برند اوکیتل به تازگی گوشی WP19 را راهی بازارهای جهانی کرده است. این شرکت که به تازگی اعلام کرده بود که قصد دارد اولین تبلت مجهز به باتری غول پیکر 20000MAH را تولید کند در جدیدترین اقدام خود یک گوشی ضد ضربه دارای یک باتری قدرتمند را راهی بازار کرده است. این گوشی پرچم دار، به پر ظرفیت ترین باتری ای که تا به حال در یک گوشی هوشمند به کار رفته، مجهز است و می توان آن را قدرتمندترین گوشی دنیا از این لحاظ دانست! اگر دوست دارید با مشخصات گوشی Oukitel WP19 آشنا شوید و در مورد آن بیشتر بدانید، با ما تا انتهای متن همراه باشید.

قدرتمندترین گوشی دنیا از لحاظ ظرفیت باتری کدام گوشی است؟

گوشی اوکیتل WP19 در دسته گوشی های rugged یا ضد ضربه جای دارد و به گونه ای طراحی شده که حتی در سخت ترین شرایط محیطی هم دوام می آورد. از این جهت می توان آن را برای علاقه مندان به سفر و طبیعت گردی و همچنین کوهنوردان از بهترین گزینه ها دانست. اما نکته هیجان انگیز در رابطه با گوشی WP19، مجهز بودن آن به باتری غول پیکر 21000 میلی آمپر ساعتی است! این باتری قادر است تا گوشی را برای یک هفته تمام روشن نگاه دارد که در میان گوشی های هوشمند امری بی سابقه است! لازم به ذکر است که گوشی جدید اوکیتل از فناوری فست شارژ با سرعت 33 وات پشتیبانی می کند و باتری فوق العاده حجیم آن تنها در عرض 3 ساعت از صفر تا 80 درصد شارژ می شود.

نکته جالب اینجا است که گوشی اوکیتل WP19 از قابلیت شارژدهی معکوس هم پشتیبانی می کند و شما می توانید از آن برای شارژ کردن دستگاه های دیگر هم استفاده کنید! در این حالت این گوشی هوشمند به یک پاوربانک تبدیل می شود و شارژ سایر دستگاه های همراه شما را تأمین می کند!

قدرتمندترین گوشی دنیا از لحاظ ظرفیت باتری کدام گوشی است؟

بر خلاف بسیاری از گوشی های ضد ضربه، گوشی اوکیتل WP19 دوربین های با کیفیتی هم دارد. دوربین اصلی این دستگاه 64 مگاپیکسل رزولوشن دارد و از سنسور سامسونگ بهره می برد. در کنار آن، از یک دوربین 20 مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX350 استفاده شده که از قابلیت دید در شب برخوردار است. این ویژگی باعث می شود تا کیفیت عکس های دوربین این گوشی حتی در مکان های تاریک هم عالی باشد. امکان ثبت عکس های با کیفیت در محیط های کم نور در واقع قابلیتی بسیار جذاب است که دوربین برخی از گوشی های بسیار خوب مانند دوربین گوشی های خانواده شیائومی 12S دارای این قابلیت هستند. بر روی پنل پشتی گوشی WP19 چهار انتشار دهنده امواج مادون قرمز وجود دارد که برد بصری دوربین را تا 20 متر افزایش می دهند! این ویژگی برای عکاسی از حیوانات و مناظر در طبیعت و فضاهای باز فوق العاده کاربردی است! ضمن اینکه قابلیت دید در شب دوربین گوشی اوکیتل WP19 به شما کمک می کند تا در محیط های کاملاً تاریک، حرکات اطرافتان را تشخیص دهید و در صورت وقوع خطر احتمالی (مانند نزدیک شدن حیوانات وحشی یا افراد ناشناس) از این موضوع مطلع شوید.

قدرتمندترین گوشی دنیا از لحاظ ظرفیت باتری کدام گوشی است؟

صفحه نمایش گوشی اوکیتل WP19 رزولوشن فول اچ دی پلاس را ارائه می دهد و 6.79 اینچ سایز دارد. این صفحه نمایش از تراکم 397 پیکسل در اینچ بهره می برد و دارای نرخ نوسازی 90 هرتز است. سخت افزار داخلی این گوشی را نیز تراشه مدیاتک Helio G95 به همراه 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی تشکیل می دهند.

گوشی Oukitel WP19 از میزان استحکام فوق العاده ای بهره می برد و حتی در محیط های صنعتی قابل استفاده است. در همین راستا این گوشی به درجه حفاظتی IP68 و IP69K مجهز شده و توانسته استاندارد ارتشی MIL-STD-810H را دریافت کند. به این ترتیب این دستگاه به طور کامل در برابر سقوط از ارتفاع و انواع ضربه مقاوم است و در سخت ترین شرایط محیطی نیز دوام می آورد. دیگر ویژگی های قابل توجه این گوشی شامل حسگر اثر انگشت، فیس آی دی، NFC و امکان شخصی سازی کلیدها می شود.

اگر به دنبال یک گوشی فوق العاده مستحکم و قدرتمند با باتری حجیم هستید، گوشی اوکیتل WP19 بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

منبع: gizmochina