درست است که چند سالی از عرضه گوشی سامسونگ مدل گلکسی نوت 9 به بازار می گذرد، اما اگر هنوز از یکی از این گوشی ها استفاده می کنید بهتر است تا از آنها توسط یک قاب محافظت کنید. به هر حال این گوشی دارای بدنه صیقلی و با کیفیتی است و اگر حواستان به آن نباشد ممکن است در اثر آسیب های محیطی صدمه ببیند. در ادامه برخی از مناسب ترین قاب ها برای گوشی سامسونگ گلکسی Note 9 را به شما معرفی می کنیم. در میان این قاب ها هم مدل های ساده موجود است هم مدل های کمی فان تر و جذاب تر! پس با ما همراه باشید. ضمن اینکه می توانید ادامه مدل های این قاب ها را در مقاله «مناسب ترین قاب ها برای گوشی سامسونگ Galaxy Note9 (بخش دوم)» بر روی سایت ما مشاهده کنید.

قاب Spigen Rugged Armor – باریک و مستحکم

قاب Spigen Rugged Armor – باریک و مستحکم

برای آن دسته از کاربرانی که به دنبال یک قاب باریک هستند تا در هنگام قرار دادن گوشی موبایل در جیب خود فضای زیادی از آن اشغال نشود، قاب Spigen Rugged Armor انتخاب ایده آلی است. این قاب صیقلی و یکپارچه از فیبر کربن ساخته شده و از استحکام و دوام فوق العاده بالایی برخوردار است. ضمن اینکه این قاب دارای طراحی ظاهری زیبایی است و به خصوص به گوشی های بزرگ (مانند گلکسی نوت 9) جذابیت ظاهری مناسبی می بخشد. در ساخت بدنه این قاب از مواد اولیه با دوام TPU بهره برده شده و سطح بیرونی آن به صورت مات طراحی شده است.

قاب Supcase Unicorn Beetle Pro – بیشترین دوام

قاب Supcase Unicorn Beetle Pro – بیشترین دوام

با استفاده از قاب Supcase Unicorn Beetle Pro خیالتان به طور کامل بابت امنیت گوشی تان در برابر آسیب های محیطی راحت خواهد بود! این قاب مقاوم و مستحکم به گونه ای طراحی شده که از گوشی شما به صورت تمام جهته (پشت و رو) محافظت کند. به همین منظور این قاب به یک محافظ صفحه نمایش هم مجهز شده است. شما می توانید یک گیره نگهدارنده نیز به قسمت پشتی این قاب متصل کرده و از آن برای حمل و جابجایی آسان تر گوشی بهره ببرید.

قاب Spigen Liquid Crystal – براق و درخشان

قاب Spigen Liquid Crystal – براق و درخشان

اگر دوست دارید تا در جمع دوستان و آشنایان خود گوشی تان نگاه ها را به سمت خود جلب کند، می توانید از قاب Spigen Liquid Crystal استفاده کنید. این قاب دارای ضخامت بسیار کمی است و سطح بدنه آن به صورت درخشان و براق طراحی شده است؛ انگار که از ستاره های درخشان بر روی آن استفاده شده باشد! این قاب دارای طراحی یکپارچه و انعطاف پذیری است و از مواد اولیه TPU در ساخت آن استفاده شده است. به این ترتیب می توان از مقاومت بالای آن در برابر خراشیدگی و سقوط از ارتفاع معمولی اطمینان داشت. ضمن اینکه ضخامت کم این قاب مشکلی برای استفاده از قابلیت شارژ وایرلس برای شما ایجاد نمی کند.

قاب ProCase Leather Wallet – هم قاب، هم کیف پول

قاب ProCase Leather Wallet – هم قاب، هم کیف پول

قاب ProCase یک محصول چند منظوره است و می توان از آن هم به عنوان قاب و هم به عنوان یک کیف پول چرمی استفاده کرد. شما می توانید انواع کارت های اعتباری یا پول نقد خود را در این محصول قرار داده و آنها را به همراه گوشی خود حمل کنید. بدنه چرمی این قاب مقاومت بالایی در برابر قطرات آب، ذرات گرد و غبار و دیگر آسیب های محیطی دارد. همچنین بر روی بدنه این قاب از دوخت استفاده شده که ظاهری زیبا و شیک به آن بخشیده است.

قاب FITFORT Durable Protective Cover – دارای طراحی شفاف

قاب FITFORT Durable Protective Cover – دارای طراحی شفاف

بعضی از کاربران به این دلیل که استفاده از قاب باعث می شود تا ظاهر گوشی شان توسط دیگران دیده نشود، نسبت به خرید قاب دو دل می شوند! اگر جزء این دسته از کاربران هستید می توانید از قاب FITFORT استفاده کنید. این قاب دارای طراحی شفاف است و باعث می شود تا ظاهر گوشی گلکسی نوت 9 شما از پشت آن دیده شود. این قاب به صورت دو تکه طراحی شده از پنل های پشتی و جلویی گوشی به صورت هم زمان محافظت می کند. لازم به ذکر است که این قاب از مقاومت بالایی برخوردار است و خیالتان بابت محافظت از گوشی را راحت می کند. در ادامه با بخش دوم این مقاله با ما همراه باشید.

چنانچه قصد خرید گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9 و لوازم جانبی آن را دارید با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما اطلاعات لازم در این رابطه را به شما ارائه دهند.

منبع: androidcentral