اگر پیش از این از کاربران گوشی های گلکسی زد فولد 3 یا گلکسی S22 اولترا بوده اید، به احتمال بسیار زیاد هم اکنون قلم S Pen آن گوشی ها را در اختیار دارید. سؤالی که این روزها به طور گسترده ای مطرح شده این است که آیا می توان از هر مدل قلم S Pen موجود در بازار برای کار با گوشی جدید گلکسی زد فولد 4 هم استفاده کرد یا خیر؟ متأسفانه جواب این سؤال خیر است و گوشی تاشوی جدید سامسونگ از هر مدل قلم لمسی S Pen ای پشتیبانی نمی کند.

کدام قلم لمسی S Pen با گوشی تاشوی سامسونگ گلکسی زد فولد 4 سازگاری بیشتری دارد؟

اما کدام یک از قلم های S Pen با گوشی گلکسی زد فولد 4 سازگارند؟ باید بگوییم که شما می توانید از قلم های S Pen Fold Edition و S Pen Pro برای کار کردن با این گوشی تاشوی جدید استفاده کنید.

گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 4 به خودی خود دستگاه گران قیمتی است و خبر بد اینکه در بسته بندی آن قلم S Pen سازگار با دستگاه وجود ندارد! به عبارت دیگر شما باید این قلم را به صورت جداگانه خریداری کنید! جالب اینکه شارژر گوشی زد فولد 4 هم در بسته بندی آن وجود ندارد و برای خرید آن هم باید هزینه مجزای دیگری را متحمل شوید!

قلم S Pen Fold Edition به اندازه مدل S Pen Pro گران نیست و به همین دلیل می توان آن را بهترین گزینه برای گوشی گلکسی زد فولد 4 دانست. البته به این نکته توجه داشته باشید که پرداخت هزینه بیشتر برای خرید قلم S Pen Pro مزایای بیشتری دارد! به عنوان مثال این قلم با تمام دستگاه های سامسونگ گلکسی که دارای صفحه نمایش لمسی هستند سازگاری دارد! حتی شما می توانید از قلم S Pen Pro برای کار با بهترین لپ تاپ های لمسی سامسونگ مانند لپ تاپ Galaxy Book2 Pro 360 (2022) سامسونگ هم استفاده کنید و هیچ محدودیتی در این زمینه برای شما وجود ندارد.

کدام قلم لمسی S Pen با گوشی تاشوی سامسونگ گلکسی زد فولد 4 سازگاری بیشتری دارد؟

اگر به دنبال این هستید تا بیشترین بهره را از پولی که پرداخت می کنید ببرید و از یکی از بهترین و کاربردی ترین لوازم جانبی های سازگار با گوشی گلکسی زد فولد 4، به شما پیشنهاد می کنیم تا به جای خرید جداگانه قلم لمسی، اقدام به خرید کاور Samsung Galaxy Z Fold 4 Standing Cover نمایید! این کاور به همراه قلم S Pen ارائه می شود و دیگر نیازی به صرف هزینه برای خرید قاب و قلم لمسی به صورت جداگانه نخواهید داشت. سامسونگ این قاب را همراه با یک قلم S Pen Fold Edition (با همان رنگ بدنه قاب) عرضه کرده است. ضمن اینکه این قاب به یک پایه نگهدارنده و یک هولدر قلم S Pen نیز مجهز است. در زیر می توانید عکس این قاب را مشاهده کنید:

کدام قلم لمسی S Pen با گوشی تاشوی سامسونگ گلکسی زد فولد 4 سازگاری بیشتری دارد؟

گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 4 یکی از بهترین گوشی های مولتی تسک دنیا است و اگر شما از قلم لمسی در کنار آن استفاده نکنید، بسیاری از ویژگی های کلیدی و کاربردی این گوشی را از دست خواهید داد. پس برای این که بتوانید از بالاترین پتانسیل ها و ظرفیت های گوشی تاشوی خود بهره مند شوید، حتماً نسبت به تهیه قلم S Pen Fold Edition یا S Pen Pro اقدام نمایید.

منبع: androidcentral