درست است که زمان نسبتاً زیادی از عرضه گوشی سامسونگ گلکسی S10 می گذرد، اما این گوشی هنوز هم روی بورس است. به طوری که می توان گفت پرچم دار 2019 سامسونگ، تا یک یا دو سال آینده هم فروش خوبی در بازار خواهد داشت. پس بازار لوازم جانبی این گوشی نیز داغ خواهد بود! اگر شما هم جزء کاربران گوشی گلکسی S10 هستید، پیشنهاد می کنیم تا با استفاده از یک قاب، از بدنه شیشه ای/ آلومینیومی با کیفیت آن در برابر آسیب ها محافظت کنید. ما برخی از بهترین قاب های سازگار با گوشی گلکسی S10 را طی دو مقاله بر روی سایت ایده برتر پارسیان به شما معرفی می کنیم. در ادامه کدام قاب ها برای گوشی سامسونگ گلکسی S10 مناسب ترند؟ بخش اول این لیست را مشاهده می کنید.

قاب محافظ Spigen Tough Armor Case – محافظت هر روزه و مداوم از گوشی

قاب محافظ Spigen Tough Armor Case – محافظت هر روزه و مداوم از گوشی

قاب Tough Armor از برند Spigen دارای بدنه ای با ساختار دو لایه است. لایه داخلی این قاب از متریال نرم TPU و لایه خارجی آن از پلی کربنات سخت ساخته شده است. این قاب از تکنولوژی “Air Cushion” بهره می برد و دارای استاندارد MIL-STD-810G است. به این ترتیب این قاب می تواند از گوشی گلکسی S10 شما در برابر ضربه های سخت و سقوط از ارتفاع محافظت کند.

قاب محافظ Otterbox Commuter Series Case – باریک و با دوام

قاب محافظ Otterbox Commuter Series Case – باریک و با دوام

قاب Otterbox Commuter Series علیرغم ضخامت کمی که دارد، اما یکی از مدل های ضد ضربه و مستحکم موجود به شمار می آید. ضخامت این قاب به اندازه ای است که قرار دادن گوشی در جیب لباس مزاحمتی را برای شما ایجاد نخواهد کرد. بدنه این قاب از پلاستیک رابر ساخته شده و لایه خارجی آن از جنس پلی کربنات است. طراحی این قاب به گونه ای است که پورت شارژ گوشی را نیز می پوشاند و از نفوذ گرد و غبار و آلودگی به داخل گوشی جلوگیری می کند.  در مجموع میتوان گفت این قاب از بهترین قاب های گوشی های سری گلکسی s10 سامسونگ است.

قاب محافظ Spigen Slim Armor CS Wallet Case – کاربرد فراتر از محافظت از گوشی

قاب محافظ Spigen Slim Armor CS Wallet Case – کاربرد فراتر از محافظت از گوشی

قاب Slim Armor CS علاوه بر محافظت از گوشی، در نقش کیف پول هم برای شما کارایی خواهد داشت. شما می توانید تا دو عدد کارت اعتباری یا کارت شناسایی یا مقدار قابل توجهی پول نقد را در این کیف پول قرار دهید. برای این منظور یک جایگاه ادغام شده در این قاب تعبیه شده است. این قاب دو لایه دارای استاندارد MIL-STD-810G است و مانع از آسیب دیدن گوشی Galaxy S10 در اثر سخت ترین ضربه ها می شود.

قاب محافظ Trianium Clarium Case – مثل روز روشن!

قاب محافظ Trianium Clarium Case – مثل روز روشن!

قاب Clarium از برند Trianium ساختار براق و شفافی دارد و از گوشی گلکسی S10 شما در برابر انواع آسیب های محیطی محافظت می کند. بدنه ترنس پرنت این قاب باعث می شود تا زیبایی های بدنه گوشی شما از نگاه ها پنهان نماند! لازم به ذکر است که این قاب دارای بریدگی های دقیق برای ماژول دوربین پشت و درگاه های 3.5 میلی متری و USB Type-C است.

قاب محافظ Speck CandyShell Grip Case – رنگارنگ و چسبنده

قاب محافظ Speck CandyShell Grip Case – رنگارنگ و چسبنده

قاب CandyShell Grip برند Speck ساختار دو لایه ای دارد و از استاندارد MIL-STD-810G بهره می برد. به این ترتیب شوک و ضربه تأثیری بر روی آن ندارد. در پشت بدنه این قاب برجستگی های لاستیکی تعبیه شده که باعث می شود تا گوشی داخل دست نلغزد. ضمن اینکه کناره های این قاب به صورت برآمده طراحی شده و باعث محافظت از صفحه نمایش گوشی می شود. به این ترتیب اگر گوشی از سمت صفحه نمایش به جایی برخورد کند، آسیب نمی بیند. با همه این ویژگی ها میتوان گفت این قاب از با کیفیت ترین لوازم جانبی سازگار با گوشی های گلکسی سری Galaxy S10 دانست.

منبع: androidcentral