همیشه پس از خرید یک گوشی جدید، بهتر است تا یک قاب هم برای آن تهیه کنید تا خیالتان راحت باشد! مسلماً دوست ندارید تا گوشی جدید و دوست داشتنی شما خیلی زود در اثر یک اتفاق آسیب ببیند و ظاهر زیبای خود را از دست بدهد! برای پیشگیری از این آسیب ها شما می توانید جهت خرید یک قاب با کیفیت و انتخاب بهترین لوازم جانبی برای گوشی Google Pixel 6A، اقدام کنید و این دغدغه را به طور کامل برای خود برطرف کنید.

در این مطلب و مقاله بهترین قاب ها برای گوشی گوگل پیکسل 6a بخش دوم می توانید با مناسب ترین قاب های محافظ این گوشی آشنا شوید. پس ادامه متن را از دست ندهید!

قاب محافظ Caseology Nano Pop – انتخاب کاربران

قاب محافظ Caseology Nano Pop – انتخاب کاربران

قاب شیک و خوش رنگ Nano Pop از برند Caseology قطعاً رضایت شما را جلب خواهد کرد. این قاب ظاهر زیبایی دارد، فوق العاده با دوام است و به گونه ای طراحی شده تا گوشی پیکسل 6a به شکلی محکم در دست شما قرار گیرد و نلغزد. علاقه مندان به لاک پشت های نینجا می توانند قاب Nano Pop را در رنگ سبز Avo تهیه کنند و از کار کردن با گوشی خود بیشتر از قبل لذت ببرند!

قاب محافظ Kate Spade New York Protective Hardshell – منطبق با مد روز (#OOTD)!

قاب محافظ Kate Spade New York Protective Hardshell – منطبق با مد روز (#OOTD)!

به گوشی گوگل پیکسل 6a خود لباسی منطبق با مد روز بپوشانید! قاب Protective Hardshell از برند Kate Spade New York طراحی خاص و متفاوتی دارد و بر روی سطح بدنه آن گل هایی ظریف و زیبا دیده می شود! این گل ها بر روی تمامی سطح این قاب پخش شده اند و باعث می شوند تا گوشی شما ظاهری لطیف و منحصر به فرد به خود بگیرد!

قاب محافظ Spigen Tough Armor – مثل یک سپر (برخلاف ظاهر فریبنده!)

قاب محافظ Spigen Tough Armor – مثل یک سپر (برخلاف ظاهر فریبنده!)

قاب Tough Armor از برند Spigen زیبایی ظاهری چشمگیری دارد و گوشی گوگل پیکسل 6a را از این رو به آن رو می کند! این قاب با رنگ سبز تیره عرضه شده و ظاهر ظریف و زیبای آن ممکن است در نگاه اول شما را به اشتباه بیندازد! چرا که این قاب یکی از مستحکم ترین مدل های موجود در بازار است و همانند یک سپر از گوشی محافظت می کند! شرکت Spigen بر روی این قاب یک پایه نگهدارنده نیز قرار داده که به شما اجازه می دهد تا گوشی خود را به صورت ایستاده روی میز بگذارید و با آن کار کنید.

قاب محافظ Pela Google Pixel 6a Case – سازگار با محیط زیست

قاب محافظ Pela Google Pixel 6a Case – سازگار با محیط زیست

از این قاب زیبا و سازگار با محیط زیست نهایت لذت را ببرید! تمام قاب های موجود در سری Pela Google Pixel 6a Case از متریال مقاومی ساخته شده اند و طرح های جذابی بر روی آنها دیده می شود. زمانی که دیگر نیازی به این قاب نداشتید می توانید با خیال راحت آن را در میان زباله هایتان قرار داده و دور بیندازید. چرا که این قاب ها تماماً تجزیه پذیر هستند و هیچ گونه آسیبی به محیط زیست وارد نمی کنند. قاب های سری Pela برای گوشی گوگل پیکسل 6a در 27 رنگ و طرح مختلف عرضه شده اند و طیف وسیعی از سلیقه ها را پوشش می دهند.

قاب محافظ Osophter Clear Case for Pixel 6a – شفاف و جذاب

قاب محافظ Osophter Clear Case for Pixel 6a – شفاف و جذاب

قاب Osophter Clear طراحی بدنه گوشی پیکسل 6a شما را مخفی نمی کند و باعث می شود تا دوستان و اطرافیان شما در هنگام کار کردن با گوشی، زیبایی های ظاهری بدنه آن را مشاهده کنند! این قاب از متریال نرم و شفاف (ترنس پرنت) ساخته شده و گوشه های آن برآمده و ضخیم تر هستند. این نوع طراحی باعث می شود تا ضربات احتمالی وارد آمده به گوشی به شکل بهتری دفع شوند. در بسته بندی این قاب یک محافظ صفحه نمایش هم وجود دارد که باعث محافظت از تمامی سطح پشت و جلوی گوشی شما در برابر آسیب ها می شود. چیز دیگری هم لازم دارید؟!

در پایان لازم به ذکر است شما می توانید برای مشاهده بهترین قاب های محافظ گوشی های موتورولا و یا سامسونگ به وب سایت ما مراجعه کنید.

منبع: androidcentral