هوم اسکرین Google Nest Hub، یکی از نقاط قوت این نمایشگر هوشمند به حساب می آید و از طریق آن می توان تنها در یک نگاه، ساعت، وضعیت آب و هوا و ریمایندرها را مشاهده کرد. اما تا به امروز جای خالی یک المان بزرگ بر روی آن دیده می شد: تاریخ! خوشبختانه آپدیت جدیدی از جانب گوگل برای نمایشگر هوشمند Nest Hub ارائه شده که این نقطه ضعف عجیب را سرانجام از بین برده است!

نمایشگر هوشمند Google Nest Hub به یک قابلیت جدید و کاربردی بر روی هوم اسکرین خود مجهز شده است

با دریافت این آپدیت، تاریخ روز در بالای ساعت و اطلاعات مربوط به آب و هوا نمایش داده می شود. این مجموعه از اطلاعات در گوشه سمت چپ پایین هوم اسکرین Nest Hub قرار دارند. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا با تنها یک نگاه به این صفحه نمایش هوشمند، علاوه بر اطلاعاتی که پیش از این به آنها اشاره کردیم، بتوانید تاریخ را هم در کنار آنها ببینید.

تا قبل از ارائه این آپدیت، فقط ساعت محلی و وضعیت آب و هوا بر روی هوم اسکرین Nest Hub مشاهده می شد. برای دسترسی به تقویم، شما باید حتماً به بخش اپلیکیشن های Nest Hub می رفتید. در واقع شما مجبور بودید تا انگشت خود را از سمت بالا به پایین صفحه نمایش بکشید (سوئیپ کنید) تا لیست کشویی مربوط به اپلیکیشن ها برای شما نمایش داده می شد. سپس از این لیست، باید اپلیکیشن تقویم را انتخاب می کردید. پس این آپدیت جدید کار شما را برای مطلع شدن از تاریخ روز فوق العاده آسان تر و سریع تر کرده است.

نمایشگر هوشمند Google Nest Hub به یک قابلیت جدید و کاربردی بر روی هوم اسکرین خود مجهز شده است

این خبر برای اولین بار توسط یکی از کاربران وب سایت Reddit اعلام شد. این کاربر عنوان کرده بود که آپدیت جدید گوگل بر روی Nest Hub نسل اولی او در دسترس قرار گرفته است. اما منابع معتبر اعلام کرده اند که این قابلیت بر روی Nest Hub های نسل دوم ارائه شده و هم اکنون قابل مشاهده است.

هنوز مشخص نیست که چرا گوگل برای اضافه کردن تاریخ به هوم اسکرین Nest Hub این همه زمان صرف کرد و کاربران این نمایشگر هوشمند رده بالا را منتظر گذاشت! با این وجود اکنون کاربران این نمایشگر هوشمند می توانند به این قابلیت جدید خوشامد بگویند و از اضافه شدن آن به دستگاه خود خوشحال باشند!

نمایشگر هوشمند Google Nest Hub به یک قابلیت جدید و کاربردی بر روی هوم اسکرین خود مجهز شده است

اگر شما هم می خواهید تا این آپدیت جدید را دریافت کنید، از این موضوع اطمینان حاصل کنید که Nest Hub شما از آخرین نسخه نرم افزار (v46.32.13.418036576) و آخرین نسخه فریمور Chromecast برخوردار باشد.

لازم به ذکر است که تنها چند روز قبل از ارائه این آپدیت، Fitbit و Google Fit بر روی نمایشگر هوشمند Nest Hub با دستیار صوتی Google Assistant ادغام شده بودند و این نمایشگر از این بابت نیز ارتقا پیدا کرده بود. حال گوگل با ارائه این آپدیت، در صدد برطرف کردن نواقص جزئی این نمایشگر است و قصد دارد تا جایگاه این دستگاه را بیش از پیش در بازار تجهیزات مربوط به خانه هوشمند (Smart Home) تثبیت کند.

منبع: androidcentral