که گوشی موتورولا Razr 3 از لحاظ استایل و سبک طراحی توان رقابت را نخواهد داشت. با وجود اینکه اعلام شده گوشی Galaxy Z Flip 4 در چند رنگ مختلف و جذاب عرضه خواهد شد، اخبار حاکی از این هستند که موتورولا گوشی Razr 3 را فقط در رنگ مشکی راهی بازار خواهد کرد. با این حال این احتمال وجود دارد تا در آینده (پس از عرضه گوشی)، رنگ های دیگری نیز به رنگ بندی آن اضافه شود. البته یک خبر غیر رسمی دیگر نیز وجود دارد که بر مبنای آن گوشی Razr 3 علاوه بر رنگ مشکی، دارای نسخه آبی هم خواهد بود.

هنوز تاریخ دقیق عرضه گوشی موتورولا Razr 3 به بازار اعلام نشده است. اما انتظار می رود که این گوشی در ماه های ژوئن یا جولای به صورت رسمی در دسترس قرار گیرند.

منبع: androidcentral


ممکن است اطلاعات ذکر شده در این بخش با اطلاعات اصلی کالا در زمان عرضه متفاوت باشد. در صورت مشاهده مغایرت، این موضوع را به ما اطلاع دهید.