همیشه پس از خرید یک گوشی جدید، بهتر است تا یک قاب هم برای آن تهیه کنید تا خیالتان راحت باشد! مسلماً دوست ندارید تا گوشی جدید و دوست داشتنی شما خیلی زود در اثر یک اتفاق آسیب ببیند و ظاهر زیبای خود را از دست بدهد! شما می توانید با خرید یک قاب با کیفیت، این دغدغه را به طور کامل برای خود برطرف کنید. اگر از کاربران گوشی Google Pixel 6a هستید، در این مقاله می توانید با مناسب ترین قاب های محافظ برای این گوشی آشنا شوید. پس ادامه متن را از دست ندهید!

قاب محافظ UAG Scout Series – ارتش یک نفره!

قاب محافظ UAG Scout Series – ارتش یک نفره!

زمانی که از قاب های مستحکم و rugged برای گوشی گوگل پیکسل 6a صحبت به میان می آید، مسلماً نام قاب UAG Scout Series در بالای سایر نام ها قرار خواهد گرفت! شرکت UAG قاب های سری Scout را مانند یک تانک طراحی کرده است! این قاب ها موفق به اخذ استاندارد نظامی در زمینه مقاومت در برابر سقوط شده اند و هیچ چیزی قادر به آسیب زدن به آنها نیست! سطح تمام مشکی این قاب ها ظاهر جدی و البته شیکی را به گوشی پیکسل 6a شما می بخشد!

قاب محافظ Otterbox Commuter Series Antimicrobial – دشمن آلودگی ها!

قاب محافظ Otterbox Commuter Series Antimicrobial – دشمن آلودگی ها!

این قاب دوست داشتنی با رنگ صورتی روشن خود ظاهری لطیف و آرامش بخش به گوشی پیکسل 6a شما می بخشد. قاب Commuter Series از برند Otterbox دارای خاصیت ضد میکروبی هم هست و از تجمع باکتری ها و آلودگی ها بر روی آن به طور کامل جلوگیری می کند. اما گول ظاهر لطیف این قاب را نخورید! چرا که این مدل دارای استاندارد نظامی است و صد در صد در برابر سقوط از ارتفاع و ضربه مقاومت دارد. پس می توانید مطمئن باشید که با خرید این قاب در واقع یکی از بهترین لوازم جانبی های سازگار با گوشی های گوگل پیکسل را خریداری کرده اید.

قاب محافظ Speck ImpactHero Pixel 6a Case – نرم و راحت در هنگام لمس گوشی

قاب محافظ Speck ImpactHero Pixel 6a Case – نرم و راحت در هنگام لمس گوشی

قاب ImpactHero از برند Speck سطح کاملاً نرم و با کیفیتی دارد و باعث می شود تا در هنگام در دست گرفتن گوشی حس خوشایندی را تجربه کنید! سطح این قاب به گونه ای طراحی شده تا از لغزش و رها شدن گوشی از دست به طور کامل جلوگیری شود. همچنین این قاب انعطاف پذیری بالا و ضخامت کمی دارد و در اثر خمیدگی های متعدد آسیبی به آن وارد نمی شود. از دیگر ویژگی های این قاب می توان به خاصیت ضد میکروبی و مقاومت در برابر سقوط از ارتفاع حداکثر 2.5 متری اشاره کرد.

قاب محافظ Caseology Parallax – به دور از یکنواختی!

قاب محافظ Caseology Parallax – به دور از یکنواختی!

یکی از با کلاس ترین قاب ها برای گوشی گوگل پیکسل 6a! قاب Parallax از برند Caseology ترکیبی از الگوی جذاب در پشت و کناره ها را به همراه پوشش مات به ارمغان آورده و ظرافت فوق العاده ای نیز دارد. گوشی های این قاب نیز برای افزایش ایمنی در برابر ضربه و سقوط از ارتقاع به صورت برآمده طراحی شده اند از دیگر ویژگی های این قاب می توان به رنگ بندی جذاب و متنوع اشاره کرد. در مجموع با استفاده از قاب Parallax ظاهر گوشی خود را از یکنواختی نجات خواهید داد!

قاب محافظ Poetic Revolution Series – قابل استفاده تا سال های سال!

قاب محافظ Poetic Revolution Series – قابل استفاده تا سال های سال!

با این قاب برند Poetic گوشی پیکسل 6a در برابر بدترین اتفاقات هم مقاوم خواهد بود! قاب Revolution Series دوام فوق العاده ای به گوشی شما می بخشد و علاوه بر آن به یک پایه نگهدارنده هم مجهز است. این پایه به شما این امکان را می دهد تا گوشی خود را به صورت ایستاده بر روی میز قرار دهید و بدون نیاز به در دست گرفتن آن، با گوشی خود کار کنید. همراه این قاب یک محافظ صفحه نمایش هم ارائه می شود. پس استفاده از این محصول باعث محافظت تمام سطح گوشی شما از آسیب های احتمالی خواهد شد.

در آخر لازم به ذکر است در مقاله بهترین قاب ها برای گوشی گوگل پیکسل 6a بخش اول نیز می توانید انواع دیگری از قاب های محافظ این گوشی را مشاهده کنید.

منبع: androidcentral